• oké, jullie gaan me waarschijnlijk allemaal haten omdat ik dit topic plaats, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik vind dat de meeste users hier op quizlet VEEL te kritisch en hatelijk zijn tegenover 1D! Ik kan me hier mateloos aan irriteren, en ik word er gewoon niet goed van! Like, toen er een topic was over dat 1D Wonderwall had gecovered, toen waren er serieus alleen maar reacties zoals: 'Ze hebben de song verkracht' ik bedoel, zo slecht was het nou ook weer niet. Het is gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Ook met het topic over hun nieuwe single. Echt heel veel mensen waren teleurgesteld dat het over de SINGLE ging! De Single! Ze dachten dat het over een tour ging ofzo, je hoeft niet zo verwend te zijn hoor, je kan niet alles hebben. Wees gewoon blij voor de jongens! Ze hebben keihard gewerkt en dit is hun dank? Ik weet dat er nu weer een huge fight komt ofzo, en dat jullie me allemaal gaan haten, maar ik denk gewoon, als je niks leuks te zeggen hebt over de jongens, zeg dan gewoon NIETS! En ja, je kan zeggen dat je hier vrijheid van meningsuiting hebt, en dat is ook zo, maar je kan toch zelf wel bedenken dat niemand zich hier beter door voelt? Waarom denk je dat Zayn van Twitter af is gegaan? (hij is nu weer terug trouwens) Doordat hun fans niet trouw aan hen zijn en ze niet supporten, of zelfs haat sturen! Nu zeg ik niet dat de users hier haat sturen maar het komt er wel dicht bij in de buurt. Aangezien de Nederlandse Directioners veel te kritisch zijn en niet gewoon blij kunnen zijn! (ik herhaal: niet allemaal)

    Denk van me wat je wilt, maar dit is wat ik vind, en ik weet dat jullie denken dat ik ruzie zoek, maar ik wil gewoon dat iedereen zich realiseert dat het zo niet langer kan.

    Dankjewel, voor het lezen, en als je het met me eens bent, I love you.


    What by Zeus' beard is going on????

    Iedereen die 1D niet leuk vind, is ook gewoon meteen een "hater". :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Iedereen die 1D niet leuk vind, is ook gewoon meteen een "hater". :')



    26 - 02 - '16

    Ik ben ook een 1D - fan en ik negeer dat gewoon allemaal hoor. Er over zagen heef toch geen nut. Het gaat niets veranderen. Plus over dat met die nieuwe song heb ik ook gezegd dat het maar een single was die je nog niet eens kon horen. Daarom ben je niet ineens een verwende fan hoor. Ik ben ook kei trots op hen maar alle anders singles kwamen er ook niet op zo'n manier. Met dat aftellen had gewoon iedereen net iets meer verwacht en dat kun je niemand kwalijk nemen, net als dat je het niemand kan kwalijk nemen dat ze hun mening uiten ook als is deze niet positief. Maar je hebt overal mensen die geen fan (ik zeg niet haters, want mensen die geen fan zijn, zijn niet meteen haters omdat ze gewoon hun mening zeggen) zijn en mensen die dat wel zijn. Elk fandom maakt dit mee hoor. Dus probeer het gewoon te negeren ipv je er zo over op te winden. Want het verandert echt niets aan de situatie hoor, hoe spijtig dat soms ook is.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:17 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ach ik vind het ook wel niet leuk,maar iedereen vind dat als er iets negatiefs word gezegd over hun idool.,maar toch vind ik dat je een mening beter voor jezelf houd en niet op internet zet(Daarmee bedoel ik een negatieve mening)Sommige zeggen als je Naill <--- zo schrijft je een directionater bent.Of als je niet eens weet wie de oudste of de jongste is van 1D.Dan word je direct al met directionather bestempeld HAlooo Ik was ook zo in het begin ik schreef Nialls naam verkeer dacht op het begin dat Liam Niall was....Ik was nogmaar een begineling dat is bij de meeste mensen zo...Ik vind persoonelijk als je zoiets ziet op quizlet bv. Dat je hen niet direct directionather mag ni-oemen maar hen het gewoon zeggen als er een foutje in zit.En voor de mensen die 1D 'niet mogen' het is jouw stijl niet en daar moeten we mee leren leven en niet direct haat geven ^^ Ik ben bijvoorbeeld geen fan van Jb ,maar ik stuur hem ook geen haatberichten op twitter en sprijt mijn mening over hem uit op internet.... Of ik beledig ook geen beliebers. Amen ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blijkbaar verwachten directioners wat anders dan het vertellen over een nieuwe single als het gaat om een big annoucement. Dat wil niet zeggen dat ze verwend zijn, ze verwachten gewoon iets anders.

    En dat met Zayn, vind ik een beetje raar. Sorry maar hij verwijderde zijn twitter en na twee dagen is hij weer terug heb ik gelezen, dat is toch raar? Hij ging van twitter af vanwege de haat berichten, denkt hij soms dat die na twee dagen niet meer gaan komen? Haters zullen dat echt tegen hem gaan gebruiken en eerlijk gezegd geef ik ze gelijk daarin. Want het is toch raar als je van twitter af gaat vanwege de haat berichten maar daarna gewoon weer terug komt. Dat vind ik in ieder geval.

    Ik ben zelf ook een directioner, ik geef om die vijf jongens/mannen maar dat wil niet zeggen dat ik geen kritiek kan hebben op sommige dingen die ze doen of hun fouten niet zie of meteen vergeet. Het zijn mensen, dat begrijp ik maar de directioners zijn ook mensen die dingen van hun verwachten.


    Physics is awesome

    Strider schreef:
    (...)
    + Als ik (of een ander persoon die geen fan van 1D is) iets negatiefs zeg, krijg ik gelijk zo'n hele scheldwoorden-tirade over me heen.
    Kom op zeg, ik ben niet de persoon die een persoon afkraakt en ik zeg ook geen nare dingen over 1D en zo. Maar als ik eens een keer mijn mening uit door te zeggen dat het niet mooi is oid, dan ben ik gelijk de badguy. Yeah, sure.

    Zeg dan niks
    OT: Hannelore ik ben het met je eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Zeg dan niks
    OT: Hannelore ik ben het met je eens

    Ehm, jawel?
    Ik uit mijn mening altijd op een zo rustig-mogelijke manier. Ik ga niet dingen zeggen zoals; OMG LELIJK / wat is justin bieber een kutjoch/ 1D faalt.
    Nee, dat doe ik niet. Ik zeg gewoon dat ik het niet mooi vind o.i.d.
    + Iedereen mag zijn mening uiten? Dit is een vrij land? :'D

    Feline schreef:
    Ik kan me mateloos irriteren aan overdreven fans. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Strider schreef:
    (...)
    Wat...?



    Aangezien je een meisje bent en zegt dat je een 'badguy' bent (a')


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Aangezien je een meisje bent en zegt dat je een 'badguy' bent (a')

    Ah, ja maar als ik 'badgirl' zeg dan klinkt het enorm fout. :'D

    't Probleem met jullie directioners is dat jullie altijd maar denken dat iedereen die boyband van jullie zo fantastisch moet vinden. Kijk nou naar jezelf, vind je het zelf niet een klein beetje belachelijk hoe je over ze praat? Alsof het je familie is of zo. Ze krijgen tonnen vol geld en kunnen vrijwel ieder meisje krijgen dat ze willen, een beetje haat doet ze heus niks. Zo gaat dat in die wereld, accepteer het. Als je fan van ze bent, luister dan gewoon de muziek en hang een poster op of iets, klaar. Je hoeft je heus niet te bewijzen.


    i put the fun in funeral

    Ik snap de hele ophef niet. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Strider schreef:
    (...)
    Ehm, jawel?
    Ik uit mijn mening altijd op een zo rustig-mogelijke manier. Ik ga niet dingen zeggen zoals; OMG LELIJK / wat is justin bieber een kutjoch/ 1D faalt.
    Nee, dat doe ik niet. Ik zeg gewoon dat ik het niet mooi vind o.i.d.
    + Iedereen mag zijn mening uiten? Dit is een vrij land? :'D


    Daar heeft de topicmaakster het ook over, sommige mensen verschuilen zich ook wel achter vrijheid van meningsuiting als iemand iets zegt over wat zij hebben gezegd. Hun volste recht maar de meeste mensen weten heus wel welke reacties ze gaan krijgen als ze iets zeggen.


    Physics is awesome

    Strider schreef:
    (...)
    Ah, ja maar als ik 'badgirl' zeg dan klinkt het enorm fout. :'D





    Haha, true story.


    Pretty is just a pretty word.

    Listen up, I'm gonna tell you how being a fan works. Je houdt van je idool, je support je idool, je respecteerd je idool en je verdedigd je idool. Omdat je dit doet beperk je je mening over andere artiesten die je minder vind omdat jij het ook niet zou pikken als iemand minderwaardig over joú idool zou doen. Kan me geen fock schelen van wie je fan bent, zo werkte het 50, 40, 30, 20 en 10 jaar geleden en zo werkt het nog steeds. Alleen de puppy-fans denken dat de vork anders in de steel zit.. Maar helaas voor hun, is dat niet zo. Opperfan Thalita, over en uit.


    I'll lick the poison from right off your kiss