• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.


    Personages van deze RPG:

    Bluehope met Jasper christian Chambers
    Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    Paddo met Nathan Cross
    Rider met Jadine Evelyn Algera
    Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    Feline met Emily Avelina Sinclair
    Emrys met Yael Pendragon
    Theep met Helle Luz Burtot

    Extra informatie:
    1. De baas is: Elizabeth Gold (speel ik)
    2. Kinderen hebben allemaal een eigen 'kamer' daar slapen ze samen met hun daemon.
    3. Kinderen kunnen ten alle tijden samen komen, behalve na de avond klok van 11 uur.
    4. Kinderen kunnen het 'ziekenhuis' niet uit, behalve naar de buitenplaats.

    Ruimtes
    1. Slaapkamers
    2. Eetzaal/kantine
    3. 'Operatie kamer'(verboden voor kinderen)
    4. Gezamelijke kamer/woonkamer
    5. Buitenplaats
    6. Kantoor Elizabeth Gold (verboden voor kinderen)
    7. Douches/toiletten

    het 'ziekenhuis' is eigenlijk een groot huis waar de kinderen in verblijven totdat ze 'geopereerd' worden. Kinderen mogen hier dus vrij rondlopen om er voor te zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Ze hebben wel tijden waar ze zich aan moeten houden.

    Yael Pendragon
    'En iedereen is alweer weg.' Gwaine kijkt me grijnzend aan, zover een uit kan grijnzen en geloof me het ziet er nog vrij geloofwaardig uit, en probeert me met zijn vleugel te slaan. 'Jij irritant klein ding.' Ik haal hem van mijn schouder af en hou hem stevig in mijn handen. 'Nooit luisteren hé?' 'Inderdaad niet nee.' Zuchtend rolde ik met mijn ogen en stak hem in mijn jaszak.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jadine Evelyn Algera

    Ik grijns onwillekeurig als de jongen zegt dat hij me wel mag. Blijkbaar is hij ook een wat meer onderzoekend type die zich iets minder zorgen maakt om de consequenties. Niet dat de anderen zo vreselijk waren, maar wat mij betreft iets te bang.
    Ik volg zijn hand en neem het mannetje goed in mij op. De volgende keer zal deze jongen er waarschijnlijk niet zijn om hem voor mij in te drukken.
    'Onthoud dat je altijd maar 10 seconde hebt voordat die weer dicht valt.' Snel spring ik achter de jongen aan de gang in. Dat had hij wel even eerder mogen zeggen. Meph is net op tijd en dan valt het schilderij met eenklap dicht.
    'Dat deed hij expres,' hoor ik Meph mompelen. Ik lach zachtjes en draai mij om naar mijn vosje.
    'Alsof jij dat niet gedaan had.' Nieuwsgierig loop ik de gang door. Ik ben benieuwd waar ik uitkom.


    Happy Birthday my Potter!

    [Waar is iedereen en met wie kan ik contact maken?]


    26 - 02 - '16

    [Ik sta nu waarschijnlijk nog ergens bij de deur tenzij we daar weggevoerd waren. Je kan naar mij toekomen? Yael dus.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Avelina Sinclair
    'Ik wil sprinten' moppert Feline naast me. 'Nu even niet' mompel ik. Ineens besluit Feline het gewoon te doen. Ze zet het op een rennen en ik volg haar zo snel als ik kan. 'Wacht, Feline, wacht!' roep ik naar haar. Maar ze luistert niet. We komen uit bij een deur waar Feline stopt en ik een meisje zie staan. Ik pak Feline onmiddellijk op en loop naar het meisje toe. 'Hoi' zeg ik zacht.


    26 - 02 - '16

    Nathan Cross

    Ik grijns even waarneer ik het licht in de verte van de gang zie, ik loop de gang uit waarna ik de sneeuw met een glimlach ontvang, de wind waait hard en de sneeuw word hier en daar flink omhoog geschoten door de wind.
    Kyra sprint meteen de sneeuw in en ik grijns even. Ik loop rustig naar de rand, de afgrond die het gebouw afsluit van de rest van de omgeving is het enige wat mij hier houdt, anders was ik de kou al ingelopen.
    'Nauw, we zijn buiten. Hoewel je niet verder kan dan hier, de afgrond is te diep en te ver om overheen te gaan' ik glimlach even waarna ik mijzelf achterover laat vallen in de sneeuw.

    Yael Pendragon
    In mijn zak hoorde ik luid protesteren maar ik wist dat hij het niet erg vond om daar te zitten. 'Hoi.' Net had ik niemand meer gezien en nu stond er opeens een meisje, de vreemdste ideeën over hoe ze daar was gekomen schoten door mijn hoofd heen maar toen besefte ik me dat ze waarschijnlijk gewoon aangelopen was en ik het niet had gemerkt.
    'Hallo.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Avelina Sinclair
    'Hallo' antwoordt ze terug. Ik kom wat dichterbij. 'Ik ben Emily, hoe heet jij?' vraag ik vriendelijk. 'Laat me lohos!' moppert Feline. 'Nee Feline, ik laat je even niet los' 'Meh' antwoordt ze droogjes. Ze mompelt daarna nog iets dat ik niet kan verstaan. 'Sorry van Feline, ze is een beetje eigenwijs' zeg ik met een halve glimlach.


    26 - 02 - '16

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik zie hoe Jasper om hoog loopt en kijk hem even na, ik kijk even naar Mason en hij kijkt me benauwd aan "Komt goed jochie" zeg ik en kriebel zijn nek eventjes. Ik hoor hoe Jasper zegt dat hij boven is "Als hij jou huod, houd hij mij helemaal" zeg ik lachend en met vederlichte stappen loop ik omhoog naar Jasper en kijk om me heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Yael Pendragon
    Het meisje stelde zich voor als Emily. 'Ik ben Yael, en ik ken het van het eigenwijze. Gwaine wilt vandaag nou ook bepaald niet luisteren.' Ik wees op mijn jaszak waar een vreemde bewegende bobbel inzat. 'Zijn straf, waarschijnlijk niet dat hij het erg vind maar ik moet toch wat doen om hem manieren bij te brengen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jadine Evelyn Algera

    Meph springt vrolijk heen en weer door de sneeuw. Het tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik adem diep in en geniet met gesloten ogen van de buitenlucht. Ik blijf zo een tijdje staan. Het claustrofobische gevoel verdwijnt als vanzelf.
    Wanneer ik lang genoeg stil heb gestaan, open ik mijn ogen weer en bekijk de kleine plek. Er staan wel geteld twee bomen. Ik ren -voor zover je het rennen kunt noemen met die sneeuw- naar de dichtstbijzijnde en trek mijzelf op aan een tak. Binnen een paar seconden zit ik al bijna bovenin in de boom.
    'Heel erg bedankt,' roep ik naar beneden. Meph heeft nu ook zijn weg naar boven aardig gevonden en gaat lekker liggen op één van de middelste takken


    Happy Birthday my Potter!

    Emily Avelina Sinclair
    'Ik ben Yael en ik ken het eigenwijze' zegt het meisje terwijl ze wijst naar de bobbel in haar jaszak. 'Ik zou maar niet weggaan rennen, Feline, anders zit jij straks ook in mijn jaszak' zeg ik lachend. Feline gromt en blaast wat. Ik reageer er maar niet op. 'Weet jij waar de kamers zijn?' vraag ik vervolgens.


    26 - 02 - '16

    Yael Pendragon
    'Om eerlijk te zijn ben ik nog niet verder gegaan dan deze hal. Mijn gok is dat ze naar rechts zijn want kamers zijn om de een of andere reden altijd aan de rechterkant. Maar als ze daar niet zijn zijn ze waarschijnlijk links.' Ik ging met mijn hand in mijn zak om Gwaine eruit te halen. Het pikken in mijn vingers negeer ik als ik hem op mijn schouder zet. 'Zeg eens hallo kleintje.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Avelina Sinclair

    'Zeg eens hallo kleintje' zegt Yael terwijl ze iets uit haar zak haalt. Ze zet het op haar schouder. Feline gromt er een beetje naar en ik besluit door haar gekrab haar maar op de grond zetten. 'Oh wee als je wegrent!' zeg ik waarschuwend. Feline kijkt me een beetje beschaamd aan en blijft netjes tussen mijn benen staan. Ik glimlach even naar haar. 'Braaf.'


    26 - 02 - '16

    Yael Pendragon
    Boos kijk ik naar Gwaine als hij duidelijk weigert om iets te gaan zeggen. Feline leek te grommen maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. 'Ik heb je toch goed opgevoed?' 'Je hebt niks gedaan.' Bracht hij tegen me in waarna hij aan mijn oor pikte. 'En bedankt maar weer.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."