• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn borstkas aan als hij zachtjes kreunt. Ik blijf overal kusjes drukken en af en toe ga ik met mijn tong langs zijn huid. Ik bijt dan zachtjes op zijn tepels en zak dan langzaam met mijn hand steeds verder naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik blijf zachtjes kreunen en ik bijt op mijn lip als haar hand bij mijn kruis komt. Ik laat een hand van haar heup naar haar borst gaan die ik zachtjes masseer en grijp met mijn andere hand het laken beet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik streel heel even over zijn kruis en mijn lippen breng ik weer naar die van hem toe. Ik kus hem weer, hij streelt mijn borst, mijn hand gaat al weer weg bij zijn kruis. Ik leg hem op zijn borstkas waar ik zachtjes met mijn nagels overheen ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je plaagt me.' zeg ik hees en kus haar terug. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan. 'En ergens vind ik het nu niet eens erg.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Normaal wel dan?' zeg ik plagend. En ik kus hem weer verder. Hij heeft me dichter tegen zich aan getrokken. Ik weet niet of het nu gaat gebeuren. Misschien dat ik het wel alleen maar gebruik om niet meer aan de slechte dingen te denken. Want de slechte gedachten sijpelen nog steeds door mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Misschien moeten we dit niet doen tot jij me volledig vergeven hebt.' zeg ik met een zucht en duw haar een beetje van me af. 'Ik wil niet dat je seks als een afleidingsmiddel ziet. Het is een middel om elkaar lief te hebben net als kussen.' zeg ik en kus haar even zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Kan hij mijn fucking gedachten lezen ofzo? Ik besluit er om heen te praten. 'Kussen kan ook heel afleidend zijn,' zeg ik dan als Jake me gekust heeft. En wie zegt dat ik hem nog niet volledig vergeven heb?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja maar dat is anders.' lach ik en streel haar wang even. Ik pak mijn koffer en pak er een boxer en jeans uit. 'Erg als ik in mijn bloot bovenlijf loop? Dan kan ik nog wat zonnen.' lach ik en druk nog een klein kusje op haar lippen voor ik me aankleed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Daar hebben Rachelle en Jonathan geen last van :Y) hahahha :')

    maar ja, dat heb je weleens he.

    Nick is de duivel himself :\ en hij heeft tegen je gelogen. Hij kent namelijk wel al iemand... namelijk Leslie.]


    {Ghehehe, en toch moet je toegeven dat je blij bent dat ik hem aangemaakt heb :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    'Hmm.. Daar heb je een punt, maar je kan er ook voor zorgen dat de leraar niet weg kan' Zeg ik grijzend.


    Sarah Dillens
    'O ja? Deuren sluiten zeker.' lach ik en ga even door mijn haar. 'Hmm nooit aangedacht.' en ik glimlach even. 'Bedankt voor de tip.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Dat of je laat gewoon een krachtveld net een paar centimeter voor de deur of de deur ruk verschijnen, dan kan ze net niet bij de kruk komen dus kan dpze de deur ook niet openmaken' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik grinnik 'O man, ik wou dat er iemand als jij op mijn vorige school was.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Zijn aanrakingen lieten mijn huid tintelen en me van binnen warm worden.
    Af en toe beet ik plagend in zijn onderlip, terwijl mijn hand zijn shirt losliet en afdwaalde naar zijn nek.

    Had je hier al op gereageerd, Ellie? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Nee ik zal even reageren :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik grinnik 'O man, ik wou dat er iemand als jij op mijn vorige school was.' lach ik.


    Ryan
    Ik grijns om vervolgens kort kopje onder te gaan en weer boven te komen, 'Vertel eens wat over jezelf afgezien van het fijt dat je een heks bent' zeg ik vervolgens grijnzend


    Don't be like the rest of them, darling