• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij geeft me een handdoek aan en ik pak die glimlachend aan. 'Thank you my love,' zeg ik dan met een glimlach. Ik sla de handdoek om mijn middel heen, en kijk naar Jake. Ik ben blij dat ik hier ben met hem. Ik vergeet eigenlijk alles wat er de afgelopen 3 dagen is gebeurd.

    Jonathan Fields
    Ze kijkt me met die onschuldige lach aan die álles behalve onschuldig is. 'Dan zou ik je maar moeten overtuigen right?' zeg ik met eenzelfde onschuldige glimlach. 'Ik ben namelijk ook niet zo overtuigd van jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [Dat weet ik, maar ze praten niet echt vlot met elkaar. Omdat ze Engel en Demoon zijn...]


    [Daar hebben Rachelle en Jonathan geen last van :Y) hahahha :')

    maar ja, dat heb je weleens he.

    Nick is de duivel himself :\ en hij heeft tegen je gelogen. Hij kent namelijk wel al iemand... namelijk Leslie.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ook hij zet zijn gezicht op en ik kijk hem met een grijns aan terwijl ik net zo onschuldig klink. 'Oh echt? En hoe was jij van plan mij te overtuigen?' zei ik toen terwijl ik mijn gezicht nog steeds in de plooi probeerde te houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    We zijn elkaar aan het uitdagen. Ik mag dan een engel zijn, dat komt eigenlijk alleen doordat het in me bloed zit. Ik kijk haar aan, 'Watch me,' zeg ik zacht en ik druk mijn lippen op die van haar. Dit is gewoon een spel, ik voel niets voor haar. Ondanks dat ze wel knap is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Daar hebben Rachelle en Jonathan geen last van :Y) hahahha :')

    maar ja, dat heb je weleens he.

    Nick is de duivel himself :\ en hij heeft tegen je gelogen. Hij kent namelijk wel al iemand... namelijk Leslie.]


    Hahaha nee integendeel zelfs :Y)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij geeft me een handdoek aan en ik pak die glimlachend aan. 'Thank you my love,' zeg ik dan met een glimlach. Ik sla de handdoek om mijn middel heen, en kijk naar Jake. Ik ben blij dat ik hier ben met hem. Ik vergeet eigenlijk alles wat er de afgelopen 3 dagen is gebeurd.


    Jake Sadler
    Ik glimlach en pak haar handdoek over. 'Laat mij het doen.' zeg ik grinnikend en droog haar voorzichtig helemaal af. 'Zo je bent droog.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik grijns als hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik zoen gewillig terug terwijl er eigenlijk geen enkel gevoel echt door me heen gaat. Het is een soort van te vergelijken met friends with benefits?
    Ik beet zachtjes op zijn lip terwijl de grijns ietsjes groter werd. Geen gevoelens, geen gezeur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Jake droogt me helemaal af, af en toe trekt er een rilling door mijn heen door zijn aanrakingen. Mijn lichaam is gewoon... gevoelig op het moment... denk ik. Ik glimlach, 'Dankje,' zeg ik dan. Ik pak gewoon ook zijn handdoek, ik zeg niets maar kijk hem met een lachje aan. Ik begin hem af te drogen. Van boven naar beneden. Ik sla niets over behalve zijn [vulwoordnaarkeuzein] klokkenspel.


    Jonathan Fields
    Ze bijt op mijn lip en ik bijt speels terug. Dan verbreek ik de kus, ik had gemerkt dat ze gewillig terugkuste. 'Hm, ben je overtuigd?' vraag ik dan. En ik kijk haar aan met een scheve lach.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach even. 'Ik?' vraag ik dan en kijk hem bedenkelijk aan.
    'Weet het eigenlijk niet. Misschien is de vraag, ben jij overtuigd?' Ik kijk hem met een lachje aan en verberg de speelsheid in mijn lach waardoor die in mijn ogen te zien is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ik lach als ze net die plek overlaat en neem dan mijn handdoek van haar over en droog me daar zelf af. 'Zo, nu kleren gaan halen.' lach ik aangezien de kleren nog in onze slaapkamer liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij moet er om lachen, en een lach zit op mijn gezicht. 'Ja kleren,' zeg ik dan. En ik loop naar de slaapkamer. Ik heb de handdoek weer om me heen geslagen, om mijn middel. Ik rommel wat in mijn tas die op het bed staat, tot per ongeluk mijn handdoek valt.


    Jonathan Fields
    Ik schud mijn hoofd, ik zie de ondeugende blik in haar ogen. 'Ik ben nog niet helemaal overtuigd,' zeg ik dan. 'Dus wat ga je daaraan veranderen?'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik volg haar en als haar handdoek afvalt lach ik even maar doe dan mijn handdoek om haar heen. 'Zo.' zeg ik en zoen haar zachtjes. Ik kijk even in haar tas en pak een bh. 'Zou hij mij staan?' vraag ik en houd de bh lachend tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij slaat zijn handdoek om mijn heen en kust me zachtjes. Hij pakt een bh uit mijn tas en houdt het zich lachend voor. Ik kan er niets aan doen, maar ik moet ook lachen. 'Nou Jake, ik weet het niet hoor. Ik denk dat hij mij beter staat,' zeg ik met een lachje. 'Maar ja, tenzij je niet wilt dat ik hem aandoe mag jij hem wel aandoen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach. 'Hmm, dit.' begin ik dan en plaats een kus in zijn hals. 'Dit.' en plaats een spoor van kusjes tot onder zijn oor. Ik grijns en kan het niet laten nog een zuigzoen te geven. Ik moet op mijn tenen staan omdat hij iets te lang is en plaats nog een kus achter zijn oor. 'En dit.' en bijt zachtjes en speels in zijn oorlel waarna ik mijn lippen even zachtjes op die van hem druk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze drukt een kus in mijn hals. En trekt een spoor van kusjes tot onder mijn oor. Ze zet een zuigzoen, en we grijnzen beiden. Dan moet ze op haar tenen staan om een kus achter mijn oor te plaatsen. Ze bijt zachtjes op mijn oorlel en drukt dan zachtjes weer haar lippen op die van mij. Ik glimlach tegen haar lippen en pak haar bij haar heupen en trek haar dichter tegen me aan. 'Hmm,' zeg ik goedkeurend tegen haar lippen, en ik blijf haar doorzoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.