• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik mag geen RPG's zetten in beginpost -gayhandje-, dus ik haal die twee even weg, maar als één van jullie nog een RPG kent waarin mensen lange stukken schrijven, kunnen jullie die me dane ven melden? (: Ik wil al een poos weer graag meedoen aan nog een RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb je titel even aangepast aangezien iedereen is toegelaten in dit topic (ook de mensen die je hiervoor geweigerd hebt).


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik heb je titel even aangepast aangezien iedereen is toegelaten in dit topic (ook de mensen die je hiervoor geweigerd hebt).


    Het is niet weigeren, als ze ook houden van een RPG die wat minder snel gaat, waardoor je gewoon nog mee kan doen ook al heb je het drukker met school, en waarin langere stukken worden geschreven dan kunnen ze meedoen.

    Als ze juist een RPG zoeken die sneller loopt, waarin meer en korter geschreven wordt dan komen ze al niet eens in dit topic, ik wil gewoon een overzicht van mensen die hetzelfde in een RPG zoeken als ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het is niet weigeren, als ze ook houden van een RPG die wat minder snel gaat, waardoor je gewoon nog mee kan doen ook al heb je het drukker met school, en waarin langere stukken worden geschreven dan kunnen ze meedoen.

    Als ze juist een RPG zoeken die sneller loopt, waarin meer en korter geschreven wordt dan komen ze al niet eens in dit topic, ik wil gewoon een overzicht van mensen die hetzelfde in een RPG zoeken als ik.

    Oké, zet je Synaisthmata en LacunaCoil dan ook op de lijst? Want zij houden ook van dat soort RPG's.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Even kijken wat ze zeiden dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Synaisthmata schreef:
    Ik wil graag ook op die lijst, ik RPG best veel en plaats zoveel reacties als ik kan...

    Misschien kan je hier om op de lijst te komen zeggen dat je een beginpost moet schrijven ofzo?


    Maar ben je het ook eens met die 4 regels? Want veel reacties plaatsen staat er niet tussen, meestal worden er wat minder reacties in de week geplaatst hè.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar ben je het ook eens met die 4 regels? Want veel reacties plaatsen staat er niet tussen, meestal worden er wat minder reacties in de week geplaatst hè.


    Ja dat vind ik juist fijn, vooral nu de school nu net begonnen is, is het juist fijn als een RPG niet alleen druk druk druk is- ik bedoelde meer dat ik gewoon regelmatig post, en niet steeds tussenstops van 3 maanden neem ofzo ;P
    En die 4 regels dus ook, maar dat had ik al eerder geschreven ;P

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik juist fijn, vooral nu de school nu net begonnen is, is het juist fijn als een RPG niet alleen druk druk druk is!
    En die 4 regels dus ook, maar dat had ik al eerder geschreven ;P


    Oké, dan zet ik je er bij (: Kan je misschien ook mijn RPG idee bekijken, misschien vind je het wel wat, die 4 punten gooi ik in ieder geval wel in de RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oké, dan zet ik je er bij (: Kan je misschien ook mijn RPG idee bekijken, misschien vind je het wel wat, die 4 punten gooi ik in ieder geval wel in de RPG.


    Oké bedankt ^^ Zal ik zeker doen (:


    Tijd voor koffie.

    Amused schreef:
    (...)
    Oké, zet je Synaisthmata en LacunaCoil dan ook op de lijst? Want zij houden ook van dat soort RPG's.


    Sorry hoor, maar wat een onzin. Die naam van dat topic was volgens mij prima en het gaat om ervaren rpg'ers. Als jij dat mensen weigeren noemt, best, maar dat is het gewoon niet. Het is een lijst van ervaren rpg'ers en mensen kunnen er nog wel van houden maar dan alsnog niet meer dan 3 / 4 regeltjes bij een rpg typen en een minder goede schrijfstijl hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar wat een onzin. Die naam van dat topic was volgens mij prima en het gaat om ervaren rpg'ers. Als jij dat mensen weigeren noemt, best, maar dat is het gewoon niet. Het is een lijst van ervaren rpg'ers en mensen kunnen er nog wel van houden maar dan alsnog niet meer dan 3 / 4 regeltjes bij een rpg typen en een minder goede schrijfstijl hebben.


    Ik vond het ook stom, die one-rules doen meer aan meespeel-verhalen, zo heet dat ook op digidier.nl :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vond het ook stom, die one-rules doen meer aan meespeel-verhalen, zo heet dat ook op digidier.nl :A


    Haha, digidier.nl x3
    Ja, indeed, we moeten niet allemaal mensen zomaar toelaten [en al helemaal geen digidier mensen]


    Aan niets denken is ook denken.

    Als je niet alle mensen toelaat doe je aan groepjesvorming en moet ik het topic sluiten want dat mag niet op Q.
    Het kan heel goed zijn dat er iemand op de lijst wil die maar 100 woorden schrijft en dat jullie er 600-800 willen, maar dan mag die persoon er nog steeds op want anders kunnen ze het nooit leren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Juist. Ze kunnen het wel leren, op duizenden anderen topics. Dit is maar 1 topic, en het is geen buitensluitlijst maar een lijst die handig is voor ons. Voor mensen met dezelfde interesses en hetzelfde niveau qua schrijven. Het is absoluut onze bedoeling niet om mensen buiten te sluiten..


    Aan niets denken is ook denken.

    En toch mocht Synaisthmata niet op je lijst, dus dat is wel mensen buitensluiten. In geen enkel topic mag je mensen buitensluiten, ook niet in dit ene topic. Synaisthmata heeft ook dezelfde interesses en probeert (of is) ook al op dat niveau van schrijven, dus dan mag ze ook bij op de lijst.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn