• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Just eat your food, je bent niet te dik ... ):


    Life is full of fake people

    Poltergeist schreef:
    Ik wacht al de hele dag op een telefoontje of ik wel of niet aangenomen ben en het is zóoo frustrerend, dat wachten D:


    Goodluck! Duim voor je!


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik kan gewoon niet wachten op de rest van mijn leven met jou! Volgend jaar lekker samen op vakantie, Godzijdank, ik heb je zo gemist. Hopelijk samenwonen want ik wil zo graag weg hier. Ik wil op mezelf, met jou. Ik weet gewoon dat wat wij hebben, echt is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Morgen school. Not sure if I want to go though ;3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ohoh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    What've I done... ):


    26 - 02 - '16

    Sporten voelt goed, maar ik zou nu wel graag een bord spaghetti eten. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Hoofdpijn-_-


    Jeej, ik heb mijn haar geverft!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ... fijn. nu kunnen we vrijdag niet naar de stad

    Kokoro schreef:
    (...)

    Goodluck! Duim voor je!


    Dankje! Ik denk dat het nog wel een paar dagen duurt voor ik het te horen krijg ;(

    Klas valt gelukkig wel mee en rooster zou ook erger kunnen. Maar toch, ik kijk enorm op tegen school.. Misschien komt het ook gewoon omdat mijn hoofd momenteel veelste vol zit. Diepe zucht.

    Hmm, Noosa armbanden zijn waarschijnlijk te groot voor mij. Kut, ik heb er voor lopen sparen en doen. Kut, kut, kut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Hmm, Noosa armbanden zijn waarschijnlijk te groot voor mij. Kut, ik heb er voor lopen sparen en doen. Kut, kut, kut.

    Waarom denk je dat ze waarschijnlijk te groot voor je zijn? Een vriendin van mij heeft ook zo een armband, zij heeft redelijke dunne polsen maar ze passen wel gewoon. Hoop voor je dat jij ze ook gewoon past! (:

    Kind, je bent bijna 21 en gaat ruzie maken via Whatsapp. Jij bent echt zo stoer, ik kan het gewoon niet aan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat ze waarschijnlijk te groot voor je zijn? Een vriendin van mij heeft ook zo een armband, zij heeft redelijke dunne polsen maar ze passen wel gewoon. Hoop voor je dat jij ze ook gewoon past! (:


    Mijn moeder en zus hebben de kleinste maat en ze blijven wel aan mijn arm, maar niet goed zitten op dezelfde plaats. Mijn koeienarmband is ook wat te breed, maar mijn zus raad het af omdat ze erg duur zijn. Ik krijg 'm van mijn vader als tegenhanger dat ik de auto most schoonmaken. Normaal krijg ik dat niet voor auto schrobben, uitzonderlijk dus en ik had het vandaag gedaan. Ik armband passen, en toen: HELL NO. dus ik twijfel of ik niet iets anders beter kan nemen, als ik wat anders mag natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife