• oké, jullie gaan me waarschijnlijk allemaal haten omdat ik dit topic plaats, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik vind dat de meeste users hier op quizlet VEEL te kritisch en hatelijk zijn tegenover 1D! Ik kan me hier mateloos aan irriteren, en ik word er gewoon niet goed van! Like, toen er een topic was over dat 1D Wonderwall had gecovered, toen waren er serieus alleen maar reacties zoals: 'Ze hebben de song verkracht' ik bedoel, zo slecht was het nou ook weer niet. Het is gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Ook met het topic over hun nieuwe single. Echt heel veel mensen waren teleurgesteld dat het over de SINGLE ging! De Single! Ze dachten dat het over een tour ging ofzo, je hoeft niet zo verwend te zijn hoor, je kan niet alles hebben. Wees gewoon blij voor de jongens! Ze hebben keihard gewerkt en dit is hun dank? Ik weet dat er nu weer een huge fight komt ofzo, en dat jullie me allemaal gaan haten, maar ik denk gewoon, als je niks leuks te zeggen hebt over de jongens, zeg dan gewoon NIETS! En ja, je kan zeggen dat je hier vrijheid van meningsuiting hebt, en dat is ook zo, maar je kan toch zelf wel bedenken dat niemand zich hier beter door voelt? Waarom denk je dat Zayn van Twitter af is gegaan? (hij is nu weer terug trouwens) Doordat hun fans niet trouw aan hen zijn en ze niet supporten, of zelfs haat sturen! Nu zeg ik niet dat de users hier haat sturen maar het komt er wel dicht bij in de buurt. Aangezien de Nederlandse Directioners veel te kritisch zijn en niet gewoon blij kunnen zijn! (ik herhaal: niet allemaal)

    Denk van me wat je wilt, maar dit is wat ik vind, en ik weet dat jullie denken dat ik ruzie zoek, maar ik wil gewoon dat iedereen zich realiseert dat het zo niet langer kan.

    Dankjewel, voor het lezen, en als je het met me eens bent, I love you.


    What by Zeus' beard is going on????

    Een mens moet toch tegen een beetje kritiek kunnen en denk je nou echt dat die jongens onze kritiek kunnen lezen. Ze kunnen niet eens Nederlands :')


    SLOAN.

    Ik kan me mateloos irriteren aan overdreven fans. (cat)


    26 - 02 - '16

    Eens, ik vind ook dat er best veel mensen te gemeen zijn tegenover One Direction. Maar ook bij Justin Bieber.


    Pretty is just a pretty word.


    En ik ben geen fan (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach joh, ik kreeg vandaag ook de vraag wat ik nou helemaal zo leuk vond aan die Klaas-Jan Huntelaar. :'D Suck it up, het hoort erbij.


    ars moriendi

    Ik ben het helemaal met je eens! Maar fans die haat sturen, kun je geen fans noemen. Le directionaters. Ik word het ook spuugzat dat het nooit goed genoeg is. Kijk wat ze berijkt hebben in een korte tijd! Ze werken zich rot, voor ons!
    (Ik flipte btw van blijdschap toen ik de titel van de nieuwe single zag en toen ik er achter kwam dat Zayn terug is op twitter)


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    LacunaCoil schreef:


    En ik ben geen fan (cat)


    comfort in c h a o s

    Kelloggs schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Maar fans die haat sturen, kun je geen fans noemen. Le directionaters. Ik word het ook spuugzat dat het nooit goed genoeg is. Kijk wat ze berijkt hebben in een korte tijd! Ze werken zich rot, voor ons!
    (Ik flipte btw van blijdschap toen ik de titel van de nieuwe single zag en toen ik er achter kwam dat Zayn terug is op twitter)


    Wat is die titel? * kijkt niewsgierig *


    Pretty is just a pretty word.

    Feline schreef:
    Ik kan me mateloos irriteren aan overdreven fans. (cat)

    + Als ik (of een ander persoon die geen fan van 1D is) iets negatiefs zeg, krijg ik gelijk zo'n hele scheldwoorden-tirade over me heen.
    Kom op zeg, ik ben niet de persoon die een persoon afkraakt en ik zeg ook geen nare dingen over 1D en zo. Maar als ik eens een keer mijn mening uit door te zeggen dat het niet mooi is oid, dan ben ik gelijk de badguy. Yeah, sure.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat is die titel? * kijkt niewsgierig *


    Live while we're young ;D


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Strider schreef:
    (...)
    + Als ik (of een ander persoon die geen fan van 1D is) iets negatiefs zeg, krijg ik gelijk zo'n hele scheldwoorden-tirade over me heen.
    Kom op zeg, ik ben niet de persoon die een persoon afkraakt en ik zeg ook geen nare dingen over 1D en zo. Maar als ik eens een keer mijn mening uit door te zeggen dat het niet mooi is oid, dan ben ik gelijk de badguy. Yeah, sure.


    I agree.


    26 - 02 - '16

    Strider schreef:
    (...)
    + Als ik (of een ander persoon die geen fan van 1D is) iets negatiefs zeg, krijg ik gelijk zo'n hele scheldwoorden-tirade over me heen.
    Kom op zeg, ik ben niet de persoon die een persoon afkraakt en ik zeg ook geen nare dingen over 1D en zo. Maar als ik eens een keer mijn mening uit door te zeggen dat het niet mooi is oid, dan ben ik gelijk de badguy. Yeah, sure.


    Je mag best iets negatiefs over ze kwijt hoor. Iedereen hun mening. Zolang je ze niet helemaal belachelijk maakt of met de dood bedrijgt zal ik je niet gaan uitschelden ;p (al deed ik dat bij Perez wel, I know..)


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    LacunaCoil schreef:


    En ik ben geen fan (cat)


    Ex astris, sciencia

    Strider schreef:
    (...)
    + Als ik (of een ander persoon die geen fan van 1D is) iets negatiefs zeg, krijg ik gelijk zo'n hele scheldwoorden-tirade over me heen.
    Kom op zeg, ik ben niet de persoon die een persoon afkraakt en ik zeg ook geen nare dingen over 1D en zo. Maar als ik eens een keer mijn mening uit door te zeggen dat het niet mooi is oid, dan ben ik gelijk de badguy. Yeah, sure.



    Sorry, mijn humor slaat niet aan :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Kelloggs schreef:
    (...)

    Live while we're young ;D


    Oeh.


    Pretty is just a pretty word.