• Normaal ben ik níét verlegen. Ik kan goed met meisjes én jongens omgaan. Maar nu, tja. Ik vind een jongen leuk en durf hem niet aan te spreken. Mijn vriendinnen vinden hem een loser maar dat boeit me dus niet. Hij is twee jaar ouder dan mij en ik ben bang dat hij me dan een kleintje vindt of zo. Hebben jullie tips?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb hetzelfde probleem :/ Ik kan je niet helpen, sorry.


    Olive

    ik ben ook verlegen, behalve bij mensen die ik goed ken

    ik heb niet echt tips, gewoon jezelf zijn en waarschijnlijk gaat het na een tijdje wel beter zijn

    Kathryn schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem :/ Ik kan je niet helpen, sorry.


    Geen probleem. Iemand die hetzelfde ervaart, dat is al iets! :)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik heb dat ook altijd
    ik heb een grote mond bij mn vrienden
    maar als ik een jongen leuk vind, dan ben ik een watje :'D

    ohh, wat herken ik het (2 jaar ouder, vriendinnen mogen hem niet,...) njah, gewoon bevriend mee worden, praten, leuke dingen doen die zo net op dat randje tussen 'vriend' en 'vriendje' balanceren en zien wat het word...

    bij mij werkte het zeer goed uit en nu zijn we 3n halve maand al samen. huphuphup.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben ook verlegen, hoor en er zijn vast wel meer mensen die net als jij verlegen zijn-Sorry als het bot klinkt-
    Wie niet waagt, wie niet wint!
    En trouwens best veel jongens houden van verlegen meisjes.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kathryn schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem :/ Ik kan je niet helpen, sorry.


    Hope is only the love of life.

    Ik heb dat niet,
    Ik hang meestal bij ze in de buurt rond en probeer een praatje te maken. Dan msn enz uitwisselen en dan uitvissen of hij jou ook leuk vind?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 15:30 ]


    26 - 02 - '16

    Dankje allemaal.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.