• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ach... mijn liedjes zijn of te zeurderig of ze hebben geen betekenis.' zeg ik met een grijns.
    'mag ik ook een marshmallow?' vraag ik aan de gene die de bak met marshmallows vasthoud.


    Spoiler alert: you will save yourself

    BlueHope schreef:
    Saphire Jennifer Jonhson
    "Ik heb geen idee, ik hou niet zo van sook verhalen." Zeg ik eerlijk. Ik zucht als Ianhet nog enger maakt. Moest dat nou? "Hallo." Zegt ik als Liam er ook bij komt zitten. "Jij bent ook geen enge verhalen mens?" Vraag ik aan Jade.


    Jade Morgan
    Ik lach naar Jessy die alweer de jongen naast haar aan het zoenen is. 'Nee inderdaad. Wie is wie hier?' mompel ik en kijk even naar de 2 jongens die in gesprek zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik haal mijn schouders op. "Misschien zijn sommige gewoon te veel eisend." Ik dacht vaak van wel. Mensen wouden teveel en wat kreeg je ervoor terug. Juist, niet veel. "Ikke wil ook marshmallow." Zeg ik en steek mijn hand uit naar de bak.


    Saphire Jennifer Jonhson
    "Spook verhalen zijn veel te eng." Zeg ik en ak de bak met marshmallows. IUk stop er snel in mijn mond, pak er nog eentje extra en geef de bank door aande twee jongens. "Here you go." Lach ik en steek mijn hand met de marshmallow uit naar Jade. "Wil jij er ook een?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'ach, dat is de aard van de mens denk ik.' zeg ik in gedachten verzonken.
    'weet je, jij hebt het probleem dat je moeder je te weinig aandacht geeft. mijn vader geeft mij juist veel te veel aandacht, ik mag echt niks.' zeg ik nog steeds in gedachten gezonken.
    ik hoop dat hij het niet als belediging heeft opgevat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    'Ja, graag.' lach ik en pak er één uit haar hand. 'Het is net als horrorfilms, je bent bang, wilt het niet zien maar toch kijk je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [aangezien dat MissLaHotie gestopt is heb ik één van haar personages overgenomen, is dat goed?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik zie Jake en Sam zitten.
    'Jake, Sam, kom!' roep ik door het spookverhaal heen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jake Thomas Hamelton
    Ik kijk even verontschuldigend naar Jessy. 'Ik ga even bij mijn band zitten.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen even op de hare. Dan sta ik recht en ga naar Daniel & Drew. 'Ja, baas wat is er?' grinnik ik.

    Samuel Wesley
    Ik sta op en zie ik mijn ooghoeken Jake met een meisje zoenen. Unfair. Tegen mij zeggen dat ik niet direct achter een meisje aan mag zitten en hij zit al te zoenen met één. Ik laat me naast Daniel vallen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'zo Jake, net hier en al een meisje? goed bezig gast!' zeg ik grijnzend tegen Jake.
    'hey, alles goed Sammy?' vraag ik Sam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik leun wat tegen het muurtje om het terrein. Een beetje later is de taxi in en pak ik zijn hand vast om hem mee te trekken naar de taxi. 'Dus, je gedragen he, Malik. Geen meisjes meenemen.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik rol met mijn ogen en kijk dan nar Samuel. 'Ja maar Jakey hier zei dat ik de eerste dag nog niet achter de meisjes mocht aanzitten en moet je hem nu zien.' moppert Samuel. Ik grinnik en hef onschuldig mijn handen op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'foei foei Jakey, wel luisteren naar je pappie.' pest ik Sam en Jake in een keer.
    ik krijg een stoot van Jake en geef hem er een terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jake Thomas Hamelton
    'Dus, heb jij nog geen toffe meisjes gezien?' vraag ik dan maar. 'Sam jij was toch aan het zwemmen met die Jade?' en ik knik even naar het zwartharige meisje die wat verderop zit. Hij haalt zijn schouders op en ik grinnik 'Ze is leuk maar niet echt mijn type.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik gaf hem gelijk in het niet genoeg aandacht krijgen. ik neem nog een marshmallow en gaweer verder met mijn mobiel. Ik volgde het niet meer hoor. Ik had denk ik ook geen zin om dat gesprek te volgen. "Ook een marshmallow?" vraag ik aan Jake en hou de bak in de lucht..

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Ja en dan gluur je tussen je vinger door, omdat je denk dat het veiliger ofzo is." Zeg ik lachend. "Als ik een triller kijk staan de komende week 's nachts ookalle lichten aan." Zeg ik en haal mijn haar evenuit mijn gezicht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik
    'Ik zou niet durven.' zeg ik met een onschuldig gezicht en ik hou de deur van de taxi voor haar open zodat ze in kan stappen. Ik kon wel een heer zijn. ik stapte zelf aan de andere kant in en vroeg de schafeur ons naar hartje londen te brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''