Devon Blake Garcia, stripper Captain Blake.
Haar reactie deed mij goed, ze fixeerde haar ogen op mijn lichaam, dat zag ik gelijk. Voor een kort moment is ze stil en ik vraag me toch af of ik te ver ben gegaan. Nee, nu niet terug krabbelen Devon, daar is het nu al te laat voor! Maak het af, want anders zou je alleen maar denken ‘wat als?’ Ergens in een klein hoekje zat je hier wel op te wachten, een onschuldig iets dat toch onmerkbaar de grenzen overtreed van het spelletje.
Denk niet na over het serieuze gesprek dat je eerder met haar had gehad, dat verpest het enkel. Je bent al begonnen, ze zou toch wel weten dat er geen verdere bijbedoelingen van zijn. En dan bedoel ik qua liefde, in die richting. Ze had verteld dat ze twijfelde, misschien kreeg ze gevoelens voor me, maar dit was gewoon een onschuldig spelletje toch? Verder niets, voor mij niet in ieder geval, denk ik. Ze betekend in elk geval geen zusje voor me, dat zou pas ziek zijn. Het moest wel iets anders zijn, maar wat? Veel tijd om verder na te denken had ik niet, ik wilde het ook niet.
“Is dat zo, ja?” vroeg ze met een spottende klank en ik knikte. “Natuurlijk.” Was mijn enige antwoord, nou ja, dat en een grijns op mijn gezicht. Al leek die er wel altijd op te staan, volgens mij zag ze mij het vaakst ermee.
Het moment dat ik haar huid aanraakte, voelde ik kleine bultjes van kippenvel, zag dit terwijl ik haar shirt verder omhoog deed. Er kwam een grijns op haar gezicht, waarom wist ik echter niet. Ik ben blij dat ze het shirt uiteindelijk uit heeft, niet voor mij – oké, misschien een klein beetje – maar voor zichzelf.
“You tell me,” grijnst ze op mijn vraag. “Jij bent de stripper!” Ik grinnik, wat al snel vervolgt in een zachte lachbui waarbij ik mijn ogen kort dichtdoe. Als ze eens zou weten wat ik had willen antwoorden, dan zou ze dit niet zeggen. Wijselijk houd ik dus verder maar mijn mond en kijk op het moment dat ze haar schoenen ook uitschopt, waarna ze in een kleermakerszit op bed ging zitten. Als ze nou een rokje aanhad, dan… Nee, nee Devon! Nu ga je gewoon echt te ver met die perverse gedachten, ze zit al zonder shirt!
Snel was ik weggelopen richting de badkamer om iets te zoeken, vrijwel gelijk erna kwam ik weer terug om haar schouders te masseren met de olie die ik had gevonden. Ze leek het niet erg te vinden, integendeel, ze legde zelfs grinnikend haar haar aan één kant, zodat ik er beter bij zou kunnen. Dit was alleen maar voordeel voor mij, mijn gehele best hoef ik dus niet te doen, dat maakt het mij ook weer gemakkelijker. Ik heb Maxime gekend met buien dat ze ook echt duidelijk maakte dat ze het niet wilde, maar nu lijkt alles wel van het leien dakje te gaan. “Hm-hm, smoesjes, hier wacht je stiekem gewoon al een hele lange tijd op. Ziet het er zo slecht uit?” Alhoewel ze het misschien anders bedoelde, dacht ik toch totaal ergens anders aan. Een erg serieus antwoord kwam er dan ook niet mijn mond uit.
“Misschien,” antwoordde ik mysterieus op wat ze als eerste zei. “Zoals ik het nu bekijk, zie je er helemaal niet slecht uit hoor,” beantwoordde ik het verder, ook al was het niet echt wat ze gevraagd had, aangezien ze het over haar rug had en ik over iets anders. Er was een grijns op mijn gezicht te zien, verleidelijk, misschien een beetje pervers, maar ik deed ten minste niet zo schijnheilig met een engelenmasker op. Vele jongens deden dat wel, lieten niet zien dat ze meer wilde of in ieder geval dachten, hadden het engelenmasker op. Niet dat ik misbruik van Maxime zou nemen, helemaal niet! Ik zou zelfs niet eens durven of willen! Maar een klein beetje perverse gedachte maakte toch niet uit? Ik was nu eenmaal een jonge man, die dachten daaraan.
“Kon je het trouwens allemaal een beetje vinden tussen mijn spullen?” vroeg ze vervolgens en het is duidelijk te horen dat ze een grijns op haar lippen heeft nu. Gelijk vervloekte ik mezelf, ik had waarschijnlijk wat meer aandacht moeten besteden voor de spullen die er lagen, want als ze het met die grijns zegt… “Met nadruk op MIJN spullen.” Ik grinnik zacht, bedenk het antwoord dat ik wil zeggen, maar besluit dat ik maar niet moet zeggen dat ik een dildo had gevonden in haar badkamer. Ten eerste zou dat te ver gaan en ten tweede, volgens mij zou ze zich daar lichtelijk ongemakkelijk bij voelen. Goed, ander plan dus. Wacht… Over de douche gesproken, ze had al meerdere keren het water over haar naakte lichaam laten stromen in die douche… Voor een kort moment deed ik mijn ogen dicht en als het mogelijk was nu een bloedneus erdoor te krijgen, had ik dat, maar vervloekte mezelf voor de zoveelste keer. Dit ging helemaal de verkeerde kant op, merkte ik van mezelf, nog even en je bent niet te stoppen in die wellustige bui van je, Devon.
Snel open ik mijn ogen weer en ga verder met het masseren van haar schouders, welke gespannen aanvoelde, ze werkte te veel. Wanneer had ze zich voor het laatst ontspannen of een massage gekregen? Haar haarlokken liet ze los, liet haar armen op haar schoot vallen, waardoor ik haar lange haar weer over haar schouder zag glijden.
Mijn handen bewogen nog steeds over haar schouders, legde haar haarlokken weer aan één kant en vervolgde mijn weg toen langzaam, plagend zelfs, naar haar rug. Ze ademde rustig, waardoor ik wist dat ze zich eindelijk eens kon ontspannen. Ik voelde het ook, haar lichaam reageerde kalmer, niet zo gespannen meer. Wel komt er een gesmoorde kreun uit, iets wat als muziek tot mijn oren klinkt. Ik had geen idee hoe zij het bedoelde, maar zoals ik het hoorde, wilde ik wel dat ze het nog een keer deed. Gewoonweg natuurlijk omdat ik het goed deed en daar erkenning voor wou, verder niets, dacht ik grinnikend bij mijzelf. Ondertussen was ik met mijn ene hand aangekomen bij haar BH-bandje, ging hier even plagerig speels langs en vervolgens over de sluiting, maar opende deze niets.
Terwijl mijn ene hand de bovenkant van haar rug voorzichtig masseerde, deed mijn andere hand beneden, maar na enkele minuten ging mijn hand toch weer naar boven en verleidelijk ging ik met mijn hand weer langs haar BH-bandje, waarna ik er nog steeds niets mee deed, behalve dat ik onder het bandje ging en daar zacht masseerde. Het werd minder rood, maar ik vroeg me af of ze er nog pijn van had. “Ik weet wel wat het volgende kledingstuk is,” zei ik, hintend, met een klein verleidelijk grijnsje op mijn gezicht. Ik wilde haar niet afschrikken, maar vroeg me af wat mijn limiet nu was, de grens en of ze nog een keer boos zou worden zoals eerst.
Quiet the mind, and the soul will speak.