• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Ja toch? En mag ik wat vragen? Snurk ik of praat ik in mijn slaap. Wamt als dat het geval is kan de avond met jongens niet doorgaan, of dat mag wel, maardan kom ik niet." zeg ik onzeker en zucht. Ik kon Fel toch wel vertellendat ik Niall leuk vond, misschienwist ze het zelfs al. Ik bedoel, ik was niet erg goed in subtiel zijn. "Kun je een geheim bewaren?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Aurore Jones

    'Nee.' antwoord ik droog en ik prop nog wat marshmallows in mijn mond. Iemand anders' geheimen bewaren was niet bepaald een van mijn sterkte kanten. Verklappen daarin tegen wel. 'En ik weet eigenlijk niet of je snurkt ofzo. Weet jij dat van mij?' ik keek naar serieus aan. En ik kan je vertellen, ik keek niet vaak serieus.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijnsde en ging hellemaal op in de zoen. Ik had er een hekel aan als mensen in het openbaar zoende, maar zodra je het zelf was is het altijd minder erg. Ik onderbrak de zien en verschoof nog wat in de rij. Het ging best snel. Ik drukte mijn voorhoofd tegen dat van haar. 'Klaar om dronken te worden?' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ïk schud mijn hoofd. "Nee, ik heb jou werkelijk nog nooit horen snurken. Enik slaap niet zo heel vast." Zei ik nadenkend. "Ik gahet je anyway vertellen." Ik maak wat gebaren met mijn handen en pak een marshmallow. "Weet je nog dat ik eenpaar weken geleden boos werd omdat ik haat berichtjes las die naar Niall gericht waren en ik daarna een emotional-breakdown had?" Zeg ik en stop de marshmallow in mijn mond.

    (Sorry voor de engelse woorden, maar kan even niet op het NL Komen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Helemaal.' grinnik ik. Ik hoop alleen dat ik geen stomme dingen ga doen zoals wel vaker gebeurt als ik dronken ben. Ik druk nog even zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Wil je er wel voor zorgen dat ik gaan stomme dingen doe?' vraag ik hem zachtjes 'Bijvoorbeeld zoenen met anderen.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnik even en druk een kus op haar neus. 'daar zorg ik zekker voor.' grinnik ik en dan zijn we eindelijk aan de beurt. Ik betaal ons entree geld en neem Allie mee naar binnen. Er is een voor vader waar wat mensen zitten maar er is een grote doorgang waar je vanaf hier de losgaande mensen al ziet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    '2 shots' vraag ik de barman en hij geeft me er 2 en een knipoog. Ik Glimlach en wil betalen maar hij zegt 'Van het huis.' en ik haal mijn schouders op. Ik geef Zayn er 1 en drink de andere zelf in een keer. Ik wacht tot hij klaar is zodat ik hem de dansende menigte kan insleuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik sla het glaasje in een keer achterover en laat me meetrekken door Allie en uk weet nog net het glaasje terug opde bar te plaatsen. Ik de mensenmassa beginte meteen tegen haar aan toedamden en ik besef dat dit wel eens een top avond kon worden zo


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    # Heya, kan ik nog meedoen? #


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    (jaa)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica Summer
    Ik schuur lachend tegen hem aan en laat me helemaal gaan op het ritme van de muziek. Het is al een tijdje geleden dat ik kon dansen. Er is nog bijna geen alcohol in mijn bloed maar daar doe ik straks wel iets aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    'Ik denk het wel...' antwoord ik twijfelend. Ik vraag me af waar ze heen wil. 'Maar je moet echt niet bij mij zijn met je problemen. Sorry, ik hou van je, maar ik ben niet goed hierin.' waarschuw ik haar, waarna ik weer een hand vol marshmallows in mijn mond prop. Eating my problems...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:09 ]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica Summer
    Ik schuur lachend tegen hem aan en laat me helemaal gaan op het ritme van de muziek. Het is al een tijdje geleden dat ik kon dansen. Er is nog bijna geen alcohol in mijn bloed maar daar doe ik straks wel iets aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoiii}


    Do what people say you can't.

    [bored...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'