• Is toch zo? Echt, soms kom je van die dingen tegen zoals dit en dan vraag je je af. Beseffen die mensen nu echt niet dat het verschrikkelijk lelijk klinkt?
    Holly, would you turn me on?


    I'll keep you a daydream away.

    Soms denk ik dat ze het niet weten, of dat mensen dr wijs hebben gemaakt dat het mooi is. Eigenlijk best zielig.


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Soms denk ik dat ze het niet weten, of dat mensen dr wijs hebben gemaakt dat het mooi is. Eigenlijk best zielig.
    Njaa nogal, maar toch.. als het je het zelf hoort.. je moet het dan toch weten..


    I'll keep you a daydream away.

    Shameless schreef:
    (...) Njaa nogal, maar toch.. als het je het zelf hoort.. je moet het dan toch weten..

    Ja, dat vind ik ook altijd zo vreemd, maarja, dat zal dan wel aan mij liggen. Het lijkt me niet dat ze het grappig vind om zich zelf voor lul te zetten, neem ik aan.


    blame the bully.

    Soms willen mensen iets zo graag, dat ze er gewoon in gaan geloven dat ze het kunnen terwijl het niet zo is. Maar als zij er plezier aan hebben, en het klinkt voor geen flikker maakt dat mij niet zo zeer uit. Want als zij willen denken dat ze kunnen zingen/ of weet ik veel wat, dan mogen ze dat van mij best denken. Ik kijk toch nooit naar de filmpjes :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat ik vind?
    Tja.. Die mensen mogen tenslotte zelf bepalen wat ze op YouTube zetten.
    Goede kwaliteit of niet, het is hun eige keuze.
    Als ze dan boos worden om commentaar.. Dat is dan weer een ander verhaal, als je iets online zet waar verschillende meningen op geuit kunnen worden, kun je kritiek verwachten. Dat vind ik dan weer wel.


    -

    Bovendien worden die mensen in het meeste geval gewoon aangepraat dat ze mooi kunnen zingen, ookal kunnen ze dat niet. Tja, dan denken ze dat ze kunnen zingen, maar kunnen ze dat niet.
    Ik stoor me er niet aan. Als je niet geïnteresseert bent in dat soort filmpjes, dan kijk je ze gewoon niet?


    -

    Ten eerste: Ze probeert het, Ten tweede: ik vind het niet afschuwelijk slecht, ik kan het nog best horen. Ten derde: laat die filmpjes dan lekker als je het lelijk vind (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ten eerste: Ze probeert het, Ten tweede: ik vind het niet afschuwelijk slecht, ik kan het nog best horen. Ten derde: laat die filmpjes dan lekker als je het lelijk vind (A)


    Agree.


    -

    Meuh, ik kwam het gewoon tegen omdat ik een goede cover ervan zocht :'D nu lijk ik weer de boeman. Waarom maakt iedereen de boeman van me de laatste dagen? Ik vind het niet meer leuk >_<


    I'll keep you a daydream away.

    Shameless schreef:
    Meuh, ik kwam het gewoon tegen omdat ik een goede cover ervan zocht :'D nu lijk ik weer de boeman. Waarom maakt iedereen de boeman van me de laatste dagen? Ik vind het niet meer leuk >_<


    Nee lieverd, dat ben je niet.
    We geven alleen onze mening in een nette vorm ^^
    Zo hebben wij ook weer wat te praten, vat het niet zo persoonlijk op ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Shameless schreef:
    Meuh, ik kwam het gewoon tegen omdat ik een goede cover ervan zocht :'D nu lijk ik weer de boeman. Waarom maakt iedereen de boeman van me de laatste dagen? Ik vind het niet meer leuk >_<


    Waarom zou jij de boeman zijn?
    Jij zegt je mening.
    De andere users die hier reageren zeggen ook hun mening.
    =)


    -

    mensen dénken dat ze kunnen zingen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nee lieverd, dat ben je niet.
    We geven alleen onze mening in een nette vorm ^^
    Zo hebben wij ook weer wat te praten, vat het niet zo persoonlijk op ;)
    Njaaa, ik neem alles de laatste dagen nogal persoonlijk op omdat ik al de hele tijd enorm pissig ben >< sorry :'D en indd je mening. Ergens vind ik het wel zielig. Ik herinner me door dat kind ook iemand, die ook liedjes zong, maar ik denk dat die wat gehandicapt en dat vond ik eigenlijk echt zielig. Al was het wel om te lachen eigenlijk, maar toch (;


    I'll keep you a daydream away.

    O___O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    00'


    I need you like a heart needs a beat