• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Daan! Kon je niet waarschuwen?' zeg ik boos en ik veeg het speeksel van mijn gezicht. 'Bah!' zeg ik nijdig. Ik pak een broodje en negeer Daan, die nogsteeds aan het hoesten is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [x'D Ik weet van de meeste dingen alleen maar de engelse benaming, lol. En het is mooier :3
    Ron en Hermione zitten in de bieb, huiswerk voor Potions te maken. Lees het gesprek maar terug om te zien wat er allemaal gebeurt daar :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Daan! Kon je niet waarschuwen?' zeg ik boos en ik veeg het speeksel van mijn gezicht. 'Bah!' zeg ik nijdig. Ik pak een broodje en negeer Daan, die nogsteeds aan het hoesten is.

    [LOL. *died of laughing*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [x'D Ik weet van de meeste dingen alleen maar de engelse benaming, lol. En het is mooier :3
    Ron en Hermione zitten in de bieb, huiswerk voor Potions te maken. Lees het gesprek maar terug om te zien wat er allemaal gebeurt daar :'D]


    (Ja, ik heb júíst een hekel aan die Nederlandse namen. Je hoort namen niet te vertalen. Heb nooit begrepen waarom ze dat gedaan hebben :'))

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 14:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    [x'D Ik weet van de meeste dingen alleen maar de engelse benaming, lol. En het is mooier :3
    Ron en Hermione zitten in de bieb, huiswerk voor Potions te maken. Lees het gesprek maar terug om te zien wat er allemaal gebeurt daar :'D]


    [Omg. Een ware Potterfan weet dat toch wel :P Nee hoor. xd']


    Harry

    Ik grijns als ik Ginny boos hoor zijn en loop door. Hermelien te kennen waren ze in de bieb. Ik doe de deur open en loop er zachtjes naar het tafeltje waar ik rood haar en bruine krullen zien. Ik schuif bij ze aan. 'Hoi...' fluister ik zacht en kijk dan naar Hermeliens huiswerk. 'Eh... Hermelien? Doet jou meetlint het wel?' vraag ik met grote ogen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rider schreef:
    (...)

    (Ja, ik heb júíst een hekel aan die Nederlandse namen. Je hoort namen niet te vertalen. Heb nooit begrepen waarom ze dat gedaan hebben)


    {Ehw... Namen vind ik ook niet erg. Maar dingen zoals The Tree Boomsticks en Potions en zo is wel vervelend. Zelf schrijf ik de nederlandse namen gewoon automatisch -en omdat anders mijn laptop weer irritant gaat doen dat ie het niet kent..-}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Averna Mortes

    Ik barst in lachen uit, als bliksemschicht vriendje van Weasel betoverd en Weasel heel geïrriteerd reageert. 'Let maar niet op mij,' weet ik uit de brengen. 'Ik ga al.'
    Na een paar keer diep in en uit ademen sta ik op en loop de great hall uit. Dit was echt té vermakelijk. Ik hoef niet eens moeite te doen om lachwekkende dingen te zien. Dat is wel een luxe die ik niet gewend ben en zeg nou zelf, ik ben flink wat gewend qua luxe.
    Als ik een klein ventje zie lopen en er toch niemand is, trek ik mijn stok en sleur hem naar achter aan zijn kraag. Ik grijns boosaardig naar hem. 'Zeg me waar de uilenvleugel is.' Bevend legt het jongetje uit waar ik heen moet. Na zijn uitleg laat ik hem los en ga op weg.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [Omg. Een ware Potterfan weet dat toch wel :P Nee hoor. xd']

    [Achja, ik heb ze ooit wel geweten -en gebruikt, maar dat was maanden/jaren terug :'D Doordat ik de engelse benamingen ben gaan gebruiken zijn ze een beetje weggezakt :3 Ik kan er dus niet zo één, twee drie op komen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermione
    Ik keek op toen Harry binnen kwam, en glimlachend begroette ik hem. ''Ja, prima. Hoezo?'' mompelde ik.
    Ik wierp nog even een goedkeurende blik op het stuk perkament voor mijn neus, en borg het toen op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Achja, ik heb ze ooit wel geweten -en gebruikt, maar dat was maanden/jaren terug :'D Doordat ik de engelse benamingen ben gaan gebruiken zijn ze een beetje weggezakt :3 Ik kan er dus niet zo één, twee drie op komen.]


    [Bij mij het zelfde, maar dan precies andersom. Hoewel de namen gewoon wel snel binnenkomen xd hoewel ik nu al wel alle engelse boeken een stuk of 7 x heb gelezen -een subtiele hint in mijn hoofd zegt mij dat ik verslaafd ben- en nu lees ik deel 1 engels.. okee off topic en saaie info :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik trek mijn wenkbrauwen op als Averna begint te lachen en wegloopt. Ik kijk nogmaals naar het plafond. Het regent nogsteeds maar de onweer is opgehouden. Perfect. 'Ik ga vliegen!' zeg ik nijdig en ik raap mijn bezem op. Ik sta op en loop naar buiten. Meteen ben ik doorweekt en ijskoud. Ik spring op mijn bezem en vlieg over Hogwarts heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zoende hem zacht en teder, maar een vlaag van onzekerheid overspoelde haar toen het stil was en ze geen antwoord terug kreeg. Zachtjes trok ze haar lippen terug waarna ze hem aankeek met rode blosjes op haar wangen. "H-hou...hou je ook van mij?" vroeg ze zachtjes maar wel verstaanbaar waarna ze op haar onderlip beet en haar ogen afwenden naar de grond toekijkend hoe het water wegstroomden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry
    'Het is ongeveer een halve meter langer dan het moet zijn. Ron, ga je mee vliegen?' Ik had net Ginny naar buiten zien lopen, alleen. Dus ik wilde naar buiten.
    'Dat maak je vanavond maar af.' fluister ik zodat Hermelien het niet hoort.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    ''Ron moet zijn huiswerk maken, aangezien hij er nog niet eens aan begonnen is,'' zei ik tegen Harry, en keek hen beiden ongelovig aan.
    Met een klap sloeg ik mijn boek dicht en stond op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''