• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat ik er wel bij hoor? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil er ook graag op.
    RPG's waar ik tot nu toe aan meedeed:

    - Alcatraz (maar die is een beetje doodgelopen, tot er nieuwe mensen kwamen. Nu kan ik niet meer volgen)
    - The orphans (ook doodgelopen)
    - Boarding school (nog bezig)
    - The 35th hunger games (bijna afgelopen)
    - Greenfield's coven (daar moet ik terug gaan oppiken, ben net terug van vakantie)

    en dat was het denk ik... Volgens mij zitten hier wel een paar mensen waarmee ik al een RPG heb gedaan, dus als die hun mening willen geven: graag. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als Frey zeg ik graag: Frodo kan goed stukjes schrijven en de dingen mooi omschrijven. Vaak heb ik het idee ook als ik haar post lees en die van mij ermee vergelijk, dat zij het beter kan verwoorden, wat soms jaloezie bij me kan opbrengen. Het ligt eraan hoeveel je zelf schrijft, maar ze is zeker goed in RPG.


    Nayade schreef:
    Ik denk dat ik er wel bij hoor? :')


    Jou ken ik & ja (:

    Frodo schreef:
    Ik wil er ook graag op.
    RPG's waar ik tot nu toe aan meedeed:

    - Alcatraz (maar die is een beetje doodgelopen, tot er nieuwe mensen kwamen. Nu kan ik niet meer volgen)
    - The orphans (ook doodgelopen)
    - Boarding school (nog bezig)
    - The 35th hunger games (bijna afgelopen)
    - Greenfield's coven (daar moet ik terug gaan oppiken, ben net terug van vakantie)

    en dat was het denk ik... Volgens mij zitten hier wel een paar mensen waarmee ik al een RPG heb gedaan, dus als die hun mening willen geven: graag. (:


    Met jou heb ik nog nooit geRPGt dus daar kan ik mijn oordeel niet over vellen :A Andere misschien wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cocon schreef:
    Als Frey zeg ik graag: Frodo kan goed stukjes schrijven en de dingen mooi omschrijven. Vaak heb ik het idee ook als ik haar post lees en die van mij ermee vergelijk, dat zij het beter kan verwoorden, wat soms jaloezie bij me kan opbrengen. Het ligt eraan hoeveel je zelf schrijft, maar ze is zeker goed in RPG.


    Haha, ik vertrouw je :Y)
    Frodo, ik zet je er bij (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay, mag ik erbij? Of moet ik het lijstje invullen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Yay, mag ik erbij? Of moet ik het lijstje invullen?


    Nee hoor, ik ken jou (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, ik vertrouw je :Y)
    Frodo, ik zet je er bij (:

    Hahaha omg, ik voel me awesome. :Y)


    Cocon schreef:
    Als Frey zeg ik graag: Frodo kan goed stukjes schrijven en de dingen mooi omschrijven. Vaak heb ik het idee ook als ik haar post lees en die van mij ermee vergelijk, dat zij het beter kan verwoorden, wat soms jaloezie bij me kan opbrengen. Het ligt eraan hoeveel je zelf schrijft, maar ze is zeker goed in RPG.


    N'awh.. bedankt <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Guys, ik wil binnenkort wel weer eens ene uitgebreide RPG openen, zoals TMA (:
    Iemand een leuk idee? Ik zelf zat weer te denken aan iets wat ik eerder geopend heb, dat volgens mij nog open is.
    In de toekomst dat de mensheid zichzelf haast heeft uitgemoord en dat er een paar groepen zijn ontstaan en die vechten om de betere plekken om te overleven, het schaarse voedsel wat er nog is etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Guys, ik wil binnenkort wel weer eens ene uitgebreide RPG openen, zoals TMA (:
    Iemand een leuk idee? Ik zelf zat weer te denken aan iets wat ik eerder geopend heb, dat volgens mij nog open is.
    In de toekomst dat de mensheid zichzelf haast heeft uitgemoord en dat er een paar groepen zijn ontstaan en die vechten om de betere plekken om te overleven, het schaarse voedsel wat er nog is etc.


    Sounds good.
    ik ging net douchen en dacht aan een RPG in de middeleeuwen of zo. Dat er een klein dorpje wordt geteisterd door iets/iemand en dat er dan mensen uit de toekomst met een tijdmachine daar gekomen zijn en hen gaan helpen. (cat) Maar die mensen uit de toekomst hebben dus totaal andere kleren, mobieltjes etc. (cat)


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Sounds good.
    ik ging net douchen en dacht aan een RPG in de middeleeuwen of zo. Dat er een klein dorpje wordt geteisterd door iets/iemand en dat er dan mensen uit de toekomst met een tijdmachine daar gekomen zijn en hen gaan helpen. (cat) Maar die mensen uit de toekomst hebben dus totaal andere kleren, mobieltjes etc. (cat)


    Klinkt droog, maar zoiets gaat vaak erg moeilijk, denk maar aan de film "Kruistocht in spijkerbroek", dingen waarbij het echte verleden en heden samenkomen zijn superlastig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoezo? :3
    Want in een RPG kan alles, mhihi.


    everything, in time

    Kan het niet echt uitleggen, maar het is gewoon erg lastig.
    Sommigen dingen werken niet als RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Euh, ik hoor hier niet denk ik. Of wel?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28