• oké, jullie gaan me waarschijnlijk allemaal haten omdat ik dit topic plaats, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik vind dat de meeste users hier op quizlet VEEL te kritisch en hatelijk zijn tegenover 1D! Ik kan me hier mateloos aan irriteren, en ik word er gewoon niet goed van! Like, toen er een topic was over dat 1D Wonderwall had gecovered, toen waren er serieus alleen maar reacties zoals: 'Ze hebben de song verkracht' ik bedoel, zo slecht was het nou ook weer niet. Het is gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Ook met het topic over hun nieuwe single. Echt heel veel mensen waren teleurgesteld dat het over de SINGLE ging! De Single! Ze dachten dat het over een tour ging ofzo, je hoeft niet zo verwend te zijn hoor, je kan niet alles hebben. Wees gewoon blij voor de jongens! Ze hebben keihard gewerkt en dit is hun dank? Ik weet dat er nu weer een huge fight komt ofzo, en dat jullie me allemaal gaan haten, maar ik denk gewoon, als je niks leuks te zeggen hebt over de jongens, zeg dan gewoon NIETS! En ja, je kan zeggen dat je hier vrijheid van meningsuiting hebt, en dat is ook zo, maar je kan toch zelf wel bedenken dat niemand zich hier beter door voelt? Waarom denk je dat Zayn van Twitter af is gegaan? (hij is nu weer terug trouwens) Doordat hun fans niet trouw aan hen zijn en ze niet supporten, of zelfs haat sturen! Nu zeg ik niet dat de users hier haat sturen maar het komt er wel dicht bij in de buurt. Aangezien de Nederlandse Directioners veel te kritisch zijn en niet gewoon blij kunnen zijn! (ik herhaal: niet allemaal)

    Denk van me wat je wilt, maar dit is wat ik vind, en ik weet dat jullie denken dat ik ruzie zoek, maar ik wil gewoon dat iedereen zich realiseert dat het zo niet langer kan.

    Dankjewel, voor het lezen, en als je het met me eens bent, I love you.


    What by Zeus' beard is going on????

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Sorry, mijn humor slaat niet aan :Y)

    Wat...?

    LacunaCoil schreef:


    En ik ben geen fan (cat)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik snap je, ik ben zelf famn maar een mens moet/ mag kritiek geven. Natuurlijk vinden de fans dat niet fijn maar het hoort erbij. Waarschijnlijk zijn die mensen dan weer fan van iets anders.
    Iedereen heeft zijn eigen mening en smaak, klaar uit. (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kelloggs schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Maar fans die haat sturen, kun je geen fans noemen. Le directionaters. Ik word het ook spuugzat dat het nooit goed genoeg is. Kijk wat ze berijkt hebben in een korte tijd! Ze werken zich rot, voor ons!
    (Ik flipte btw van blijdschap toen ik de titel van de nieuwe single zag en toen ik er achter kwam dat Zayn terug is op twitter)

    Ja, precies! Ze werken zich inderdaad helemaal kapot en dan krijgen ze alleen maar kritiek van hun 'fans' ! Kijk, een beetje kritiek, daar moet je tegen kunnen, maar dit soort reacties zijn gewoon niet leuk meer. Je kan best zeggen wat je niet bevalt, als je als fan maar laat merken dat je ze toch support, wat er ook gebeurd en dat je dankbaar bent voor wat ze doen..


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Ja, precies! Ze werken zich inderdaad helemaal kapot en dan krijgen ze alleen maar kritiek van hun 'fans' ! Kijk, een beetje kritiek, daar moet je tegen kunnen, maar dit soort reacties zijn gewoon niet leuk meer. Je kan best zeggen wat je niet bevalt, als je als fan maar laat merken dat je ze toch support, wat er ook gebeurd en dat je dankbaar bent voor wat ze doen..

    ik snap je helemaal hoor (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LacunaCoil schreef:


    En ik ben geen fan (cat)


    Shoganai i ne~

    Mag ik wel eerlijk zijn dat mensen overdrijven, van beide kanten, waarom doen van idc, reageer dan niet, maar waarom zo overdreven fan zijn, vind ik ook een beetje overdreven, als iemand haat over mijn artiest die ik geweldig vind denk ik, care, want ik ben er toch fan van en kan mij het schelen wat een ander ervan denkt, meer voor mij! En waarom zoveel moeite doen om waardering van ze te krijgen, muziek zou toch al genoeg moeten zijn?


    SLOAN.


    Sorry hoor, maar als de jongens niet tegen kritiek kunnen hadden ze geen zangers moeten worden. Sommige Directioners (in het algemeen) moeten eens leren dat niet iedereen ze leuk kan vinden.
    Ik vind dit trouwens ook niet fair tegenover de mensen op Quizlet (die 1D niet leuk vinden), die gewoon reageren op 1D topics. Ik durf namelijk te wedden dat niemand (of misschien een paar) ze vervelende tweets op twitter gaat sturen. Ze hebben, denk ik, wel wat beters te doen.
    Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat mensen te ver kunnen gaan, wat betreft hun tweets naar de jongens.


    There is nothing more badass than being yourself

    I love one direction, en ik ben blij dat er een single uitkomt!
    Ik wil echt een cd van ze kopen en me kamer helemaal vol maken met one direction, maar dan kan me thema geen Parijs wordenD=.. Ze krijgen wel een speciaal muurtje helemaal only one direction

    Mag ik even lachen (krul) Waarschijnlijk is 99% van Quizlet fan van 1D. Ik ben geen fan, maar ik heb ook absoluut niets tegen hen. Maar van wie je ook fan bent; er zullen altijd haters zijn. Kijk maar naar Justin Bieber, Lady Gaga of gewoonweg een bekende zangeres van uit je eigen land. Er zullen altijd mensen zijn die hun muziek en persoonlijkheid leuk vinden, en er zullen mensen zijn van niet. Leer er mee leven en negeer hen gewoon, life goes on; het is niet dat de wereld er van zal vergaan ofzo c:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Maar je hebt wel een punt en ik geef je ook wel gelijk.

    Weetje, ik begrijp echt niet dat sommige zeggen dat ze hem ''haten''. Zoveel mensen ''kennen'' hem of hun in het real. (Heb het over algemeen). Je haat iemand vanwege de muziek die hij maakt. En het is onlogisch als je gaat zeggen dat die ''persoon'' geen stem heeft, want die ''persoon zonder mooie stem'' heeft misschien wel ondertussen miljoenen..:Y)

    Waaaarom zou ik in godsnaam niks belastends mogen zeggen over een stel jongens? Ik vond het liedje van Wonderwall niet mooi dus zeg ik dat. En ga nou niet roepen dat ik een 'hater' ben, ik ga niet zoiets nutteloos haten. Wat schiet ik daarmee op. Echter mijn mening geven moet kunnen.
    En dit soort topics vind ik altijd zó hypocriet. Jij mag toch ook iets zeggen over mijn favoriete artiest, ga dan niet moeilijk doen als ik het over die van jou heb.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    xNerdyX schreef:
    Maar je hebt wel een punt en ik geef je ook wel gelijk.

    Weetje, ik begrijp echt niet dat sommige zeggen dat ze hem ''haten''. Zoveel mensen ''kennen'' hem of hun in het real. (Heb het over algemeen). Je haat iemand vanwege de muziek die hij maakt. En het is onlogisch als je gaat zeggen dat die ''persoon'' geen stem heeft, want die ''persoon zonder mooie stem'' heeft misschien wel ondertussen miljoenen..:Y)

    Heb je Katy Perry ooit live gezien? Ik vind haar absoluut een slechte zangeres. Maar ze is wel een goede performer, ze geeft shows weg die vermakelijk zijn en waarin verhult wordt (zo goed als het kan) dat ze niet kan zingen. Ze is gewoon de muziekwereld ingesmokkeld. Niet iedereen kan goed zingen als zanger of zangeres.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ahh, kom op. Je zit op een forum waarop Directioners zitten, en andere mensen. En wat me zo ergert aan Directioners is het feit dat ze - over het algemeen, ik wil niet generaliseren - zo verschrikkelijk overdrijven. Iedere artiest maakt clips, werkt hard, doet z'n best. En 1D is simpelweg niet anders. Maar de meeste doen alsof ze echt een stel goden zijn. Het zijn artiesten, ze maken muziek, klaar. Nee, haat is niet leuk. Maar het hoort er wél bij.

    En wij hebben gewoon het recht om te reageren. Ik reageer nauwelijks in 1D topics, omdat ik het simpelweg gewoon negeer. Accepteer het feit dat mensen jouw artiesten minder leuk vinden. Geniet gewoon van ze, echt, dat gun ik jullie. Maar die haat bestrijdt je gewoon niet met een topic. Je moet er gewoon mee leren leven.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben ook gewoon een Directioner, I Love It!
    Maar ik kan soms ook echt zo ziek worden van die overdreven meiden die er echt alles aan doen om haters dwars te zitten en mensen One Direction te laten luisteren etc. Ik begrijp dan ook wel dat er mensen zijn die zich hier mateloos aan irriteren.
    Tuurlijk je mag uitkomen voor wat je leuk vindt, maar ga a.u.b. niet zo overdrijven en al helemaal niet tegen mensen op internet, die je hoogstwaarschijnlijk niet eens kent!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.