• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.

Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.

Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

(Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...

Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.

Most important thing: have fun. A lot of fun!

[ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]

everything, in time

Maxime Walker
    Klootzak. Ongelooflijke klootzak. Ik begrijp niet waar Devon nu mee bezig is. Hij verpest het. Hij verpest ons leuke spel door te ver te gaan. Waarom? Ik dacht dat hij de grenzen kende, maar het lijkt wel of hij er vannacht op uit is om meer te krijgen. Niet zozeer meer qua aanrakingen, maar puur van mijn woorden. Alsof hij wil dat ik er wat van zeg. Wat moet ik er van zeggen dan? Moet het positief zijn? Negatief? Wíl hij dat ik boos word? En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn. Mannen net zo goed, of in ieder geval de mannelijke strippers.
    Ik wil mijn glas neergooien zodat er honderden glasscherven bestaan, maar ik weet dat ik die glasscherven dan ook zal mogen betalen, mocht Mike het te weten komen. In plaats daarvan drink ik enkel het laatste slokje en zet het glas dan voorzichtig op de grond tegen de muur.
    Tientallen dronken vrouwen komen de club uit gestrompeld, sommigen nog verder heen dan anderen. Zeurende zussen dat ze zo echt niet thuis kunnen komen met hun zus, mopperende vriendinnen die elkaar boze en meelijwekkende blikken werpen, omdat een derde vriendin niet zonder hun ondersteuning overeind kan blijven. En kots. Het ruikt hier naar kots.
    Ergens wil ik dat Devon achter me aankomt, als een bewijs dat ik toch meer voor hem betekende dan die blonde... Slet. Althans, dat wilde ik, tot ik hem werkelijk naar beneden zie komen. Geeft hij dan nooit op?
    Hij blijft, godzijdank, op een fatsoenlijke afstand staan.
    'Maxime, wat is er mis?' Ik wil niet met je praten, schiet er door mijn hoofd. Ga weg.
    'Je verpest ons spel,' zeg ik dan toch maar en richt mijn blik voorzichtig op hem. 'Waarom?' vraag ik op een vragende, maar toch duidelijke toon.

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:04 ]

everything, in time

Devon Blake Garcia, stripper.
    "Je verpest ons spel," zegt ze terwijl ze voorzichtig haar blik op me richt. "Waarom?" Dit is een heel andere Maxime dan ik gewend ben, dan dat ik überhaupt heb mee gemaakt. Ik wist allang dat ik het spelletje niet meer moet spelen, zeker nu niet. Ik wilde alleen haar reactie peilen, kijken wat er nog meer uit zou komen als ik het wat verder zou drijven..
    Maar daarvoor zijn er die grenzen, zelfs tussen Maxime en mij, die moeten er blijven. Alleen vroeg ik me nog iets af, want waarom rende ze weg? Stormde ze enkel weg omdat ik het spelletje zonder grenzen speelde, of kwam het door iets anders? Ze ging wel precies op het moment weg dat Shelly eraan kwam.. Maar dat zal het vast niet zijn, het moest wel dat spelletje zijn geweest.
    "Ik wist niet dat je er zo erg mee zou zitten," verklaarde ik haar, wachtend op een reactie. Ik kon me echter niet inhouden en opende alweer mijn mond, tijd om te antwoorden had ze dus niet echt. "Rende je enkel daarom weg? Als dat het is; ik zal het spel niet meer doen, alleen nog begroeten en saaie onderwerpen bespreken," Ik zuchtte en stopte mijn handen in de zakken van mijn donkere, kapotte jeans. Nog steeds bleef ik op de gepaste afstand staan.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Maxime Walker
    'Ik wist niet dat je er zo erg mee zou zitten,' verklaart Devon. Dus wel, wilde ik zeggen, maar daar kreeg ik de kans niet eens voor.
    'Rende je enkel daarom weg?' ging hij verder. 'Als dat het is; ik zal het spel niet meer doen alleen nog begroeten en saaie onderwerpen bespreken.' Na deze worden klinkt er een zucht en stopt hij zijn handen in de zakken van zijn gescheurde Jeans. Ik rol met mijn ogen en schud even lachend mijn hoofd.
    'Dat is het niet. Het spel vind ik leuken, maar je ging vies spelen nu. Langer dan normaal, meer dan normaal en anders dan normaal. Je speelde niet meer met het spel, je speelde met mij. Mijn gevoelens.' Ik praat te veel. Devon mag zich niet bezighouden met dingen die ik nog niet eens begrijp. Dingen zoals het gevoel dat ik krijg door zijn blik, of zijn mysterieuze, flirtende stem. Zelfs de steek van jaloezie van toen net met Shelly begrijp ik zelf niet. Devon is niets meer dan een spel en dat is dan ook gelijk precies wat hij moet blijven: een spelletje, of speeltje, gezien het feit dat hij een mens is.
    Ik kan niet uitleggen wat ik bedoel. Als ik het zelf niet begrijp, hoe wil ik het dan ooit uitleggen aan Devon? Met mijn hand wapper ik het onderwerp als het ware weg.
    'Het is niets, ik stel me gewoon aan. Vrouwelijke hormonen, het spijt me,' zeg ik uiteindelijk met een klein glimlachje en zak door mijn knieën zodat ik het glas kan pakken, dan ga ik recht staan.

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:43 ]

everything, in time

Ruby Anastasia Tate, bar.
    Hij glimlacht zijn gewoonlijke charmante lachje weer, of ten minste voor mij was dat zo, en knikt vervolgens. “Graag.” Hij ging zitten en wanneer hij zijn schouders even draaide, draaide ik me al richting de tap om een biertje voor hem te tappen.
    Een diepe zucht slaakte ik van tussen mijn dieprode gestifte lippen, dit keer geen felrode. Ik wou dat ik nu al klaar was met werken, maar voorlopig zat het er nog niet op. Het moest eerst maar eens leeglopen en dat zou zeker niet lukken als de jongens hier nog waren… De menigte hielden ze in de gaten als een stelletje aasgieren, helaas.
    Wanneer ik terug liep met het glas bier en deze voor zijn neus op een onderlegger neer zette, zag ik dat zijn geld er lag. Kort liet ik mijn donkere poelen naar de andere kant van de bar gaan, waar Chad nog zat. Hun hoefde niet te betalen, dus waarom Charles wel? “Wil je ook wat drinken?” hoorde ik hem nog stellen, maar gelijk antwoorden deed ik niet.
    Eerst schoof ik het geld richting hem terug met een speels glimlachje rond mijn lippen, onbekende blik in mijn ogen. “Je vrienden hoefde net ook niet te betalen,” verklaarde ik, waarna ik dit keer wel vervolgde, “En ik mag niet drinken onder werktijd,” verzuchtte ik, waarbij ik tegelijkertijd met mijn ogen rolde. “Zijn de regels. Bummer, huh?” Grinnikte ik, ietwat uitdagend.

Ze rolt met haar ogen en schud even lachend haar hoofd. Dat ze zou lachen, verbaasde mij lichtelijk, ik had het niet verwacht. Zeker niet op dit moment, hoe ze opeens zo raar deed. Er kwam dan ook voor het eerst van de avond een verwarde blik in mijn ogen terwijl er geen grijns op mijn lippen lag.
    “Dat is het niet. Het spel vind ik leuk, maar je ging vies spelen nu. Langer dan normaal, meer dan normaal en anders dan normaal. Je speelde niet meer met het spel, je speelde met mij. Mijn gevoelens.” Speelde ik met haar gevoelens? Misschien moest ik het inderdaad eerst maar beter ‘uitwerken’ of bedenken voordat ik het überhaupt uit zou voeren, maar ik had niet verwacht dat ze er zo zwaar aan zou wegen. Ik zou bijna denken dat er nog wat meer achter zou zitten.
    Ik had niet door dat ik zo diep in gedachten was, pas op het moment dat zij met haar hand wapperde, kwam ik weer uit mijn gedachten en keek recht in Maxime haar ogen. “Het is niets, ik stel me gewoon aan. Vrouwelijke hormonen, het spijt me,” zegt ze met een klein glimlachje en zakt door haar knieën zodat ze het glas kan pakken, waarna ze weer recht staat. Ik volg de bewegingen onbewust, vaag met mijn blik en lik over mijn droge lippen, waarna ik onhoorbaar een brok uit mijn keel weg slik.
    “Vrouwelijke hormonen of niet, het zit je blijkbaar dwars,” begin ik duidelijk, op een heel andere toon die ik normaal heb. Het was een toon die ik niet vaak had, eigenlijk had ik deze enkel bij Ruby in de buurt of als iemand iets geflikt had dat ik echt niet accepteerde. Het klonk duidelijk, streng bijna, serieus en totaal geen één spoortje van mijn gewoonlijke verleidelijke of charmante stem te horen. Zelfs de blik in mijn ogen was anders, oprecht, hard. “Dus als je me zou willen verlichten door te vertellen wat ik nu wel of niet meer kan spelen, dan kunnen we doen alsof er niets gebeurd is, al zullen we het beide vast niet vergeten.” Dat betekend dan niet dat we alsof kunnen doen.
    Wanneer ik vervolgens mijn blik van haar ogen laat en om me heen kijk, zo ook naar binnen, merk ik dat Shelly vanuit de menigte naar mij – ons – toe komt. Mijn ogen sla ik geïrriteerd naar de nachtelijke hemel en een nors gegrom kwam er vanuit mijn keel, het leek op een dier. Snel draaide ik me weer om en blikte richting het blonde meisje, dat zo dom was om me weer te volgen naar buiten. Kon ze dan niet snappen dat ze me met rust moest laten? Harteloos gebaarde ik naar haar dat ze weg moest gaan, zich om moet draaien en verder moest gaan met wat ze dan ook aan het doen was. Ze luisterde echter niet en liep met een stomme grijns nog steeds naar me toe, waarna ze een stap buiten zette en weeral aan mijn arm kleefde.
    “Devon,” glimlachte ze, terwijl ze naar me opkeek met een verleidelijke glinstering in haar ogen – waar ik dit keer niet intrapte, omdat ik gewoon pissig was, iets dat je gemakkelijk kon lezen in mijn blik. Deze was namelijk hard en koud, zo was ik zelden, bijna nooit. “waarom blijf je nou zo lang weg?” Alweer pruilde ze, kon ze niets anders of zo? Ik was nog niet eens een kwartiertje weg, maar goed, dat terzijde. Haar hier en nu uitschelden voor alles en nog wat, is geen goede zet. “Shelly,” begon ik al met een koude stem, “zei ik niet tegen je dat ik bezig was? Als je dat al niet snapt…” Ze wist wat ik bedoelde, echter zei ze er niets op. Shelly gaf Maxime geen blik waardig en keek nog steeds naar mij, klemde nog steeds aan me vast. “Ik hoopte dat je al klaar zou zijn, zo belangrijk is het niet.”
    Verdrietig keek ze weg, maar ze speelde het enkel. Het was allemaal een spelletje. Knarsetandend schudde ik haar van me af wanneer ik haar hoorde, waardoor ze me gekwetst aankeek. “Dat is het wel. Ga nu weg.” Sprak ik kortaf, harteloos, iets waarvan ik zelf bijna bang van werd. Nog steeds een gekwetste blik in haar ogen richting mij, maar blikte haar ogen vervolgens op Maxime. Boos, nee, kwaad, alsof ze haar iets aan wilde doen. “Fijn.” Toen stormde ze weer terug naar binnen en ik blikte naar Maxime.

Charming Charlie

Ik schudden quasi-ongelovig mijn hoofd. 'Huge bummer.' Reageer ik en neem een slok bier. 'Ik wou dat het rustiger werd maar wij mogen pas rond half twee twee uur terug naar huis of als er niemand meer was. ' ik zucht en kijk naar haar. Ze had een knap gezicht met rood gestifte lippen die haar elegant maar ook uitdagend maakte. Ik kijk eveb naar mijn biertje en haal nogmaals een hand door mijn haar. Ik wilde de gell eruit ookal had ik het er groot en deels uit gewassen. Begrijp me niet verkeerd ik vind mijn werk geweldig maar soms word ik er erg moe van.

Maxime Walker
    'Vrouwelijke hormonen of niet, het zit je blijkbaar dwars.' Verbaasd kijk ik Devons kant op. Zo heb ik hem nog nooit horen praten. De blik in zijn ogen is veranderd, het is niet meer speels, maar bloedserieus. Ik raak er zelfs lichtelijk bang van. Zo heb ik hem nog nooit mee gemaakt en ik moet zeggen dat ik de speelse Devon nu al leuker vind.
    Ik kan mijn blik niet van hem los maken en blijf hem dan ook aankijken wanneer hij verder praat.
    'Dus als je me zou willen verlichten door te verlichten wat ik nu wel of niet meer kan spelen, dan kunnen we doen alsof er niets gebeurd is, al zullen we dit beiden niet snel vergeten.' Hij heeft gelijk, grote kans dat het nu nooit meer is zoals het was en dat is dan mijn schuld.
    Ik richt mijn ogen even tot de donkere hemel, om na te kunnen denken over mijn woorden. Mijn blik glijdt echter weer terug naar beneden, als ik de wel bekende stem van Shelly hoor. God, wat moet zij toch? Shelly loopt zich weer helemaal op te dringen aan Devon, die daar duidelijk geen zin meer in heeft. Hij zegt het haar ook, maar het lijkt haar niets te doen. Ze blijft proberen en negeert mij volkomen. Dit is een perfecte kans om gewoon weg te glipppen, dan zou ik Devon niet hoeven te antwoorden.
    'Dat is het wel. Ga nu weg.' De woorden klinken harteloos en opnieuw verschiet ik ervan dat hij ook zo kan zijn. Ik zou de situatie kunnen omdraaien, hij zit er blijkbaar mee dat ik er zo mee zit. Nee, dat is vast te ver gezocht en ik denk ook niet dat ik daarmee weg zal komen.
    Shelly werpt me nog een laatste dodelijke blik toe en ik trek alleen mijn neus een beetje op. Als ik daarna terug kijk, zie ik dat Devons blik alweer vol op de mijne gericht is. Zijn ogen zijn ook veel te indringend. Zou hij dat niet doorhebben, of gebruikt hij ze expres?
    'Ik, eh -' stamel ik. Gooi het er gewoon uit, dan ben ik er gewoon vanaf.
    'Het spel was anders deze keer, dat heb ik gezegd en ja, ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk in jouw bijzijn, omdat ik begon te twijfelen. Goed? Ik sta hier op mijn werk met allemaal mannen die stuk voor stuk ontzettend sexy zijn en dan ons eeuwige, flirterige spel, dat kan geen enkel meisje koud laten..' ik stop even met praten om te grinniken bij de gedachte dat ik dit nu werkelijk tegen hem ga zeggen.
    'En ik begon te twijfelen, oké? Ik begon te twijfelen in hoeverre dit nog een spel was voor mij. Voor jou is het dat duidelijk nog wel en om die reden wil ik alles ontkennen. Het moet een spel blijven, toch?' Ik kijk hem even onzeker aan, heb ik er wel goed aan gedaan dit te zeggen?
    'Ja, ja dat moet het,' beantwoord ik dan mijn vraag en zet mijn kaken weer iets strakker op elkaar, zodat ik minder onzeker over kom. Het zou fijn zijn als de grond nu open zou barsten en ik via een eeuwig lang, zwart gat naar beneden zou vallen. Of misschien dat ik aan de andere kant van de wereld weer terecht kom, dat vind ik ook prima. Als ik maar niet langer hier voor Devon hoef te staan.

everything, in time

Chad Demitri Austin Nidions.

"Hmm, tuurlijk was het leuk. Ik moest op," Zegt Aiden op een quasi-arrogante toon. "Uitslover" Komt er met een lichte grinnik uit mijn mond. "Lekker toch?" Zegt hij tegen Casey en neemt een slok van zijn bier. "Wat je lekker noemt," Casey trekt een vies gezicht, waardoor ik een lach niet kan forceren. "Inderdaad, lekker" Ik neem twee grote slokken achter elkaar en zet hem dan leeg weer neer op de bar. "Je bent gewoon te gierig om je geld aan échte drank uit te geven," Grijnst ze plagerig.
    Ze haalt haar schouders even op na mijn vraag. "De playlist van morgen en overmorgen heb ik al af dus dat hoeft niet meer," Antwoord ze, "Ik denk dat ik gewoon even uitga, jullie dan?" - "Ik weet niet of we straks nog een show hebben, ik zal het zo wel even aan Maxime vragen en anders roept iemand het wel om. Ik blijf jou hier wel vergezellen met mijn o-zo-geweldige broertje, niet waar Aiden?" Ik kijk hem even aan en richt me dan tot een van de meiden achter de bar. "Nog een biertje voor mij graag" Ik grijns even naar haar en doe er nog een knipoog bovenop.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Er was een verbaasde blik in haar ogen te zien, maar hoewel ik het gevoel had dat ze zich niet op haar gemak voelde, bleef ze toch mijn richting op kijken. Er was kort een moment dat ze haar ogen naar de hemel sloeg na mijn woorden, tijd welke ik haar gaf, aangezien ze dat nu vast nodig had. Nadacht over mijn woorden en over de abrupte serieusheid die ik opeens had gekregen, een kant die ze nog niet van me kende. Ik wist echter niet of ze er bang van was of geschrokken, maar het was geen tijd om het spelletje nu door te spelen.
    Wanneer Shelly was gekomen, had ik de neiging gehad om haar af te schieten en ik was zo dichtbij dat een grote ader op mijn voorhoofd klopte, maar gelukkig gebeurde dit niet, want dan zou zeker iedereen schrikken van mijn dodelijke uitstraling. Gelukkig is ze nu weer weg, dus kan ik hopelijk weer 'normaal' met Maxime verder praten zonder gestoord te worden. Ze merkt dat ze mijn volledige aandacht weer heeft en begint lichtelijk te stamelen.
    "Ik, eh -" stamelt ze, en ik trek mijn wenkbrauw afwachtend op, "Het spel was anders deze keer, dat heb ik gezegd en ja, ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk in jouw bijzijn, omdat ik begon te twijfelen. Goed? Ik sta hier op mijn werk met allemaal mannen die stuk voor stuk ontzettend sexy zijn en dan ons eeuwige, flirterige spel, dat kan geen enkel meisje koud laten.." Ze stopt even en grinnikt een beetje.
    Oh god, dacht ik gelijk, wat nou als ik mijn spel te ver gebracht heb, te ver gedwongen zodat zij.. zij.. Ik richt mijn ogen nog nieuwsgieriger in die van haar, terwijl mijn mond een streep word. Zodat zij iets van gevoelens voor me begint te krijgen? Dat bedacht ik me pas net, de stomkop dat ik ben. "En ik begon te twijfelen, oké? Ik begon te twijfelen in hoeverre dit nog een spel was voor mij. Voor jou is het dat duidelijk nog wel en om die reden wil ik alles ontkennen. Het moet een spel blijven, toch?" Ik deed mijn mond open om te antwoorden, maar er kwam niets uit en ik wist niet wat ik moest zeggen. Zeker niet toen ik haar onzekere blik zag, mijn mond klapte gelijk weer dicht en tegelijkertijd probeerde ik me te bedenken hoe ik haar gevoelens niet kon beschadigen. Ik kon haar enkel stom aankijken en hopen dat ze dat niet gezegd had of dat het allemaal een grap was, want wat voelde ik hierbij? Wat voelde ik überhaupt bij Maxime?
    "Ja, ja dat moet het," beantwoordde ze de vraag al en zet haar kaken iets strakker op elkaar, leek het. Ze leek me een stuk strenger nu, serieuzer. De vraag die ik in mijn hoofd stelde, in mijn gedachten, stelde ik mezelf opnieuw en opnieuw en ergens wist ik wat het antwoord ervan was. Het probleem was enkel dat het niet boven water kwam drijven, zoals veel gemakkelijker voor mij was, want wat moest ik haar nu zeggen? Wat moest ik nu doen?
    Er zou in ieder geval een goede reden moeten zijn waarom ik telkens het spel speel, het verleidelijke was nu meer geweest en waarom? Omdat ik een reactie uit wilde lokken.. en nu ik een reactie had gekregen, was het nog niet goed. Een bepaalde affectie voelde ik wel voor haar, maar wat het precies was en wat het betekende, wist ik niet. Het was geen diepe liefde in ieder geval, want zo snel kon ik dat niet voelen. Het was sowieso moeilijk voor mij om snel verliefd te worden, dat was altijd zo geweest. Al voelde ik wel iets bij Maxime, iets dat ik niet kon omschrijven. Fijn. Dat komt later wel, wat moet ik nu zeggen?
    "Vindt jij dat het een spel moet blijven?" vroeg ik enkel, als eerste, omdat ik nog steeds geen idee had wat ik in hemelsnaam moest zeggen, maar na enkele seconde zuchtte ik en haalde verwoed een hand ruw door mijn zwarte haar heen terwijl ik wegkeek naar de grond. "Luister Maxime, het spijt me echt dat ik het deed, dat ik verder ging vanavond, maar.. ik weet niet precies wat ik bij jou voel. Misschien is het beter als het voor nu een spel blijft." Het doet me pijn om te zeggen en de blik in mijn ogen wanneer ik naar haar kijk, bevestigd dat, maar toch moet ik eerlijk zijn. Met een leugen leven kan ze niet.

Ruby Anastasia Tate, bar.
    Hij schudde nogal ietwat ongelovig zijn hoofd, waardoor ik grinnikte. “Huge bummer…” liet ik de woorden op een zachte toon herhalen, waarbij ik even naar de bar keek. “Ik wou dat het rustiger werd, maar wij mogen pas rond half twee, twee uur terug naar huis of als er niemand meer was.”
    Ik keek hem fronsend aan, want kon hij mijn gedachten lezen of zo? Hierna kwam er een lachbui uit mijn mond en wreef met mijn wijsvinger over mijn lippen. “Dat is bij mij ook zo, ach, dan ben ik in ieder geval nog opgescheept met een stelletje, lekkere jongens.” Knipoogde ik naar hem en pakte een fles rum, schonk mezelf een klein glaasje in en dronk het op nadat ik zeker tien keer om me heen had gekeken.
    Hierna zette ik snel de fles rum terug en keerde me weer richting Charming Charlie met een lichte grijns rond mijn lippen. “We keep it our dirty little secret, alright?” fluisterde ik uitdagend richting hem.

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:59 ]

Maxime Walker
    Nu is het Devon die na moet denken over een antwoord en ik laat hem dit rustig doen. Dat lijkt me wel zo eerlijk nu hij mij ook de tijd heeft gegeven om iets uit te leggen, iets wat ik weliswaar niet uit wilde leggen, maar toch. Ik heb er de tijd voor gekregen.
    'Vind jij dat het een spel moet blijven?' Met gefronste wenkbrauwen kijk ik mijn gesprekspartner aan. Wat is dat nou weer voor een klote vraag? Ik wil dat het een spel blijft. Ook al zijn mijn gevoelens voor hem onzeker, ik kan ze absoluut niet gebruiken en ik wil ze ook niet.
    Devon haalt ruw een hand door zijn haar, zucht en kijkt vervolgens even naar de grond. Zijn lichaamstaal zegt me genoeg. Bereid je maar voor op een fikse afwijzing.
    'Luister, Maxime, het spijt me echt dat ik het deed, dat ik verder ging vanavond, maar... Ik weet niet precies wat ik bij jou voel. Misschien is het beter als het voor nu een spel blijft,' zegt Devon en het is duidelijk te zien dat hij het moeilijk vindt dit te zeggen. Ergens vind ik dat wel lief, hij wil mijn gevoelens dus niet zomaar kwetsen. Dat is dus niet de bedoeling van het spel.
    Hm, zo slecht is deze afwijzing nog niet eens. Ik heb er gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant vind ik het niet leuk, mochten mijn gevoelens echt zijn en niet alleen een rare ontwikkeling van deze avond, dan weet ik nu mooi waar het op staat. Maar mocht ik er toch achter komen dat mijn gevoelens niet echt zijn, dat ik me ze inbeeld, dan weet ik nu dat ik me ook niet meer druk hoef te maken over het spel. Wat hij ook zegt, het blijft een spel.
    Wel valt het me op dat hij "ik weet niet precies wat ik bij jou voel" zei. Hij voelt dus wel iets. Oh, als hij me maar niet als een zusje ziet. Dan sta ik nu echt grandioos voor schut. Al denk ik niet dat hij zijn spel dan zal spelen.
    'Oké,' zeg ik. Niet dat ik weet wat ik verder moet zeggen. Een afwijzing is natuurlijk nooit leuk.
    'Je hebt gelijk, we houden het gewoon bij een spel.' Als dat spel nu nog gespeeld wordt, natuurlijk. Met de nadruk op als.
    'Het spijt me dat ik je in deze ongemakkelijke positie heb gebracht. Rare vrouwen kwaaltjes ook,' zeg ik met een waterige glimlach.

everything, in time

{damn helemaal vergeten ....wat heb ik gemist?}

Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

[ Nog niet heel veel. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet precies waar iedereen is. :x Mary en Matthew zitten aan de bar, Charlie is met Ruby aan het praten, dus ook bij de bar en Devon staat met Maxime buiten. (: ]

everything, in time

Ze blijft de gehele tijd stil, ik kon duidelijk zien dat ze aan het nadenken was over bepaalde dingen. Zou ze me nu een klootzak vinden? Vrouwen snap ik nooit en dat zal ook niet snel veranderen, heb ik zo het idee. Als je eenmaal denkt dat je ze snapt, doen ze iets wat je totaal niet verwacht had.
    “Oké,” Onbewust had ik weggekeken van Maxime, waarom weet ik ook niet, misschien was het wel gewoon een automatisch iets. Langzaam maar zeker, keek ik dus terug naar haar en probeerde haar reactie te peilen, hoe ze zich voelde.
    “Je hebt gelijk, we houden het gewoon bij een spel.” Afwezig knik ik enkel met mijn hoofd, geen antwoord kwam er uit mijn mond, want ik wist niet wat ik moest zeggen. Eigenlijk had ik gewoon willen weglopen, maar dat zou hard voor haar zijn geweest en ik wil haar dat niet aandoen. Ik zou geen idee hebben wat ze dan zou denken, als ik het überhaupt gedaan zou hebben. Maar dan zou het voor ons beide nog ongemakkelijker zijn wanneer we elkaar weer zouden zien.
    “Het spijt me dat ik je in deze ongemakkelijke positie heb gebracht. Rare vrouwen kwaaltjes ook,” zegt ze met een waterige glimlach en verslagen bijt ik even op mijn lip. Mijn ogen blijven echter op haar gericht, mijn handen waren ondertussen tot vuisten gebald. Een paar passen deed ik naar voren, richting haar toe, mijn ogen op haar gericht met een bepaalde blik.
    Halverwege dat ik mijn arm op had gestoken om deze om haar heen te slaan, als troost of iets, liet ik hem weer hulpeloos langs mijn lichaam vallen. Dat zou waarschijnlijk nu toch geen goed idee zijn, dus bracht ik een zuinig glimlachje op mijn lippen. “Kom,” Het klonk niet als een eis, meer als een toon dat zei ‘vertrouw me, het komt goed,’ En natuurlijk kwam het goed, het was geen wereldramp… Toen draaide ik me weer om en liep richting de deur waar we net uitgekomen waren, hier hield ik even halt en keek terug naar haar met dezelfde grijns. “Kom liefje,” Met mijn gewoonlijke verleidelijke blik in mijn ogen en speelse toon, het was weer zoals eerst, alsof het niet gebeurd was.

Charming Charlie

Ik grinnik als ze voor zich zelf wat te drinken inschenkt en na goed rond gegeken te hebben het ook op drinkt. “We keep it our dirty little secret, alright?” Ik glimlach. 'Offcourse we do hun.' Ik neem en slok bier en kijk een beetje in het rond. Ik had geen zin om met klanten te praten die alleen maar méér van je wilde hebben dan alleen onze act. Ik draai me terug en kijk Ruby aan. 'Jij en Devon zijn familie toch?'

{ zal het erg zijn als mijn personage uitglijd? :3}

Erza Scarlet

In was een beetje in mijn gedachte verzonken tot ik iemand serveerster hoorde roepen snel stond ik op en liep naar haar toe ze gaf mij de bestelling van haar en de groep mensen ik liep naar de bar en glee bijna uit door een glad plekje ik liep door waarna ik de bestelling gaf van het groepje aan de bar, het duurde niet lang voordat ik de bestelling
    kreeg en snel naar de mensen liep maar ik was het gladde plekje vergeten waardoor ik uitgleed en alle glazen liet vallen "shit".