• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij slaat zijn handdoek om mijn heen en kust me zachtjes. Hij pakt een bh uit mijn tas en houdt het zich lachend voor. Ik kan er niets aan doen, maar ik moet ook lachen. 'Nou Jake, ik weet het niet hoor. Ik denk dat hij mij beter staat,' zeg ik met een lachje. 'Maar ja, tenzij je niet wilt dat ik hem aandoe mag jij hem wel aandoen.'


    Jake Sadler
    Ik knik grijnzend en doe de bh aan. Ik haal dan een string uit haar tas. 'OKE DAT DOE IK NIET AAN!' roep ik lachend en gooi haar de string toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gooit mijn string naar me toe en ik vang hem gewoon op. Ik kijk naar hem en moet lachen. Ik laat de string op het bed vallen en loop naar hem toe, ik kus zijn lippen. Ik heb de handdoek nog om, 'Je bent gek, wist je dat al?' zeg ik tegen zijn lippen. Ik bijt zachtjes op zijn lip en kus hem dan nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    Hij glimlacht tegen mijn lippen en pakt me bij mijn heupen en trek me dichter tegen zich aan. 'Hmm,' hoor ik goedkeurend tegen mijn lippen terwijl hij de zoen niet stopt. Ik glimlach even en ik moest toegeven dat ik hier wel even van genoot. I mean, c'mon hij is niet lelijk. Totaal niet zelfs. Ik tik met mijn tong tegen zijn lippen aan en grijns even kort maar hou mijn lippen op die van hem terwijl ik mijn handen even in zijn nek laat rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik open tergend langzaam mijn mond, om haar te pesten, maar dan wordt het een vurige tongzoen. Haar handen liggen in mijn nek, ik vind het best. Ik duw haar zachtjes achteruit totdat ze uiteindelijk tegen de muur aan staat en dit doe ik zonder de tongzoen te verbreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -zucht, is er IEMAND met iets anders bezig dan zoenen en kan met Mary praten?-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik heb Michelle voor je? Ze is niet echt een officieel personage, maar ik speel af en toe wel met haar. Ze is alleen wel demon.. Maar ja, anders heb ik niemand voor je. Behalve Sebastiaan, maar hij is ook een demon :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Als hij op slakkentempo zijn mond open laat ik even een tegenstribbeling horen, maar eenmaal open wordt het een vurige tongzoen. Ik moet toegeven, hij kan zoenen. Hij werkt me tegen de muur aan en ik bijt ondertussen even speels in zijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij gooit mijn string naar me toe en ik vang hem gewoon op. Ik kijk naar hem en moet lachen. Ik laat de string op het bed vallen en loop naar hem toe, ik kus zijn lippen. Ik heb de handdoek nog om, 'Je bent gek, wist je dat al?' zeg ik tegen zijn lippen. Ik bijt zachtjes op zijn lip en kus hem dan nog een keer.


    Jake Sadler
    'Gek van jouw.' glimlach ik en zoen haar terug. Ik sla mijn armen om haar middel en druk haar dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze bijt weer speels in mijn lip. Mijn armen heb ik aan weerskanten van haar gezet. De zoen is wel goed, erg goed. Maar uiteindelijk verbreek ik hem weer. 'Ja, ik denk dat ik wel overtuigd ben,' zeg ik dan. Ik grijns even naar haar en loop dan richting mijn eigen bed. Ik pak een shirt en trek dat aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt me dichter tegen zich aan. Ik sla mijn armen rond zijn nek, de handdoek klemt zich tussen ons in. Dus die blijft zo zitten. Ik kus hem, met alles wat ik in me heb. Ik hou van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik zou willen dat we hier voor altijd zouden blijven, heel ons leven dan toch.' fluister ik 'Hier is het goed.' en ik kus zachtjes haar lippen weer voor ik haar weer passievol kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Hmm, dat had ik door ja.' zei ik en liep om mijn spullen te pakken. Ik lachte even en keek hem aan. 'Ik ben ook wel overtuigd hoor, maar.' zei ik toen en liep toen naar de badkamer waar ik me opfriste en even snel douchte, ik kleedde me weer om in een lichte spijkerbroek met scheuren en een bordeau truitje en liep weer naar Jonathan. 'Maar je kan wel goed zoenen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik ga met mijn hand door zijn haar terwijl ik instemmend mompel tegen zijn lippen. Ik bijt even zachtjes op zijn lip. Ik denk dat ik vandaag misschien wel de weddenschap toch nog ga verbreken. Ach ja, zo erg is dat niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik til haar een beetje op en zet met mijn ene hand zonder de kus te verbreken de koffers op de grond. Dan leg ik haar op het bed en klim over haar. Kussen kan geen kwaad toch?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ik denk na over wat ik vandaag ga doen, Rachelle komt weer de badkamer uit gelopen. Ze loopt naar me toe, 'Maar je kan wel goed zoenen,' zegt ze dan. Ik glimlach naar haar, 'Dankje, insgelijk.' ik ga op mijn bed zitten. 'Ik denk niet dat ik vandaag naar school ga, ik ga eerst maar eens ontbijten.' toen zij aan het douchen was, heb ik een jeans aangetrokken. En ik sta op en loop naar de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.