• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    Ik kijk haar even aan.
    'Waar heb je het over?' vraag ik. 'Ik wil alleen dat mijn dag niet word verpest door gekwijl.' Dat was waar.
    'Ik wil namelijk vanavond ook nog eten.' Ik zucht en lees weer verder. Averna vond ik alles behalve sympathiek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George Weasley
    Ik stopte met eten nadat ik nog een broodje naar binnen had gewerkt en keek toen grijnzend naar madison. ''Harry, weet jij mischien waar Fred is?'' Vroeg ik hem aangezien Ginny niets wouw vertellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    'Ach, wat jij wilt. Alleen als het mensen op gaat vallen en je er problemen mee krijgt, heb ik je gewaarschuwd,' zeg ik simpelweg.
    Ik vis een kers uit een schaal en bijt het velletje los. De zoetige sap verspreid zich in mijn mond. Ik kijk even achterom naar de tafel van Slytherin en kijk vervolgens weer voor mij uit. Dankzij de opmerking die tweeling nummer één maakte, weet ik nu wie van de tweeling Fred is en wie George. Voldemort deed daar nogal vaag over. Alsof hij niet wilde toegeven dat hij het niet wist.


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley
    Ik stopte met eten nadat ik nog een broodje naar binnen had gewerkt en keek toen grijnzend naar madison. ''Harry, weet jij mischien waar Fred is?'' Vroeg ik hem aangezien Ginny niets wouw vertellen.


    (Adelaine heeft hem opgegeten, je zult hem nooit meer terugzien George :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    {Moet naar het dorp.. D: Tot zo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Adelaine heeft hem opgegeten, je zult hem nooit meer terugzien George :Y) )


    {D: Noooooo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry

    'Misschien lijkt hij op Ginny of zo.' zeg ik met een veel betekende blik naar de nog steeds zoenende Ginny en Daan. Maar met wie weet ik niet. Ik heb geen interesse in het liefdesleven van de Wemels.' grijns ik naar George.
    'Maar oké als je het zeker wil weten kijk dan maar even.' Ik knipoog veelbetekenend. Ik bedoelde de sluipwegwijzer, maar wilde dat niet zeggen. Ik haalde nonchalant de sluipwegwijzer uit mijn zak en gaf hem aan George. 'Jij wilde toch nog een stukje perkament. Hier, ik heb er nog wel een.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    'Ach, wat jij wilt. Alleen als het mensen op gaat vallen en je er problemen mee krijgt, heb ik je gewaarschuwd,' zeg ik simpelweg.
    Ik vis een kers uit een schaal en bijt het velletje los. De zoetige sap verspreid zich in mijn mond. Ik kijk even achterom naar de tafel van Slytherin en kijk vervolgens weer voor mij uit. Dankzij de opmerking die tweeling nummer één maakte, weet ik nu wie van de tweeling Fred is en wie George. Voldemort deed daar nogal vaag over. Alsof hij niet wilde toegeven dat hij het niet wist.


    [okee, hier moest ik echt om lachen xd. genius]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [okee, hier moest ik echt om lachen xd. genius]


    (Ja dat komt voort uit een stuk terug in de RPG :') )

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Averna Mortes

    Met samengeknepen ogen kijk ik naar het stuk perkament. Dacht bliksemschicht dat ik achterlijk was of zo? Dat perkament moest speciaal zijn. Je kon vast de inkt zichtbaar maken op de één of andere manier. Misschien weet Voldemort wel wat het is, of anders één van zijn handlangers. Ik moet binnenkort toch maar eens zo'n pokkenbeest wegsturen met een brief.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    Met samengeknepen ogen kijk ik naar het stuk perkament. Dacht bliksemschicht dat ik achterlijk was of zo? Dat perkament moest speciaal zijn. Je kon vast de inkt zichtbaar maken op de één of andere manier. Misschien weet Voldemort wel wat het is, of anders één van zijn handlangers. Ik moet binnenkort toch maar eens zo'n pokkenbeest wegsturen met een brief.

    -Ze mag er niet achterkomen, dat is namelijk onmogelijk, dus echt niet achterkomen please.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik maak me even los uit de kus van Daan en kijk naar Harry. Hij zei mijn naam. Hij geeft een stuk perkament aan George. Oke, vaagheid heerst. Ik druk mijn lippen weer op die van Daan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    TheMarauders schreef:
    (...)
    -Ze mag er niet achterkomen, dat is namelijk onmogelijk, dus echt niet achterkomen please.-


    (No offence, maar wormtail weet het ook gewoon hoor. En aangezien zijn gedachten makkelijk te lezen zijn voor Voldie weet die het waarschijnlijk ook wel, maar als je het persé wilt, zal ze er wel niet achterkomen. Maar het is dus zeker niet onmogelijk)


    Happy Birthday my Potter!

    Hermione
    Ik zuchtte.
    ''Nee, Ronald, maak eens een keer je eigen werk,'' mompelde ik. Na een tijdje was ik tevreden met het resultaat; één meter twintig. Twintig centimeter te veel dus. Ik grijnsde.

    Sam
    ''Boterbier klinkt lekkerder,'' mompelde ik, en keek hem aan. ''Ga je mee?'' vroeg ik hem, doelend op The Three Broomsticks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry

    Ik keek naar Daan en Ginny.
    Ik stond op, stopte alles in mijn tas en hees die over mijn schouder. 'Ik ben weg. Even kijken waar Ron en Hermelien zijn. Ik fluister zo zacht dat alleen George het kon horen: 'Geef hem straks maar terug.' en liep door. Toen ik langs Daan en Ginny kwam, sprak ik onhoorbaar en onzichtbaar een kleine spreuk uit zodat Daan keihard begon te hoesten en liep door.


    [kan ik naar r en h gaan? of zitten die ergens waar ik niet heenkan?

    Echt, soms irriteer ik mij echt aan mensen die alle dingen Engels doen :P Niet dat het niet mag, je moet zelf weten hoor, maar engels en nederlands door elkaar leest vaag zo(:]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 14:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel