• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Awhh.. Maar als je gaat zitten kan ik dat niet meer doen' Zeg ik pruilend waarna ik toch het water uitloop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik lach en stap uit het water. Ik sla wel mijn armen om me heen. Nu ik uit het water ben voel ik me.... naakter? Verlegen en onzeker ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    Ik loop richting mijn shirt om die vervolgens weer over mijn hooft te trekken en hij plakt algauw tegen mijn bovenlichaam al besteed ik er geen aandacht aan en ga ik op het gras zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik kijk om me heen voor mijn kleren en vind ze dan. Ik doe mijn kleren aan en ga naast hem zitten. De zon speelt op het water waardoor ik vanzelf moet glimlachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'En wat ben je nu vanplan te doen?' Vraag ik grijnzend waarna ik op het gras ga lichen en mijn handen achter mijn hooft leg


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Wel ik had gehoopt dat jij nu een fantastisch plan hebt.' lach ik en blijf zitten starend naar hem. Ik concentreer me even en dank aan vuur. Ik mompel wat en zie hoe hij opdroogt. 'Yes gelukt.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmm.. Ik ben even tijdelijk plan-loos' Andwoord ik grijnzend waarna ik kijk naar mijn kleren die langzaam opdrogen, 'Bedankt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Hm misschien moet je me maar redenen geven waarom ik je kan vertrouwen en dan bedoel ik volledig vertrouwen.' grinnik ik. 'Aangezien ik nu ook even niets weet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Ja maar dat is anders.' lach ik en streel haar wang even. Ik pak mijn koffer en pak er een boxer en jeans uit. 'Erg als ik in mijn bloot bovenlijf loop? Dan kan ik nog wat zonnen.' lach ik en druk nog een klein kusje op haar lippen voor ik me aankleed.


    Leslie Day
    Hij drukt een klein kusje op mijn lippen en kleed zich aan. Ik pak de handdoek en sla die om me heen. Ik pak wat kleren uit mijn tas en loop dan naar de badkamer waar ik me omkleed. Ik loop de badkamer uit en glimlach h dan naar Jake. Ik kan het eigenlijk amper geloven dat Jake het afgekapt heeft. Maar dat heeft hij echt gedaan. Maar goed. Dan leid ik mezelf wel af met andere dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik leef weer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Laten we naar de stad gaan anders?' stel ik voor. 'Er is kermis.' en ik grinnik 'Maar we gaan dus niet in clownhouse of spookhuizen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Omdat je geen reden hebt om dat niet te doen' Zeg ik simpelweg, 'En daarbij kun je zelf uitvissen of ik wel of niet te vertrouwen ben, een soort 6de zintuig je kan er engelen, demonen of heksen en tovernaars mee onderscheiden maar vaak ook kijken of ze te vertrouwen zijn'


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ik leef weer :Y)]


    {Jeeeej :Y) Hoe was je schooldag?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'He, moet ik dan weten. Ik ben maar een beginnelinge.' mompel ik en laat een steen zweven. 'Maar zweven vind ik nog steeds het leukste' Ik laat de steen naar Ryan toeschieten en dan ruw stoppen voor zijn neus. Ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'He! Ik ben geen beginneling meer he, onthoud dat' Zeg ik grijnzend waarna ik de steen haar kant op laat schieten en vervolgens een krachtveld om meheen laat verschijnen zodat ze niets meer naar mij toe kan schieten.


    Don't be like the rest of them, darling