• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Matthew Adam Green
    'Alleen als jij daarna danst,' zegt ze en ik haal lachend mijn schouders op. Zelfs nog voor ik antwoord kan geven begint ze al te dansen en ik kijk mijn ogen uit. Dat is echt verdraaid sexy.
    Wanneer ze stopt klap ik in mijn handen.
    'Misschien moet je ook maar eens bij een stripclub gaan werken. Ik durf te wedden dat je vet veel geld binnenhaalt.'
    Mooi niet dat ik ga dansen trouwens, niet hier. Als ze me ooit wil zien dansen moet ze maar een show komen bezichtigen. Dan word ik er tenminste nog voor betaald.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:36 ]


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'Misschien moet je ook maar eens bij een stripclub gaan werken. Ik durf te wedden dat je vet veel geld binnenhaalt.' Ik glimlach naar hem en haal een hand door mijn door de war zittende haar. 'You're turn.' Zeg ik vol verwachting en sla mijn armen afwachtend over elkaar heen. 'Ik wacht.' Glimlach ik schijnheilig. Het deed me goed dat hij het leuk scheen te vinden.

    Matthew Adam Green
    'Ik ga niet dansen, dan had je vanavond maar eerder moeten komen.' Ik lach even, maar schraap dan mijn keel. Het is zo ook wel zielig, Mary is verlegen en heeft gedanst, dan ben ik dat haar ergens ook wel schuldig.
    Ik ga recht staan, zet een aantal passen haar kant op en doe dan net alsof ik ga dansen. Maar voor ik werkelijk begin trek ik haar tegen me aan en begin dan pas met dansen. Echt dansen kan ik niet, de enige manier waarop ik kan dansen, is zoals alle strippers dat in deze club doen. Ik laat mijn handen over Mary's bovenarmen glijden, dan over haar heupen en vervolgens laat ik haar een rondje draaien. Wanneer ze weer goed staat stop ik met dansen.
    'Zo, dat was wel genoeg voor nu. Anders branden je ogen er nog uit van mijn prachtige dans kunsten,' zeg ik overduidelijk sarcastisch.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Ik kijk hem licht verbaast aan als hij me tegen zich aan trekt en begint te dansen. Zijn handen liggen op mijn heupen en dan laat hij me draaien. 'Zo, dat was wel genoeg voor nu. Anders branden je ogen er nog uit van mijn prachtige dans kunsten,' Ik glimlach voorzichtig en kijk hem aan. 'Kun je een beetje stijldansen dan?' Glimlach ik en strijk mijn shirtje weer glad. 'Zo slecht was je namelijk ook weer niet.' Ik kijk naar hem. Ik mocht hem wel. Zodra zijn ego wat was gezakt was hij een stuk leuker.

    Matthew Adam Green
    'Stijldansen?' herhaal ik en schiet nu volop in de lach. 'Nee, o nee! Dat is echt niets voor mij!' ik kijk haar aan, kuch even en glimlach dan.
    'Oké oké, ik geef toe. Toen ik op de middelbare school zat moest ik van mijn ouders stijldans lessen volgen. Dus ja, ik kan het wel. Misschien niet meer zo goed, maar ik denk dat ik de pasjes nog wel ken.'
    Ik steek mijn hand naar Mary uit. 'Wil je het proberen?'


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Het is aandoenlijk te zien dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt als hij toegeeft het te kunnen. 'Wil je het proberen?' Vraagt hij terwijl hij zijn hand naar me uit steekt. Ik twijfel maar neem zijn hand dan vast. Mijn vrij hand leg ik zacht op zijn schouder en wacht af tot hij de leiding neemt.

    Matthew Adam Green
    Ik sluit mijn warme hand om haar koude, kleine hand en plaats mijn andere hand net boven haar heup.
    'Oké, ik ken de Weense Wals nog,' vertel ik voor ik zachtjes een deuntje neurie en op de maat van mijn eigen muziek de passen begin te zetten. Op het begin gaat het nogal hakkelig, maar vervolgens gaat het steeds beter. Als ik me realiseer waar ik mee bezig ben, schud ik lachend mijn hoofd. Niet te geloven dit.
    Ik laat Mary's heup los om haar een rondje te kunnen laten draaien en pak haar vervolgens vast.
    'Als ik te hard faal, een andere dans moet doen, of moet stoppen moet je maar een seintje geven hoor.' Ik wil niet dat ik ongewenste dingen doe, Charlie kan me nog altijd op mijn kop geven. Al ben ik niet bang van hem, ik wil alleen geen ruzie. Ik zie alle strippers toch wel als mijn vrienden namelijk en het zou de sfeer er echt niet beter opmaken als we constant ruzie zouden lopen te maken.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'Als ik te hard faal, een andere dans moet doen, of moet stoppen moet je maar een seintje geven hoor.' Ik glimlach naar hem. 'Nee je doet het eigenlijk best goed.' Ik ben gewend op hakken te dansen dus gelukkig krijg ik geen last van mijn voeten. 'Kun je de tango?' Vraag ik aangezien ik het geweldig vind om die te dansen.

    Ruby Anastasia Tate, bar.
    Hij glimlacht, neemt een slok bier voordat hij überhaupt op mijn woorden antwoord geeft. “Tja…” Kort pauzeert hij, waardoor ik mijn wenkbrauw lichtelijk nieuwsgierig opgetrokken heb.
    Mensen wenken me, maar ik heb geen zin om ernaar toe te lopen, wat voor irritatie bij hen oplevert. Ze wachten maar op de andere die ook bij de bar werken, geduld is een schone zaak heeft mijn moeder me geleerd. “Misschien hebben ze gewoon erg veel dorst? Of willen ze eerst ladderzat worden voor ze met een van ons durven te praten.” Goed, dat laatste zag ik ze eigenlijk wel voor aan, mensen zijn nu eenmaal raar. Anything was possible.
    Ik knik en kijk hem dus weer aan. “Zijn jullie klaar nu? Ik had Devon net bij Maxime gezien, maar nu…–” Terwijl ik dat zeg, kijk ik de menigte weer door en laat mijn blik vallen op Devon, die jammer genoeg bij Shelly staat – zijn arm om haar heen geslagen en Shelly aan hem vastgeklampt alsof hij niet meer weg mag gaan. Stom wijf.
    Rollend met mijn ogen in hun kassen keek ik vervolgens weer terug naar Charles, een zucht verlaat mijn lippen. “… staat hij bij Shelly, die sl–” Ik werd onderbroken door een meisje die naar me toe liep, naast Charles plaatsnam en even naar hem glimlachte.
    “Een baco graag,” Ik glimlachte liefjes en maakte een baco klaar, terwijl ik haar tegen Charles hoorde praten. “Hey, je performance was goed,” Ik zuchtte weeral ietwat geïrriteerd door hoe zoet ze het uitsprak naar Charles en vervolgens draaide ik me richting haar om de baco voor haar neus te zetten met een zoet glimlachje. “Veel plezier van je drankje, meid.” Met andere woorden: ophoepelen.

    (Ik schrijf een post voor Devon, maar naar wie kan hij hierna?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charming Charlie

    Er komt een klein meisje op hoge hakken aangelopen en kan net met moeite op de stoel plaats nemen. Ze vraagt nogal arrogant om een baco en draait zich dan naar mij om. “Hey, je performance was goed,” Ik glimlach. 'Dankje, het is goed om te horen dan je ervan genoten hebt.' Ik leun een beetje op de bar en kijk van haar naar Ruby en weer terug. Als ze verder wilt praten valt Ruby haar in de reden. “Veel plezier van je drankje, meid.” Ze trek een wenkbrauw op en staat beledigt op. 'Ik spreek jou zo nog wel.' ze knipoogt naar me en loopt heupwiegend de dansvloer terug op. Ik neem de moeite niet haar na te kijken en draai me terug naar Ruby. 'Jaloers?' Grijns ik.

    [ Hij mag altijd terug naar Maxime + ik heb Mike ook net de club in gestuurd, dus daar zou je ook iets mee kunnen schrijven. Iedereen mag hem spelen. ^^ ]

    Matthew Adam Green
    'De tango?' ik sta eventjes stil en denk na. 'Eh, ja, ik geloof dat ik hem weer heb,' grijns ik waarnaar ook hier de passen van begin te dansen. Deze gaat me nog beter af dan de Weense Wals.
    'Dit blijft trouwens wel onder ons hè? Niemand mag weten dat ik ooit onder stijldans heb gezeten, dat is nu niet bepaald mannelijk.'
    Nee, in de club wil ik overkomen als een stoere, sexy man. Zo moeten de dames mij zien en dat moet ik dus ook goed uitstralen, anders is het allemaal niet geloofwaardig, zijn de klanten niet tevreden en kan ik mijn bonus wel vergeten.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'Dit blijft trouwens wel onder ons hè? Niemand mag weten dat ik ooit onder stijldans heb gezeten, dat is nu niet bepaald mannelijk.' Ik glimlach terwijl we dansen. 'Vrouwen vinden stijldans juist sexy hoor. Zeker als je de tango een beetje uitdagender maakt.' Ik meende het. 'Geloof me ik ben toevallig ee vrouw dus ik weet vrij goed hoe hun brein werkt. Praat niet over hun gewicht, wees lief en gevoelig etc.' Ik leun naar achter terwijl we met een swierig gebaar de dans eindigen. 'Je bent een goede danser.'

    Matthew Adam Green
    'Hm, wij mannen voelen ons anders helemaal niet sexy als we stijldansen. Maar je hebt gelijk, als we de tango wat uitdagender maken, zou het best wel iets kunnen worden,' mompel ik terwijl ik er even over nadenk en het voor me probeer te zien.
    'Je bent een goede danser.' Ik grijns, weet ik toch, denk ik bij mezelf. Maar het is te egoïstisch om dat te zeggen.
    'Dankje,' zeg ik in plaats daarvan. 'Jij ook, maar dat mag ook wel na zes jaar. Waarom ben je daar eigenlijk mee gestopt?' vraag ik terwijl ik haar loslaat en mijn handen ongemakkelijk weer in mijn broekzak steek, aangezien ik niet weet waar ik ze anders moet laten.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    We staan weer tegen over elkaar wn ik strijk mijn kleren glad. Dan vraagt Matthew waarom ik gestopt ben en kijk ik op. 'Ik stopte omdat, omdat ik ziek werd en mijn ouders plus charlie niet meer wilde dat ik danste. Dus schreven ze me uit. ' ik zucht en glimlach wat wrang. Dat is de prijs die ik moest betalen om mooi te worden.

    Matthew Adam Green
    'Oh jeetje, als je zo ziek was dat je moest stoppen, ben je wel echt ziek geweest.' Ik vraag me af wat ze gehad heeft, maar het lijkt me onbeleefd om dat zomaar te vragen. Al helemaal omdat ik haar pas een avondje ken.
    'Maar kun je nu dan niet weer gewoon verdergaan met dansen?' vraag ik schouderophalend, niet dat ik er verstand van heb.
    'Ik bedoel, je bent het dansen overduidelijk nog niet verleerd, dus je zou zo terug in moeten kunnen springen. Charlie is vast bezorgd, maar als dansen echt is wat jij wil, moet je dat gewoon kunnen doen.'


    everything, in time