• Voor school moeten we op het einde van het jaar een filmpje maken (ongeveer 30 minuten) maar we doen het met de hele klas.
    Dus heeft onze leerkracht gezegd dat we geen boeken mogen lezen met al en verfilming.
    Ik heb zelf al heel erg veel boeken gelezen maar de jongens in onze klas gaan dat nooit goed vinden.
    Hebben jullie misschien een voorstel? Dat zou echt super zijn.
    Heel veel liefs, Pien


    P.S. Het moet niet perse een trilogie zijn (;

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:08 ]


    I want to feel your love

    Dus als ik het goed begrijp moet je met de hele klas een filmpje maken over een boek dat nog niet verfilmd is? Moet het per se een trilogie zijn?
    Misschien kun je de Gone-serie nemen? Dat lijkt mij in ieder geval wel gaaf, maar misschien wel lastig. Maar daar heb je wel zowel vrouwelijke als mannelijke fans van, dus dan heb je dat probleem in ieder geval niet. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Daar komt het ongeveer op neer. Maar het hoeft niet perse een trilogie te zijn gewoon iets wat makkelijk te verfilmen is.


    I want to feel your love

    Divergent, The Hunger Games, The Test (nog niet volledig uit), Across The Universe, Matched


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Met een beetje verbeelding lukt dat toch met elk boek?
    Ik zou dus gaan voor iets dat niet al te veel Fantasy/Sci-Fi is, tenzij je een krak bent in special effects (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crimbie schreef:
    Daar komt het ongeveer op neer. Maar het hoeft niet perse een trilogie te zijn gewoon iets wat makkelijk te verfilmen is.


    Iets wat makkelijk te verfilmen is... Hmm, dan is Gone misschien niet zo'n heel goed idee xd.
    Uhm, ja, ik ben nogal een fantasy/sci-fi fan en daarvan zijn de meeste boeken niet echt makkelijk te verfilmen. Dus dan weet ik het zo snel ook niet, sorry. :/ Als ik nog ergens op kom, zal ik het wel even zeggen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zyra schreef:
    Divergent, The Hunger Games, The Test (nog niet volledig uit), Across The Universe, Matched


    Ze mogen geen verfilming hebben :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Verbeelding zal niet zo moeilijk zijn. Het zal vooral moeilijk zijn om de jongens bezig te houden (ze zijn zeer snel afgeleid)


    I want to feel your love

    Starkey schreef:
    (...)

    Ze mogen geen verfilming hebben :'3
    Dat had ik even verkeerd gelezen, maar de laatste 4 hebben geen verfilming.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een boek van Mel Wallis de Vries?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hmmm misschien een thriller?
    Pfff let me look
    - wat verborgen is (hjorth rosenfeldt)
    - de stravaganza trilogie (geen thriller)
    - de vergeten zusjes (sara blaedel)
    -roerloos (joy fielding)

    Zijn nog niet verfilmd,


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    -

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:16 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Die van de straavaganza heb ik al van gehoord (:


    I want to feel your love

    The Wolves of Mercy Falls :Y) Bestaat uit Shiver, Linger en Forever. In het Nederlands heten ze Huiver, Fluister en Voor Altijd. Zeker een aanrader (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis