• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    'Jah beginnende. Ik kan leraren pesten maar echt veel kan ik nog niet.' zeg ik en haal mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Damon
    'Hmm.. Daar kom je niet echt ver mee tegen een demon' Andwoorde ik waarna ik een eindje van haar af tegen de muur van de gang leunde leunde.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet zo weg.. de Kapper is hier }

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik volg Jake maar gewoon, aangezien ik niet precies weet waar we heen moeten. Ik kijk af en toe naast me naar Jake maar vooral kijk ik naar de mooie omgeving. Dit voelt bijna perfect. Het zou pas echt perfect voelen als de reden dat we hier zouden zijn omdat we het leuk vinden, en niet omdat we er tussenuit zijn geknepen omdat ons veel slechts overkwam. Maar dat maakt niets uit, ik moet gewoon genieten. Dus dat doe ik ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'Ik zei niet dat ik je dood wilde? Eigenlijk ben je wel dood maar ik wilde gewoon van Ryan weg.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Hij was niet aardig op het einde. Hij maakte mijn toren kapot en gosh nu klink ik als een klein kind.'

    Jake Sadler
    'Kijk naar de zee.' zeg ik haar, het is echt prachtig vanaf hier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Demon

    Ik moest lachen om wat ze zij en keek haar vervolgens aan, een beginnende heks dus en blijkbaar wist ze bijna niets van demonen of engelen want anders zou ze ook wel weten dat je een demon alleen maar met een sterrenshot kon vermoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk opzij zoals Jake zegt. En bijna vergeet ik te fietsen en op te letten waar ik precies fiets. 'Wauw,' zeg ik verwondert. Het is echt.. volmaakt. Ik kijk even voor me en zie dat er niets is waar ik tegen aan kan fietsen behalve Jake, dus ik fiets gewoon ver genoeg af van Jake om geen botsing te maken zodat ik nog even naar de zee kan kijken. 'Wauw,' zeg ik dan nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick || Demon

    Ik moest lachen om wat ze zij en keek haar vervolgens aan, een beginnende heks dus en blijkbaar wist ze bijna niets van demonen of engelen want anders zou ze ook wel weten dat je een demon alleen maar met een sterrenshot kon vermoorden.


    [FALLEN WOEHOOEEE!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'Eén ding snap ik niet aan jullie. Waarom gaan jullie naar school jullie zijn al zo vaak afgestudeert?' zeg ik. Ik zou niet meer naar school gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Vind je het mooi?' vraag ik haar glimlachend. Ik moet straks nog boodschappen doen, dat mag ik niet vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Damon
    'Dat heeft zo zijn redenen, maar je kan er ook nadenken over wat je wilt doen als je al honderden jaren leeft en er verder niets te doen hebt, een school is meestal iets waar demonen zijn om iets te zoeken dat niet verveeld'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik knik en kijk dan naar hem met een stralende glimlach. 'Dit zijn van die kleine dingetjes die ik zo bewonder in het leven,' zeg ik dan. Ik fiets verder met Jake. 'Hoe lang is het nog fietsen?' vraag ik dan na even aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Ik wil juist hier weg, school verveeld me.' lach ik 'Ik snap niet wat je hier kan vinden wat je niet verveeld.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hij kan Leslie vinden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    '10 minuutjes. Ehm, als jij shopt zal ik even naar de winkel gaan voor boodschappen.' glimlach ik en kijk haar even aan. 'Ik zal je mijn bankkaart meegeven dan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'