Devon Blake Garcia, stripper Captain Blake.
Rustig blijft ze op het bed liggen, haar ogen gesloten en ik neem de kans aan om mijn ogen weer over haar lichaam te laten gaan. Ze had hier zeker naar uitgekeken, ze leek er in ieder geval van te genieten, zo met haar ogen dicht. Wanneer ik weer begon met praten en aan het derde punt begon, opende zij gelijk haar ogen weer, voorzichtig ging ze overeind zitten. Ze bijt op haar lip en alhoewel ik dat over het algemeen erg sexy bij een meisje vind, lijkt het bij haar wel alsof ze haar lach in moet houden. Waarom weet ik niet, maar ze leek de lol er wel ergens in te zien.
Lachend laat ze haar hoofd na mijn derde punt even hangen en kijkt me vervolgens aan met een ‘niet-te-geloven-blik’. Niet goed? Ik trek een wenkbrauw vragend op wanneer zei begon met praten, het verbaasde me dan ook wat ze zei. “Je zou mijn bed eens moeten proberen,” Ze bijt weer lachend op haar lip, terwijl ze zich langzaam naar achter laat zakken, zodat ze weer op haar rug ligt. Het klonk zo dubbelzinnig dat je wel door móest denken. Ten minste, zeker als je Devon heet, grinnikte ik in mezelf. Ik zal maar niet zeggen dat ik dat inderdaad wil doen, want dan ga ik zeker weer over de grens en slaat ze me het huis uit. Ze mag dan wel last van haar rug hebben, ze verzint er wel wat op, haar kennende. “Maar liefje,” ging ze verder, waardoor mijn gedachten onderbroken worden aangezien ik haar verleidelijke toon in de stem hoor. Ik kijk grijnzend naar haar op, mijn lippen krullen ondeugend om. “Nu je daar toch zo ongelooflijk stoer tegen de kast aan staat, zou je mijn pyjama uit mijn kast willen pakken? Bovenste plank, je herkent het wel. Het is gewoon een oversized shirt, van mijn vriend.” Het laatste zegt ze met een speelse grijns, merk ik, doelend naar de opmerking die ik eerder had gemaakt over haar zogenaamde vriend. Ik wil er wat op zeggen, maar laat haar eerst toch maar even uitpraten, aangezien ik merk hoe ze nog wat wil zeggen.
“Ik zou het zelf wel willen doen, maar ik lig hier zo lekker op mijn o-zo geweldige bed.” Ze sluit haar ogen en laat een genietend geluidje van tussen haar lippen vandaan, waardoor ik even goedkeurend grom, maar toch probeer ik mezelf nog in te houden door mijn hoofd kort te schudden en recht te staan. Naar de kast wenden doe ik niet eens moeite voor, ik ging haar echt niet aan dat shirt helpen, hoor!
“Ik zal de medemens even helpen, zo aardig ben ik wel,” Grijns ik dan met een speelse glittering in mijn ogen. Zij opent haar ogen echter weer, net op het moment dat ik mijn handen onder mijn zwarte shirt doet. “Als je dat nu eens lief doet, zal ik je eens een stripshow laten zien.” Ze kantel haar hoofd met een grijnzend gezicht naar mij toe en ik laat direct mijn handen weer naast me vallen, dit kwam later wel. Nu Maxime toch dacht te denken dat ze hetzelfde spelletje kon spelen, kon ik net zo goed vermakelijk toe kijken. Met moeite komt ze vervolgens overeind en voor een klein moment had ik haar willen helpen, maar merk dat het haar al lukte en leun dan weer tegen de kast aan met een klein grijnsje. Ze laat haar handen met een verleidelijk gezicht naar de onderkant van haar shirt glijden, haar gezicht staat dan ook echt verleidelijk als ze het doet.
De rand van haar shirt pakt ze steviger vast en ik laat onbewust mijn ogen al naar het kleine randje dat bloot was glijden. Alleen wanneer ze het over haar hoofd wil trekken, stopt ze opeens en ik kijk gelijk naar haar gezicht. Voor een klein moment was er pijn in haar ogen te zien, zou haar rug ervoor zorgen dat ze echt helemaal niets meer kon doen? Zelfs niet uit- en aan kleden? Maxime schud echter lachend haar hoofd en probeert het nog een keer, maar dit keer kijk ik alleen bezorgd toe. Het lukt haar dit keer weer niet, alle tekenen van de oude Blake waren weer verdwenen en de bezorgde Devon stak weer de kop op. “Ik kan natuurlijk ook deze kleding gewoon aanhouden,” zegt ze dan grinnikend, waarschijnlijk omdat ze zo koppig is mij niet om hulp te vragen.
Ik duw mezelf van de kast vandaan en loop naar haar toe, mijn blik op haar gericht. “Weet je wat ik denk, madame?” Grinnik ik dan en ik kan het niet laten om weer een klein grijnsje op mijn lippen te laten, waarbij ik naar haar toe buk en mijn gezicht vlak voor die van haar te laten hangen. “Dat ik jou, de medemens, nog moet helpen,” Natuurlijk weet ze in welke staat, bui of whatever ik ben: de oude Blake, stripper als baantje en die een spel speelt met Maxime – waar ze maar al te graag aan mee leek te doen, leek mij zo. Terwijl ik weer recht ga staan, laat ik mijn handen onder mijn zwarte shirt, waarbij ik de randen al omhoog doe en een deel van mijn ontblote buik in beeld komt. Dan trek ik mijn hele shirt uit en draai er even mee, nu is mijn gehele, gespierde sixpack te zien en de grijns op mijn gezicht word groter hierbij. “Ik dacht zo, mijn shirt zit toch veel lekkerder?”
Ondertussen was ik weer naar haar toe gelopen en legde het shirt naast haar neer, liet mijn handen laag op haar middel rusten terwijl ik haar tegelijkertijd vermakelijk aankeek, een speelse blik in mijn ogen. Mijn handen liet ik zakken totdat deze bij de rand kwamen en eronder verdwenen, met een grijns op mijn gezicht streelde ik even over haar blote rug. Mijn handen waren eigenlijk best warm op haar huid, ik dacht dat ze kouder zouden zijn. Voorzichtig alsof ze van porselein was en vooral heel langzaam, deed ik het shirt van haar omhoog, totdat deze bij de rand van haar BH kwam. Hierbij keek ik haar voor een kort moment aan, als teken dat ik haar hielp, maar ze mee moest werken, anders deed het nog pijn. Het shirt ging verder omhoog en ik kon het niet later om even naar haar BH te kijken toen deze in beeld kwam, maar omdat ik mezelf in gedachten een tik voor mijn hoofd ervoor gaf, keek ik snel weg en richtte me vervolgens weer op het helpen. Ik gebaarde dat ze me nu mee moest helpen en hielp eerst haar ene arm erdoor heen, waarna de andere kwam en ik het gemakkelijk over haar hoofd uit kon trekken. De kapitein hoed had ik maar even op mijn eigen hoofd terug gedaan, dat leek me beter. Haar shirt gooide ik toen grijnzend met overwinning over mijn schouder waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde. “We hebben nu beide ons shirt uit, welk kledingstuk komt er nu?” Iets brutaals wilde ik erbij voegen, maar dat hield ik maar wijselijk binnen, want volgens mij ging ik toen echt te ver.
Wanneer ik mijn ogen weer over haar lichaam liet gaan, zuchtte ik met een klein charmant glimlachje en schopte tegelijkertijd mijn schoenen uit. Met een snelle blik richtte ik mijn ogen op haar rug, het was rood, heel rood. Een hand haalde ik door mijn zwarte haar nadat ik mijn hoed op het bed had gelegd. Snel liep ik naar de badkamer en zocht een zalfje dat ik als masserend kon gebruiken. Vrijwel gelijk wanneer ik dit gevonden had, het was een soort lekker geurende olie, liep ik terug naar haar en hield het op met een grijnsje. De handelingen die ik maakte, de verleidelijke uitstraling die ik nu de hele tijd had en het feit dat ik deed alsof ik thuis was, konden wel eens heel verkeerd geïnterpreteerd worden, maar het deerde me allemaal niets. Ik vond het wel grappig, vermakelijk. “Een massage komt nu wel van pas, liefje.” Grinnikte ik, waarbij ik al zonder op antwoord te wachten, iets op mijn handen deed, het flesje op het nachtkastje zette en naast Maxime ging zitten om eerst haar schouders te masseren. “Misschien helpt het straks voor je rug.” Verklaarde ik, het was deels spel en deels omdat ik me ook echt zorgen maakte.
Quiet the mind, and the soul will speak.