• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Damon
    'Hmm.. Dat hoeft ook niet, en waarschijnlijk zul je dat ook nooit snappen' Zeg ik simpelweg.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick || Damon
    'Hmm.. Dat hoeft ook niet, en waarschijnlijk zul je dat ook nooit snappen' Zeg ik simpelweg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Dat antwoord vind ik niet leuk.' mopper ik. 'Kan je het niet uitleggen?' vraag ik hem en kijk hem wat uitdagend aan. 'Of durft het demontje het niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach, 'Dat zou ik dus echt niet van je kunnen aannemen,' zeg ik glimlachend. 'Je weet toch nog wel dat toen we naar de stad gingen, ik ook niet wilde dat je mijn schoenen betaalde.' ik grinnik bij de herinnering.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja maar dit is anders. Alles is voor jouw. Zelfs mijn geld.' en ik grinnik zachtjes. Ik stap van mijn fiets en maak hem vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Damon
    'Ik kan je in iedergeval vertellen dat het geen slim idee is om een demon uit te dagen' Zeg ik enkel, als ze durfde zou ze wat proberen maar dan zou ze ook direct merken dat het niet slim was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zet ook mijn fiets vast en grinnik dan, 'Dus ook de kosten zijn voor mij,' zeg ik plagerig en ik steek mijn tong uit. Ik ben niet zo iemand die alles gewoon maar aanneemt, hoewel ik het wel heel lief vind van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'Wat moet ik nu bang zijn?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Dus ik mag dit niet doen?' zeg ik en por in zijn zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wel als je het met mijn geld betaalt.' grinnik ik en pak haar hand vast. 'Dus wat wil je eerst doen? Shoppen of kermis?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast, 'Laten we maar eerst naar de kermis gaan, anders meoten we met alle spullen over de kermis struinen,' zeg ik dan glimlachend. En ik trek Jake mee. 'De verleiding is groot om toch stiekem met je het spookhuis in te gaan,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'Wat moet ik nu bang zijn?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Dus ik mag dit niet doen?' zeg ik en por in zijn zij.


    Nick || Damon
    Ik zucht en sta voordat ze kan knipperen achter haar, 'Dat zei ik niet, ik zei dat het niet slim is als je het doet.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Don't you dare!' zeg ik waarschuwend. 'Als je daarin gaat vraag ik wel iemand om met je mee te gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    Ik draai me naar hem om. 'Maar ik weet nog altijd niet waarom. Ik ben niet zo snel bang.' lach ik en doe het weer. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Zoek dan wel een leuke jongen ja,' zeg ik plagend. Ik doe even mijn bikinitopje goed. 'Nee oke, ik zou niemand anders willen dan jou. Want tegen jou kan geen enkele jongen op.' en ik druk een klein kusje op zijn lippen. 'Oke, waar wil je dan wel in? En nee, niet het clownshuis!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'De draaimolen! Net als onze eerste dag samen.' lach ik en sleur haar mee naar de draaimolen. Ik koop 2 kaartjes en ga ergens op zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'