• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.


    Personages van deze RPG:

    Bluehope met Jasper christian Chambers
    Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    Paddo met Nathan Cross
    Rider met Jadine Evelyn Algera
    Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    Feline met Emily Avelina Sinclair
    Emrys met Yael Pendragon
    Theep met Helle Luz Burtot

    Extra informatie:
    1. De baas is: Elizabeth Gold (speel ik)
    2. Kinderen hebben allemaal een eigen 'kamer' daar slapen ze samen met hun daemon.
    3. Kinderen kunnen ten alle tijden samen komen, behalve na de avond klok van 11 uur.
    4. Kinderen kunnen het 'ziekenhuis' niet uit, behalve naar de buitenplaats.

    Ruimtes
    1. Slaapkamers
    2. Eetzaal/kantine
    3. 'Operatie kamer'(verboden voor kinderen)
    4. Gezamelijke kamer/woonkamer
    5. Buitenplaats
    6. Kantoor Elizabeth Gold (verboden voor kinderen)
    7. Douches/toiletten

    het 'ziekenhuis' is eigenlijk een groot huis waar de kinderen in verblijven totdat ze 'geopereerd' worden. Kinderen mogen hier dus vrij rondlopen om er voor te zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Ze hebben wel tijden waar ze zich aan moeten houden.

    Jasper christian Chambers
    Ik knik "Maar ik hou van kou, dus ik vind het niet zo erg." Beken ik eerlijk en kijk even naar haar. "Ik hou ook van sneeuw en regen. Daarom ben ik in de winter in het algemeen graag buiten en in de zomer liever diep in het bos ofzo." Zeg ik en kijk even naar Haar. "Jij, wat vind jij van kou?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik luister naar hem en haal mijn schouders op "Ik hou meer van de lente zodat het niet te koud maar ook niet te warm is" zeg ik dan "Mason kan ook niet zo goed tegen de kou, dus blijven we s'winters en in de herfst vaak binnen voor de open haard" ik glimlach even naar Mason "Ik hou er het meest van om gewoon lekker ergens op een hei te zijn met een zonnetje"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jasper christian Chambers
    "Ik ben ook gek op zon." Zeg ik en trek mijn mouw op. Mijn huid was echt bleek, gewoon omdat ik weigerde in de zon te zitten. "Zon is zo warm en het is zo leuk om het warm te hebben en te zweten." Lach ik sarcastisch. "Maar over de hei had je wel gelijk, alleen dan erl met een koel briesje."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    Jadine Evelyn Algera

    Meph springt vrolijk heen en weer door de sneeuw. Het tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik adem diep in en geniet met gesloten ogen van de buitenlucht. Ik blijf zo een tijdje staan. Het claustrofobische gevoel verdwijnt als vanzelf.
    Wanneer ik lang genoeg stil heb gestaan, open ik mijn ogen weer en bekijk de kleine plek. Er staan wel geteld twee bomen. Ik ren -voor zover je het rennen kunt noemen met die sneeuw- naar de dichtstbijzijnde en trek mijzelf op aan een tak. Binnen een paar seconden zit ik al bijna bovenin in de boom.
    'Heel erg bedankt,' roep ik naar beneden. Meph heeft nu ook zijn weg naar boven aardig gevonden en gaat lekker liggen op één van de middelste takken


    Ik kijk even naar dr waarna ik begin te lachen, blijkbaar deed de kou haar ook niks. Kyra was zoals gewoonlijk druk bezig met rond rennen, ze vond het heerlijk als ze buiten kon zijn.
    Ik sta op waarna ik naar de boom loop en dr tegen aan leun 'Best handig zo'n uitweg he?' zeg ik lachend waarna ik even naar boven kijk.

    Kyra

    Ik had een muis gezien, heerlijk die dingen, ik sprint erachter aan terwijl ik mijn ogen op het beestje hou. Ik spring op de muis waarna ik hem in mijn klauw goed vast hou, ik stop hem in mijn mond en hou de muis aan het staartje vast waarna ik trots naar Nathan loop waarna ik hem laat zien.

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik grinnik kort en knik wel instemmend "Ja een koel, licht briesje is inderdaad prettig" zeg ik lachend "Maar het is echt lekker om in de zon te liggen hoor" ik kijk even naar mijn eigen zon gebruinde huid en grinnik. "Pfff en ik dan" hoor ik Mason zeggen en grinnik even kort "Ja Mason jij houd ook heel veel van de zon" zeg ik lachend.

    *Ik gaa slapen,, ik weet niet waarom maar ik ben uitgeput x____x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jadine Evelyn Algera

    'Jade, kijk. Deze tak loopt bijna helemaal tot aan het dak.' Ik kijk naar Meph, die nieuwsgierig aan de tak snuffelt. Ik spring een stuk naar beneden en land op een wat dikkere tak vlakbij. Voorzichtig loop ik over de takken naar hem toe.
    'Best handig zo'n uitweg hè?' De jongen staat tegen de boom aangeleund, terwijl zijn Deamon een dode muis aan hem toont. Ben ik even blij dat Meph dat nooit doet.
    'Ja,' roep ik bevestigend naar beneden. Ik plaats mijn voet op de lange tak en grijp een hoger hangende tak met mijn handen. Hierdoor kan ik mijn gewicht over twee takken verdelen, in plaats van over één.
    'Ben je wel eens op het dak geweest?' vraag ik de jongen. Misschien heeft hij deze tak al wel eerder uitgeprobeerd. Al weet ik niet of hij een klimmer is.


    Happy Birthday my Potter!

    Nathan Cross

    Ik grijns even 'Ja maar ik had een makkelijkere manier' ik glimlach even waarna ik omhoog kijk naar dr.
    'Maar als je leven je lief is ga je het dak niet op, die word volledig in de gaten gehouden, dus je bent gewaarschuwd' ik glimlach even waarna ik mijzelf naar beneden laat zakken en in het sneeuw ga zitten.
    Kyra komt langs mij liggen waarna ze rustig de muis oppeuzelt.
    Ik aai dr terwijl ik de wind door mijn haren laat gaan.

    Emily Avelina Sinclair
    Ik aai Feline wat over haar kopje. Ze begint te spinnen. 'Kom op, we moeten onze kamers vinden' mompelt ze terwijl ze spint.


    26 - 02 - '16

    Jadine Evelyn Algera

    Ik strek mijn been uit en raak met mijn teen de dakgoot aan. 'Dus jij weet precies wat op welke manier bewaakt wordt?' Ik zet mijn voet weer terug op de tak en laat mij vanaf daar naar beneden vallen. Zachtjes plof ik in de sneeuw en strek vervolgens mijn armen uit om Meph op te vangen.
    'Weet je misschien ook wat er met alle kinderen hier gebeurd?'


    Happy Birthday my Potter!

    Nathan Cross

    Ik grijns even 'Ik zit hier al een paar maanden, ik heb de meeste werknemers op hun voeten gevolgt om erachter te komen waarom we precies hier zijn alleen telkens word mijn zoektocht gestopt bij de ziekenboeg waar wij niet mogen komen' ik sta op waarna ik dr even aankijk.
    'De kinderen die telkens mee genomen werden door de werknemers kwamen daarna nooit meer terug uit de ziekenboeg, ik heb al een paar keer geprobeert om er binnen te komen maar het is nog niet gelukt. Hoewel ik zekker weet dat er ergens een geheime gang moet wezen die naar de ziekenboeg leid' ik glimlach even.
    Ik was altijd blij met de research die ik deed, ik kwam altijd wel achter alles.

    Jasper christian Chambers
    Ik haal een hand door ijn haar en zucht even. "Ik ben niet zo een fan van de zon, maar het is niet erg als ik een keer wel in de zon moet liggen." Zeg ik en ga anders liggen. Ik wou naar buiten, ik raakte benauwd van binnen zitten. Thuis zat ik ook atlijd op de veranda of op de vestervbank voor het open raar. Het feit dat ik niet naar buiten kon maakte mij bang, heel bang.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [1. Is dit afgeleid van De Noorderlicht Trilogie? 2. Is er nog plaats voor een mannelijke rol?]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:24 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Sorry mensen, maar ik stop met deze rpg. Ik kan niet meekomen en ik doe aan twee anderen mee waarbij dat wel wil. Ik blijf erbij dat ik het idee zeker weten erg leuk vond.]


    26 - 02 - '16

    Alethiometer schreef:
    [1. Is dit afgeleid van De Noorderlicht Trilogie? 2. Is er nog plaats voor een mannelijke rol?]


    (Volgens mij is het antwoord op beide vragen ja, maar ik ben natuurlijk niet de topic eigenaar. Ik kan je wel een link geven van het rollentopic als je wilt?)


    Happy Birthday my Potter!

    Feline schreef:
    [Sorry mensen, maar ik stop met deze rpg. Ik kan niet meekomen en ik doe aan twee anderen mee waarbij dat wel wil. Ik blijf erbij dat ik het idee zeker weten erg leuk vond.]


    ( :c Jammer)


    Happy Birthday my Potter!