• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word gek....


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    oke ja dat is echt klote
    veel geluk zou ik zeggen
    P.S.: 1 vraagje waarom da lachend gezichje???


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik had nooit gedacht dat het me echt beter zou laten voelen..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Grenade schreef:
    Ik word gek....


    oei wat is er??:O


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CityGirlx schreef:
    (...)

    oei wat is er??:O
    teveel...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik voel me klote. Godverdomme.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik voel me klote. Godverdomme.

    Ah Mitchell (no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ben je nu boos of wat?


    You are beautiful, you are love.

    You're damn perfect!

    Stomme providers en telefoons. Laat me met Nikki bellen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Al mijn moed bij elkaar verzameld. Ik dacht, ik moet het gewoon doen. Ik moet het vragen. Ik moet weten waar ik sta. En toen zei je het woord. Het woord dat ik absoluut niet wilde horen. Vrienden. En hierbij word ook mijn gevoel steker, het gevoel dat ik jongens niet kan vetrouwen. Je deed zo lief.. alsof je echt intresse in me had. Maar natuurlijk, ik had het kunnen weten. Jongens zijn niet te vertrouwen.. Waarom moet het altijd zo lopen? Ik begon eindelijk weer iemand leuk te vinden.. Waarom? Tranen glijden langzaam over mijn wangen.. Ik kan hier gewoon niet tegen.. Ik wou dat ik voor één keer wel het meisje was, waar het wel waard voor was om te vechten.. Om echt te laten zien dat ook zij speciaal is en niet één of ander speeltje..

    Bumbleblee schreef:
    Al mijn moed bij elkaar verzameld. Ik dacht, ik moet het gewoon doen. Ik moet het vragen. Ik moet weten waar ik sta. En toen zei je het woord. Het woord dat ik absoluut niet wilde horen. Vrienden. En hierbij word ook mijn gevoel steker, het gevoel dat ik jongens niet kan vetrouwen. Je deed zo lief.. alsof je echt intresse in me had. Maar natuurlijk, ik had het kunnen weten. Jongens zijn niet te vertrouwen.. Waarom moet het altijd zo lopen? Ik begon eindelijk weer iemand leuk te vinden.. Waarom? Tranen glijden langzaam over mijn wangen.. Ik kan hier gewoon niet tegen.. Ik wou dat ik voor één keer wel het meisje was, waar het wel waard voor was om te vechten.. Om echt te laten zien dat ook zij speciaal is en niet één of ander speeltje..


    Noooh ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Noooh ):

    Ja, helaas wel. Had net je berichtje gelezen toen we het een soort van hadden over die ene avond. Dus dacht, ik ga het gewoon doen... Voel me echt zo rot. Trouwens, hij zei er nog wel achter: 'Maar was wel nieuwsgierig hoe je zoende.' Stupid boys.. ): Trouwens, nog wel super bedankt voor je lieve berichtje! <3

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Ja, helaas wel. Had net je berichtje gelezen toen we het een soort van hadden over die ene avond. Dus dacht, ik ga het gewoon doen... Voel me echt zo rot. Trouwens, hij zei er nog wel achter: 'Maar was wel nieuwsgierig hoe je zoende.' Stupid boys.. ): Trouwens, nog wel super bedankt voor je lieve berichtje! <3


    Graag gedaan hoor! Hij klonk echt als een schat... Nja, ik heb zelf ook wel eens met zo iemand te maken gehad die alleen daarnaar nieuwsgierig was. Maar die had geen jaar lang interesse in mij ;o
    Indeed, stupid boys. Gelukkig lopen er nog wel anderen rond die het wel menen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.