• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.

Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.

Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

(Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...

Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.

Most important thing: have fun. A lot of fun!

[ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]

everything, in time

LOL SOOF, je hebt 6999 posts. ;3

Matthew Adam Green
    'Als jij het zegt,' mompelt ze nerveus en stapt uit. Ik sluit mijn auto goed af en loop mee tot aan de voordeur.
    'Yep, dat zeg ik en ik durf daarbij ook te zeggen dat ik helemaal gelijk heb,' ik grijns even en verstop mijn handen in mijn zakken.
    'Goed.. Ik denk dat ik het hierbij laat dan maar, jij bent veilig thuis en Mike zal snel genoeg komen. Of je moet ook al bang zijn om alleen thuis te zijn, in dat geval blijf ik wel even bij je om de wacht te houden.' Ik grijns opnieuw en knipoog plagend. Ik zal wel iets minder gemeen gaan doen, voor ik het dadelijk helemaal verpest bij haar.

Alex
    Charlie kijkt me geschrokken aan. 'Wat? Waarom? Heb je pijn?' Ik beantwoord zijn vragen pas na mijn verhaal.
    'Gevochten met Shelly, lang verhaal en ja, ik heb pijn,' beken ik eerlijk omdat Charlie er vroeg of laat toch wel achterkomt. 'Maar daar kom ik wel overheen, het is niets ernstig.' 'Waarom ben je niet naar me toegekomen?' fluistert Charlie en omhelst me. Voorzichtig sla ik mijn armen ook om hem heen.
    'Ik wil er echt voor je zijn, maar als jij er met Devon vandoor gaat..' prevelt hij en kijkt me aan. Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Hoe bedoel je?' vraag ik verward. 'Ik had geen tijd om naar je toe te komen, Devon was er de hele tijd en wilde me naar het ziekenhuis brengen. bracht me toch naar huis en toen.. tja. Toen had ik er niet meer aan gedacht.'

everything, in time

(Er is zeker geen tweede personage waar Ruby naartoe kan? Volgens mij is ze nu een beetje dood aan 't gaan..)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Probeer anders iemand anders te overtuigen weer mee te doen?:3

everything, in time

[AWSOME! Nu nummer 7000!]

Mary

'Goed.. Ik denk dat ik het hierbij laat dan maar, jij bent veilig thuis en Mike zal snel genoeg komen. Of je moet ook al bang zijn om alleen thuis te zijn, in dat geval blijf ik wel even bij je om de wacht te houden.' Ik glimlach een beetje nerveus. 'Bedankt voor het thuis brengen.' Antwoord ik en druk vlug een kusje op zijn wang voor ik mijn rug naar hem toe draai om mijn sleutel te zoeken en de deur te openen.

Charlie

'Ik had geen tijd om naar je toe te komen, Devon was er de hele tijd en wilde me naar het ziekenhuis brengen. bracht me toch naar huis en toen.. tja. Toen had ik er niet meer aan gedacht.' Ik knik. 'Volgende keer bel je me oke? Voor het zelfde geld was het wél ernstig geweest en lag je nu in het ziekenhuis.' ik bekijk haar. 'Waar heb je pijn?'

YAY! Wel zonde dat je dat getal nu weer moet verpesten. :c

Matthew Adam Green
    Ze geeft me geen antwoord en lacht alleen een beetje nerveus. Aan de ene kant geniet ik ervan, aan de andere kant voel ik me schuldig. Het is niet de bedoeling dat ze zich zo ongemakkelijk voelt in mijn bijzijn.
    'Bedankt voor het thuisbrengen,' is het enige wat ze zegt en dan, héél onverwachts, drukt ze een kus op mijn wang. Ik kan het niet laten om breed te grijnzen, maar ze heeft zich al naar me toe gedraaid om de deur te openen. Oké, wat ga ik nu doen? Ze lijkt haast wel bang voor mij... Dat is het!
    Zachtjes pak ik haar schouders vast en draai haar naar me toe. 'Mary, ik ga ook niet in een tijger veranderen,' zeg ik rustig, maar kijk haar hierbij wel doordringend aan en plaats dan heel zacht een kusje op haar lippen. Vervolgens draai ik me om, loop terug naar mijn auto en draai me daar weer om.
    'Een hele goede nachtrust, my lady,' lach ik en zwaai even.

Maxime Walker
    Charlie knikt na mijn verhaal.
    'Volgende keer bel je me, oké? Voor het zelfde geld was het wél ernstig geweest en lag je nu in het ziekenhuis.' Als het aan Devon had gelegen ook, lang leve mijn vrouwelijke charmes en smekende ogen die hem van gedachte hebben kunnen veranderen. Dat en mijn kots, maar daar denk ik liever niet over na.
    'Beloofd,' antwoord ik stilletjes en word een beetje zenuwachtig van de manier waarop hij me bekijkt. 'Waar heb je pijn?' Waar niet? Vermoeid sta ik op.
    'Mijn maag, daar is een naaldhak ingekomen, maar vooral mijn rug. Devon heeft het ingesmeerd met olie dus het is al minder, maar nog altijd vrij pijnlijk.' Ik trek het grote shirt van Mike iets omhoog en kijk met een vragende blik over mijn schouder.
    'Valt er nog iets te zien? Wil je trouwens iets drinken?'

everything, in time

Mission failed: dubbelpost. ><

[ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 7:09 ]

everything, in time

Mary

Matthew draait me aan mijn schouders om en verteld dat ook hij niet in een tijger zal veranderen. Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen en loopt dan naar zijn auto. Hij zegt me nog gedag en stapt nu in en rijd weg. Ik blijf nog even verbaast staan en stap dan mijn huis binnen. Geen idee waar Charlie is maar ik maak me geen zorgen meer. Ik sluit de deur achter me en loop naar de woonkamer waar ik moet voeten ontdoe van mijn hoge hakken.

Charlie

Ik bekijk haar rug en raak de nu al blauwe.plekken voorzichtig aan. 'Misschien moet je er iets kouds op doen tegen de zwelling? ' stel ik voor en trek haar shirt weer naar beneden toe. 'Kan ik iets voor je doen? Zal ik drinken voor ons halen dan blijf jij hier zitten'

Matthew Adam Green
    De grijns blijft nog op mijn gezicht staan, pas als ik wederom stilsta bij een stoplicht vervaagt deze. Heb ik hier wel goed aangedaan? Ze leek niet echt in mijn armen te smelten, zoals veel meisjes dat wel doen. Dat klinkt ontzettend egoïstisch, maar het is wel zo. Misschien was het te snel, maar de Amazing Adam in mij kon zich niet langer meer inhouden.
    Ik schud even mijn grinnikend mijn hoofd als ik bedenk hoe ze me eerder op de avond nog 'Okay Adam' noemde. Ze heeft zeker humor, maar een beetje meer zelfvertrouwen zou ze wel mogen hebben. Dat komt vast vanwege haar ziekte.

Maxime Walker
    Charlie raakt de blauwe plekken aan en ik bijt zachtjes op mijn lip.
    'Misschien moet je er iets kouds op doen tegen de zwelling?' stelt hij voor en hij trekt mijn shirt weer naar beneden toe. Ik hou mijn schouders op, prima, doe ik dat. Het kan me niet schelen wat er gebeurd, als ik inderdaad de zwelling maar tegen kan houden en de pijn zal verminderen.
    'Kan ik iets voor je doen? Zal ik drinken voor ons halen, dan blijf jij hier zitten.' Ik schiet zachtjes in de lach.
    'Je bent echt het zorgzame type, is het niet? Prima, ga jij maar drinken halen als je daar gelukkig van wordt. Doe mij maar cola en er staat nog bier in de garage, mocht je daar zin in hebben.' Ik laat mezelf op de bank zakken en kijk hem glimlachend aan. 'Ik wil geen misbruik van je aardigheid gebruiken, maar zou je dan ook de ijszak met een handdoek erom heen uit de vriezer kunnen halen?'

everything, in time

Mary

Ik open de deur en loop vlug naar binnen. ik sla de deur direct dicht en leun en een beetje in de war tegen aan. Mijn benen dragen me naar de keuken waar ik op het aanrecht ga zitten met een glas water dat in mijn handen trilt. Wat deed hij met me en hoe kreeg hij het in hemelsnaam voor elkaar?
    Ik neem een slok water en kijk naar de grond. Het is buiten koud en donker waardoor de slaap me ineens overvalt. Ik gaap en loop naar boven om naar
    bed toe te gaan.

Charlie

'Je bent echt het zorgzame type, is het niet? Prima, ga jij maar drinken halen als je daar gelukkig van wordt. Doe mij maar cola en er staat nog bier in de garage, mocht je daar zin in hebben.' Ze gaat op de bank liggen en richt zich weer naar mij. 'Ik wil geen misbruik van je aardigheid gebruiken, maar zou je dan ook de ijszak met een handdoek erom heen uit de vriezer kunnen halen? ' Ik glimlach en knik. 'Komt eraan.' Uit de vriezer haal ik ijs en wikkel het in een handdoek. Ik pak twee glazen en een fles cola omdat ik het dan een stuk makkelijker mee kan nemen. 'There you go miss.' Ik geef haar het ijs en schenk cola in. Ik zit op de grond naast haar en kijk naar hoe ze het ijs op de pijnlijke plek legt.

Matthew Adam Green
    De auto achter me toetert en herinnert me eraan dat ik moet rijden. Dus trap ik het gaspedaal in en geef gas richting huis. Er zijn waarschijnlijk nog zat leuke mensen in de stad, maar op dit moment heb ik geen zin om daarnaartoe te gaan. Home it is.
    Vanaf Charlie's huis kan ik binnendoor rijden naar mijn huis wat een stuk korter is. Het duurt dan ook niet lang voor ik thuis ben en niet veel later laat ik me versuft op de bank ploffen. Wat een avond, raar, maar leuk. Ik hoop dat ik niet te veel gezeik krijg met Mike en Maxime omdat ik nu niet de club zelf in ben geweest.

Maxime Walker
    Niet veel later is Charlie terug met twee glazen, een fles cola en de ijszak. Ik neem de ijszak dankbaar aan.
    'Thank you, sir,' glimlach ik terug. Ik kom overeind om ruimte te maken voor Charlie, maar hij heeft zich al naast me op de grond genesteld. Ook goed, desalniettemin kom ik toch omhoog omdat ik de ijszak anders niet tegen mijn rug kan leggen.
    'Holy fucking hell!' roep ik verschrikt uit, zo koud als dat is! Dit werkt niet, nu moet ik de zak blijven vasthouden. Ik haal de zak van mijn rug af en laat me net als Charlie op de grond zakken. Hierdoor kan ik de ijszak tussen mijn rug en de bank klemmen, slim!
    'Dit is echt heel koud,' ik grinnik en kantel mijn hoofd naar Charlie. 'Blijf je hier vannacht?' ik vraag het alsof hij een optie heeft, maar we weten allebei dat hij eigenlijk helemaal geen optie heeft en dat de keuze voor hem is gemaakt. Als het aan mij ligt tenminste.

[ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:53 ]

everything, in time

Mary

Geen idee hoelaat het is als ik wakker word maar als ik beneden kom zie ik dat Charlie zijn auto nog steeds niet terug is. Ik gaap en ga aan de ontbijt tafel zitten en eet een beetje musli. Ik gooi de rest weg en ga terug naar boven om me te kunnen douchen en daarna kleren aan te trekken. Ik borstel mijn haar terwijl ik terug denk aan gisteren. Alles leek zo onwerkelijk. Het dansen met Matthew, de zachte kus..

Charlie

Ik knik. 'Goed, als je een slaap plek voor me hebt.' Ik lach als ik mijn britse accent er weer door heen hoor. Op het podium moest ik namelijk altijd overdreven brits praten omdat vrouwen dat blijkbaar sexy vonden. Dit had dan ook mijn voordeel omdat ik ook werkelijk brits was. ik strijk door haar haren. 'Maar dan zal ik goed op je letten.

Maxime Walker
    'Goed, als je een slaapplek voor me hebt,' lacht Charlie en zijn Britse accent schemert er duidelijk doorheen. Heerlijk als dat gebeurt, geen enkel meisje kan een jongen met een Brits accent weerstaan. Dat was ook een van de dingen die ik zo leuk aan hem vond toen ik nog een crush op hem had.
    'Maar dan zal ik goed op je letten.' Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    'Dat is nou ook niet zo nodig, ik ga dit allemaal echt wel overleven. Het is meer dat ik niet alleen wil zijn. Daar heb ik jou voor nodig.' Ik leg mijn hoofd even op zijn schouder, sluit mijn ogen en open ze dan bijna meteen weer.
    'Je kunt toch gewoon bij mij in bed slapen?' vraag ik dan en richt mijn hoofd weer op. Ik kijk zijn kant op, maar omdat hij voor zich uitkijkt, zie ik alleen de zijkant van zijn gezicht. Het is echt vlekkeloos, hoe doen jongens dat toch?
    'Het is ruim genoeg en ik ga je heus niet bespringen hoor.' Grinnikend prik ik even in zijn wang en haal dan even de ijszak van mijn rug, voor mijn rug compleet verlamd aanvoelt.

everything, in time

Charlie

'Het is ruim genoeg en ik ga je heus niet bespringen hoor.' Lacht ze. Ik lach ook om haar opmerking als ze in mijn wang prikt. 'Het is dat je pijnt hebt anders had ik je de kieteldood gegeven.' Grijns ik. 'Maar ja ik slaap wel bij jou in bed.' Antwoord ik en sla een arm rond haar schouders om haar dichter tegen me aan te trekken. Ze was een goeie vriendin van me al moet ik wel zeggen dat ik de eerste maanden gehoopt had dat we meer konden zijn dan alleen vrienden. Maar zoals je had kunnen verwachten werd ik in the friendzone gestopt.

Oh noooooh, ze zijn om elkaar heen gedraaid! Wat zielig. ;c

Maxime Walker
    'Het is dat je pijn hebt, anders had ik je allang de kieteldood gegeven,' grijnst hij. 'Maar ja, ik slaap wel bij jou in bed.' Ik grinnik, komt die pijn toch nog van pas. Elk nadeel heeft zijn voordeel.. Wie zei dat toch ook altijd tegen me? O, juist, oma.
    Charlie slaat een arm om mijn schouders en trekt me tegen zich aan. Ik laat hem doen, hij is inmiddels zo'n goede vriend van me dat ik hem met alles vertrouw. Het zou een stuk handiger zijn als ik gewoon gevoelens voor hem zou hebben en niet voor Devon. Verdomme, nu denk ik toch weer aan hem! Ik bal mijn hand die het verst van Charlie verwijdert is even tot een vuist. Vergeten, je hebt het immers zelf helemaal verpest, Maxime. Boontje komt om zijn loontje, een andere uitspraak van je oma.
    'Heb jij nog leuke meisjes ontmoet vanavond?' vraag ik om mijn eigen verstand ergens anders op te brengen.

everything, in time

Jaa :c

Charlie

'Heb jij nog leuke meisjes ontmoet vanavond?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee niet echt, ze zijn niet echt leuk daar in de club hoor. Allemaal hetzelfde. Hoogblond maar laagbegaafd.' Mompel ik en lach zachtjes. Ik steun met mijn hoofd op het hare en aai zachtjes over haar arm. 'En op wie heb jij je zinnen nu gezet?' Vraag ik haar en onderdruk een gaap.