• oké, jullie gaan me waarschijnlijk allemaal haten omdat ik dit topic plaats, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik vind dat de meeste users hier op quizlet VEEL te kritisch en hatelijk zijn tegenover 1D! Ik kan me hier mateloos aan irriteren, en ik word er gewoon niet goed van! Like, toen er een topic was over dat 1D Wonderwall had gecovered, toen waren er serieus alleen maar reacties zoals: 'Ze hebben de song verkracht' ik bedoel, zo slecht was het nou ook weer niet. Het is gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Ook met het topic over hun nieuwe single. Echt heel veel mensen waren teleurgesteld dat het over de SINGLE ging! De Single! Ze dachten dat het over een tour ging ofzo, je hoeft niet zo verwend te zijn hoor, je kan niet alles hebben. Wees gewoon blij voor de jongens! Ze hebben keihard gewerkt en dit is hun dank? Ik weet dat er nu weer een huge fight komt ofzo, en dat jullie me allemaal gaan haten, maar ik denk gewoon, als je niks leuks te zeggen hebt over de jongens, zeg dan gewoon NIETS! En ja, je kan zeggen dat je hier vrijheid van meningsuiting hebt, en dat is ook zo, maar je kan toch zelf wel bedenken dat niemand zich hier beter door voelt? Waarom denk je dat Zayn van Twitter af is gegaan? (hij is nu weer terug trouwens) Doordat hun fans niet trouw aan hen zijn en ze niet supporten, of zelfs haat sturen! Nu zeg ik niet dat de users hier haat sturen maar het komt er wel dicht bij in de buurt. Aangezien de Nederlandse Directioners veel te kritisch zijn en niet gewoon blij kunnen zijn! (ik herhaal: niet allemaal)

    Denk van me wat je wilt, maar dit is wat ik vind, en ik weet dat jullie denken dat ik ruzie zoek, maar ik wil gewoon dat iedereen zich realiseert dat het zo niet langer kan.

    Dankjewel, voor het lezen, en als je het met me eens bent, I love you.


    What by Zeus' beard is going on????

    Zij moeten zich ook niet aanstellen door video's te zetten waar ze huilen of hun twitter verwijderen. Sorry, maar dan vragen ze daarom. Ja, iedereen kan het eens moeilijk hebben, maar ik denk dat Selena gomez bv. het veel moeilijker heeft dan een boybandje. Haar wordt er elke dag gestuurd dat ze zelfmoord moet plegen. Je bent een artiest, move on of ga terug naar de basis.


    Olive

    Weet wat je bedoelt, nou sorry ik bene echt al ongelofelijk blij met die single!


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Hmmm, ergens heb je wel gelijk, maar ik vind het best als mensen hun mening uiten over de jongens. Maar het gaat inderdaad wel wat ver als ze zeggen "ze hebben het nummer verkracht" of "die knulletjes hebben geen recht op dat nummer te coveren". Want ik vind dat iedereen het recht heeft om iets te zingen omdat ze het een leuk nummer vinden, of het nou een grote boyband is of iemand die het gewoon op Youtube zet.
    In andere woorden, als je het gewoon normaal brengt, vind ik 't best.

    Rhinestone schreef:
    Hmmm, ergens heb je wel gelijk, maar ik vind het best als mensen hun mening uiten over de jongens. Maar het gaat inderdaad wel wat ver als ze zeggen "ze hebben het nummer verkracht" of "die knulletjes hebben geen recht op dat nummer te coveren". Want ik vind dat iedereen het recht heeft om iets te zingen omdat ze het een leuk nummer vinden, of het nou een grote boyband is of iemand die het gewoon op Youtube zet.
    In andere woorden, als je het gewoon normaal brengt, vind ik 't best.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    kijk,dit is mijn opinie. Je mag kriiek hebben, dat kan me niks schelen. Als je maar niet te ver gaat. Als je gewoon zegt hun muziek is slecht, dan is daar helemaal niks van waar. Maar als je zegt ik vind dat hun muziek minder goed/slecht(er) is omdat de liedjes allemaal hetzelfde klinken bijvoorbeeld. Dan geef je een duidelijk beeld wààrom je het niet goed vind. Ook fans die haat sturen, alsjeblieft, datzijn tch geen fans, dat zijn haatzaaiers. De 'overdrijvers' zijn ook een erge soort. Je moet alle lyrics vanbuiten kennen alle singles en dvd's en t-shirt's en bla bla bla hebben. Zo gaat het niet hoor. Een echte fan steunt hen, ookal hebben ze een vriendin, ik bedoel het zijn ook jongens hoor! Maar er is één ding dat ik nog wil zeggen. Koop een echt exemplaar van cd's niet een dat je zelfs hebt samengesteld uit gratisgedownloade liedje, want daar helpje hun ook niet ver mee.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Viviee schreef:
    Zij moeten zich ook niet aanstellen door video's te zetten waar ze huilen of hun twitter verwijderen. Sorry, maar dan vragen ze daarom. Ja, iedereen kan het eens moeilijk hebben, maar ik denk dat Selena gomez bv. het veel moeilijker heeft dan een boybandje. Haar wordt er elke dag gestuurd dat ze zelfmoord moet plegen. Je bent een artiest, move on of ga terug naar de basis.
    ik wil nu niet gemeen overkomen, wie zegt dat zij die ook niet krijgen. iedereen is een individu. En je wil niet alles an iedereen vertellen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Feline schreef:
    (...)

    Dan kan je net zo goed tegen de topicmaakster zeggen: Maak dan geen topic, want er komen toch kut reacties.
    als je niet wilt reageren moet je dat ook niet. het is dus de beslising van die persoon om daar een minder vriendelijk antwood op te geven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh call the care police.


    None but ourselves can free our minds.