• oké, jullie gaan me waarschijnlijk allemaal haten omdat ik dit topic plaats, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik vind dat de meeste users hier op quizlet VEEL te kritisch en hatelijk zijn tegenover 1D! Ik kan me hier mateloos aan irriteren, en ik word er gewoon niet goed van! Like, toen er een topic was over dat 1D Wonderwall had gecovered, toen waren er serieus alleen maar reacties zoals: 'Ze hebben de song verkracht' ik bedoel, zo slecht was het nou ook weer niet. Het is gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Ook met het topic over hun nieuwe single. Echt heel veel mensen waren teleurgesteld dat het over de SINGLE ging! De Single! Ze dachten dat het over een tour ging ofzo, je hoeft niet zo verwend te zijn hoor, je kan niet alles hebben. Wees gewoon blij voor de jongens! Ze hebben keihard gewerkt en dit is hun dank? Ik weet dat er nu weer een huge fight komt ofzo, en dat jullie me allemaal gaan haten, maar ik denk gewoon, als je niks leuks te zeggen hebt over de jongens, zeg dan gewoon NIETS! En ja, je kan zeggen dat je hier vrijheid van meningsuiting hebt, en dat is ook zo, maar je kan toch zelf wel bedenken dat niemand zich hier beter door voelt? Waarom denk je dat Zayn van Twitter af is gegaan? (hij is nu weer terug trouwens) Doordat hun fans niet trouw aan hen zijn en ze niet supporten, of zelfs haat sturen! Nu zeg ik niet dat de users hier haat sturen maar het komt er wel dicht bij in de buurt. Aangezien de Nederlandse Directioners veel te kritisch zijn en niet gewoon blij kunnen zijn! (ik herhaal: niet allemaal)

    Denk van me wat je wilt, maar dit is wat ik vind, en ik weet dat jullie denken dat ik ruzie zoek, maar ik wil gewoon dat iedereen zich realiseert dat het zo niet langer kan.

    Dankjewel, voor het lezen, en als je het met me eens bent, I love you.


    What by Zeus' beard is going on????

    Audacity schreef:
    't Probleem met jullie directioners is dat jullie altijd maar denken dat iedereen die boyband van jullie zo fantastisch moet vinden. Kijk nou naar jezelf, vind je het zelf niet een klein beetje belachelijk hoe je over ze praat? Alsof het je familie is of zo. Ze krijgen tonnen vol geld en kunnen vrijwel ieder meisje krijgen dat ze willen, een beetje haat doet ze heus niks. Zo gaat dat in die wereld, accepteer het. Als je fan van ze bent, luister dan gewoon de muziek en hang een poster op of iets, klaar. Je hoeft je heus niet te bewijzen.


    Nu scheer je alle directioners over een kam, niet alle directioners zijn zo. Het meren deel wel, ik ben ook een directioner en ik ben ook niet altijd aardig tegen mensen die 1D niet goed/leuk vinden. Toch probeer ik neutraal te blijven, ik snap namelijk dat niet iedereen dezelfde band leuk vind en sommige bands maar drie keer niks vinden.


    Physics is awesome

    Lol, kijk met dit soort topics kan je hatelijke reacties verwachten. Ik ben het niet met je eens, dit omdat we hier misschien niet zulke overdreven fans hebben. En dat vind ik allemaal wel fijn.
    En ja, je mag best wel kritiek geven over je eigen favoriete ster, zoals je al zegt, ze zijn niet perfect.
    :W


    Alleen maar tranen van geluk

    Met alle respect hoor, maar veel van de directioners hier vindt ik te overdreven. Alsof hun boyband duizend keer beter is dan bijv. een andere band. Alsjeblieft zeg.


    26 - 02 - '16

    Strider schreef:
    (...)
    Ehm, jawel?
    Ik uit mijn mening altijd op een zo rustig-mogelijke manier. Ik ga niet dingen zeggen zoals; OMG LELIJK / wat is justin bieber een kutjoch/ 1D faalt.
    Nee, dat doe ik niet. Ik zeg gewoon dat ik het niet mooi vind o.i.d.
    + Iedereen mag zijn mening uiten? Dit is een vrij land? :'D

    Maar reageer dan gewoon niet, je weet dat er altijd mensen zijn dit het niet leuk zullen vinden.
    Ik vind het prima als je ze niet leuk vindt, ik vind zoveel mensen niet leuk.
    Maar reageer dan gewoon niet, dan voorkom je zulke gedoe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Maar reageer dan gewoon niet, je weet dat er altijd mensen zijn dit het niet leuk zullen vinden.
    Ik vind het prima als je ze niet leuk vindt, ik vind zoveel mensen niet leuk.
    Maar reageer dan gewoon niet, dan voorkom je zulke gedoe


    Dan kan je net zo goed tegen de topicmaakster zeggen: Maak dan geen topic, want er komen toch kut reacties.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dan kan je net zo goed tegen de topicmaakster zeggen: Maak dan geen topic, want er komen toch kut reacties.

    Ik vind het topic ook overdreven
    Wat ik ermee bedoel te zeggen is:
    Als je weet dat mensen het niet leuk vinden, waarom dan reageren?
    Ik ben zelf Directioner, maar ik reageer meestal niet op negatieve reacties.
    Ik kies geen partij, ik wil geen ruzie ofzo.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Maar reageer dan gewoon niet, je weet dat er altijd mensen zijn dit het niet leuk zullen vinden.
    Ik vind het prima als je ze niet leuk vindt, ik vind zoveel mensen niet leuk.
    Maar reageer dan gewoon niet, dan voorkom je zulke gedoe

    Ja, ik snap jou ook wel hoor.
    Maar ik vind het belachelijk dat ik niet eens mijn mening kan geven omdat mensen me dan gaan afkatten. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen.
    En trouwens, niemand is perfect (dus ook al die boybands niet) en dus moeten ze ook een beetje tegen kritiek kunnen.

    Strider schreef:
    (...)
    Ja, ik snap jou ook wel hoor.
    Maar ik vind het belachelijk dat ik niet eens mijn mening kan geven omdat mensen me dan gaan afkatten. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen.
    En trouwens, niemand is perfect (dus ook al die boybands niet) en dus moeten ze ook een beetje tegen kritiek kunnen.


    Idd. Anders moet je maar geen boyband op gaan richten.


    26 - 02 - '16

    Strider schreef:
    (...)
    Ja, ik snap jou ook wel hoor.
    Maar ik vind het belachelijk dat ik niet eens mijn mening kan geven omdat mensen me dan gaan afkatten. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen.
    En trouwens, niemand is perfect (dus ook al die boybands niet) en dus moeten ze ook een beetje tegen kritiek kunnen.

    Daar ben ik het wel mee eens. That's the price of fame.
    Maar ik vind het een beetje lullig om heel negatief te reageren op dit topic aangezien ik de maakster ken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Ik vind het topic ook overdreven
    Wat ik ermee bedoel te zeggen is:
    Als je weet dat mensen het niet leuk vinden, waarom dan reageren?
    Ik ben zelf Directioner, maar ik reageer meestal niet op negatieve reacties.
    Ik kies geen partij, ik wil geen ruzie ofzo.


    Dat is nou een onlogische gedachte. Dus bij alles waar we het niet mee eens zijn/we niet leuk vinden etc. moeten we het maar gewoon laten? We reageren heus niet om jullie te pesten of zo hoor, we willen jullie gewoon iets onder ogen laten zien.


    i put the fun in funeral

    Prul schreef:
    (...)
    Daar ben ik het wel mee eens. That's the price of fame.
    Maar ik vind het een beetje lullig om heel negatief te reageren op dit topic aangezien ik de maakster ken


    Voor mijn part was ik het geweest die dit topic had aangemaakt. Dan nog had ik haatreacties gekregen. Like: Maak dan niet een topic aan als je de haat niet aan kan.


    26 - 02 - '16

    Prul schreef:
    (...)
    Daar ben ik het wel mee eens. That's the price of fame.
    Maar ik vind het een beetje lullig om heel negatief te reageren op dit topic aangezien ik de maakster ken


    One Direction is my freakin' life, so don't insult them. You have a very big problem if you do that and You Will Regret It.

    Dit staat op haar profiel. Dat gaat voor mij echt te ver x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    One Direction is my freakin' life, so don't insult them. You have a very big problem if you do that and You Will Regret It.

    Dit staat op haar profiel. Dat gaat voor mij echt te ver x'D.

    Tja dat vind ik ook wel. Het enige waarbij je aan mij kan ziend dat ik Directioner bij is de achtergrond van mijn laptop en een paar plaatjes in mijn agenda


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kelloggs schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Maar fans die haat sturen, kun je geen fans noemen. Le directionaters. Ik word het ook spuugzat dat het nooit goed genoeg is. Kijk wat ze berijkt hebben in een korte tijd! Ze werken zich rot, voor ons!
    (Ik flipte btw van blijdschap toen ik de titel van de nieuwe single zag en toen ik er achter kwam dat Zayn terug is op twitter)


    Choose to fight. Choose to believe. Choose to love

    xPhaedra schreef:
    Ik ben ook gewoon een Directioner, I Love It!
    Maar ik kan soms ook echt zo ziek worden van die overdreven meiden die er echt alles aan doen om haters dwars te zitten en mensen One Direction te laten luisteren etc. Ik begrijp dan ook wel dat er mensen zijn die zich hier mateloos aan irriteren.
    Tuurlijk je mag uitkomen voor wat je leuk vindt, maar ga a.u.b. niet zo overdrijven en al helemaal niet tegen mensen op internet, die je hoogstwaarschijnlijk niet eens kent!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli