• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het wordt een gé-wél-dig schooljaar... niet dus.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn pols doet opeens ontzettend zeer en ik heb geen idee wat ik heb gedaan. Ik irriteer me eraan.

    Ellenpoep schreef:
    Dromen zijn zo onrealistisch, helaas -,-


    Life is full of fake people

    Snap je niet dat ik bang ben? Bang ben dat er iets gebeurd, iets wat ik niet wil laten gebeuren? Dat ik me zorgen maak? Een schok krijg als ik zoiets lees? Het gaat niet om mij, het gaat om jou. Ik ben bang en maak me zorgen, snap dat dan...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    EINDELIJK. Iemand die ze wél kent! OLEE!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Ik maak me zorgen om je..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou dat het allemaal anders was. Dat ik sommige dingen anders had gedaan maar dat moest van beide kanten komen. Het leven is elke dag saai. Ik spaargeld om een rondreis later te maken want ik zoek het. En ik weet dat ik jouw ooit zal vinden. Want nu trek ik het niet zonder een woord. Liefde.

    En dan doe je een keer wat ze vragen, toont niemand belangstelling. Altijdleuk.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Luminology schreef:
    (...)
    Exactly this.
    Verdomme, ik haat jullie allemaal zó... op een dag, als jullie al vergeten zijn dat ik ooit bij jullie op school zat, want ik ben immers dat aparte, stille meisje die er volkomen niet toe doet en die jullie amper kennen, en die alleen maar handig is voor als je écht niet een beter persoon kunt vinden om je tijd mee door te brengen... op een dag zie ik jullie weer, op een reünie of wat dan ook, en dan zal ik iets beters van mijn leven gemaakt hebben dan jullie allemaal bij elkaar.

    Ken het gevoel.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”


    "You are my love, my hope, my reason to live. Forever." ... <3

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:12 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hm. Ik mis je aan mijn zijde. Zo hard. Het doet zoveel pijn.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    (typing)

    Ik wou dat je wat meer je gevoelens uitte, niet alleen voor mij, maar ook voor jezelf, omdat ik merk dat je het nooit echt hebt gekund...


    Life is hard and then we die


    Ik zou niet weten wat ik voor je beteken.
    Je zegt wel dat ik veel voor je beteken, maar hé, dat kan ik ook over een kip zeggen.
    En toch, toch kan ik je niet missen.
    Je blijft maar in mijn hoofd zitten en telkens als ik echt het gevoel krijg, hij meent het allemaal niet, dan zeg je van die dingen waar ik bij smelt.
    Waarom maak je me het zo moeilijk ?

    Oh, en ik heb honger.

    Ja tuurlijk joh, goede school, beste met me voort? ROTOPJOH, zet me dan gewoon in de sector die ik wil, op mijn eigen niveau. Het is niet mijn schuld dat die *rot*mentor het niet eerder regelde. -.- WHAAA FRUSTRATIE!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”