• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    • Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    • Rhett Zane Colt - Cocon
    Nog 2 mannelijke en 5 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Reyna
    • Ruby Maeve Valentina - Cocon
    • Luca Jones - Assassin
    • Davy Ruben Carter - Corallo
    • Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 4 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams, Nicole Joy Eastwood en Ruby Maeve Valentina.
    Cell 2: Luca Jones, Davy Ruben Carter en Tye Shade Steele./blue]

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:21 ]

    Ruby Maeve Valentina, Morbid.
    "Je zou wel beter bij jongens passen." zegt Nicole en terwijl Luca gromt naar haar, steek ik mijn duim grinnikend op. Quinto slingert opeens zijn benen over het bed heen en wrijft in zijn ogen.
    "Ook goedenavond." mompelt hij richting mij en Luca. Ik trek mijn wenkbrauw op en wilde op een sarcastische toon vragen of hij lekker geslapen had. Doornroosje.
    "Lekker geslapen? We zijn zeker niet interessant genoeg?" vraagt Luca aan hem met een scheve grijns die daarna snel vanaf gaat. Ik grom en doe mijn mond weer dicht, omdat ik ongeveer hetzelfde wilde zeggen. Sukkel.
    "Ik had gedacht dat jij je wel tussen mij en Ruby zou willen mengen in ons gevechtje van daarnet." Hij spreekt het ietwat kleinerend uit en knipoogt vervolgens naar mij. Ik knarsetand enkel en mijn mond word een streep. "Toch lekkerding?" vraagt hij expres pesterig en ik grom even, maar bedenk me dat hij het wel vermakelijk zal vinden hoe ik reageer, dus zet ik verleidelijk lachje op mijn lippen terwijl ik naar hem kijk.
    "Inderdaad, lekkertje, maar laten we het maar niet nog een keer proberen, want de volgende keer zal je iets missen." Het einde van mijn zin klonk nogal dodelijk sarcastisch terwijl ik naar zijn broek blikte. Hierna weer terug naar hem, ik wilde hem duidelijk maken dat ik het meende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Ik reageer zo snel mogelijk maar ik moet ff snel de bus halen. Reageer over een uurtje! Btw Maartje.. Je weet hoe fout dat klonk right?


    (Oh, dat over die 'beurt' bedoel je? xd)

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Lekker geslapen? We zijn zeker niet interessant genoeg?" vraagt Luca met een scheve grijns. Zo'n geniepige grijns die je het liefste van zijn smoel af wilt slaan. Nee, ik heb het hem nog lang niet vergeven wat hij met mij gedaan heeft.
    Ik zucht even. "Het is goed dat je dat je zelf al antwoord geeft op je vraag, dan hoef ik dan tenminste niet te doen," mompel ik, terwijl ik zachtjes gaap.
    "Ik had gedacht dat jij je wel tussen mij en Ruby zou willen mengen in ons gevechtje van daarnet,"
    "Dat heeft toch geen nut, aangezien niemand jou kan stoppen," antwoord ik, terwijl mijn blik op Luca blijft hangen.
    "Toch lekkerding?" voegt hij eraan toe, met zijn blik op Ruby.
    "Inderdaad, lekkertje, maar laten we het maar niet nog een keer proberen, want de volgende keer zal je iets missen,"
    Ik schud mijn hoofd. "Zal ik je maar weer terug brengen naar je cel, voordat je weer iemand verkracht?" Direct probeer ik de woorden die ik zojuist gezegd heb, te verbergen, door er overheen te praten. "Ik bedoel, voordat je iemand verwond," Helaas komen de woorden heel onhandig over mijn lippen.

    Nicole
    Luca gromt wat naar mijn opmerking maar voordat hij kan reageren wordt Quinto wakker.
    'Ook goedenavond,' mompelt hij tegen Ruby en Luca.
    'Lekker geslapen? We zijn zeker niet interessant genoeg?' vraagt Luca met een scheve grijns. 'Ik had gedacht dat jij je wel tussen mij en Ruby zou willen mengen in ons gevechtje van daarnet'. Hij knipoogt naar Ruby. 'Toch lekkerding?' vraagt hij pesterig.
    'Inderdaad, lekkertje, maar laten we het maar niet nog een keer proberen, want de volgende keer zal je iets missen,' antwoordt Ruby waarna ze naar Luca's broek kijkt.
    Als ze echt "zijn druiven gaat plukken" om maar zo te zeggen hoop ik stiekem dat ze wel weer een klein gevechtje hebben.
    Quinto schudt zijn hoofd. 'Zal ik je maar weer terug brengen naar je cel, voordat je weer iemand verkracht?' zegt hij. 'Ik bedoel, voordat je iemand verwond,' is zijn poging om er over heen te praten.
    Ik bijt op mijn lip en kijk van Quinto naar Luca waarna ik mijn ogen neersla. Waarom moet hij dat nou weer zeggen? De tranen beginnen in mijn ogen te prikken en ik knipper een paar keer in een poging ze weg te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Inderdaad, lekkertje, maar laten we het maar niet nog een keer proberen, want de volgende keer zal je iets missen." dreigt Ruby en ze blinkt naar mijn broek.
    "Ik geef ze met alle plezier aan je." grijnst ik naar haar.
    "Zal ik je maar weer terug brengen naar je cel, voordat je weer iemand verkracht?" zegt Quinto, net als ik mijn lippen tuit in een kusje naar Ruby. Ik draai min hoofd abrupt om naar hem en kijk hem aan. "Ik bedoel, voordat je iemand verwond." De woorden komen onhandig over zijn lippen heen. Nicole reageert er ook meteen op en er valt een korte stilte. Arm meisje... Niet dat ik echt medelijden met haar heb. Het was gewoon niet slim van hem om zoiets te zeggen.
    "De enige die ik straks verwond ben jij." grom ik naar Quinto. "Kan je je bek niet even houden? Ik ben bezig." Ik bal mijn vuisten gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 17:49 ]


    Your make-up is terrible

    Ruby Maeve Valentina, Morbid.
    “Ik geef ze met alle plezier aan je.” Grijnst hij terug en abrupt wordt mijn verleidelijke, maar toch dreigende blik een geïrriteerde. Iedereen kon nu duidelijk zien dat ik er de pest in had en zeker Luca. Asshole.
    "Zal ik je maar weer terug brengen naar je cel, voordat je weer iemand verkracht?" zegt Quinto en ik blik even snel op hem met een bepaalde blik. Arme Nicole, nu wisten nog meer mensen het, al had ik het eigenlijk zelf al geraden. “Ik bedoel, voordat je iemand verwond.” Hierna had ik mijn blik weer moordend op Luca gezet. Ik zag hoe hij zijn lippen tuitte in een kusje en ik rolde verveelt mijn ogen.
    “Freak.” Mompelde ik zacht terwijl ik mijn blik weer afwendde.
    “De enige die ik straks verwond ben jij." Gromt Luca naar Quinto. "Kan je je bek niet even houden? Ik ben bezig.” Een beetje arrogant, wat niet bepaald mijn bedoeling was, trok ik mijn wenkbrauw op en grijnsde donker, terwijl ik met een spottende stem zei: “Bezig, seriously? Met plannen te beramen hoe je nog meer meisjes kunt vermoorden zeker?”
    Met vermoorden bedoelde ik verkrachten, omdat ik vind dat je ze eigenlijk hun leven dan afneemt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij het zien van de blik die Drew me wierp. Ik plantte mijn lippen weer op zijn huid en beet er zachtjes in, als teken dat ik hem toestemming gaf.
    Ondertussen verkenden mijn handen zijn lichaam, en liet ik mijn vingertoppen over het oppervlakte van zijn huid glijden wat kippenvel veroorzaakte.
    Ik streek met mijn slanke vingers een haarlok achter mijn oor, en ging weer verder met wat ik aan het doen was: kusjes geven, lager en lager.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    Na mijn vreselijke woorden, werp ik voorzichtig een blik op Nicole. Ze heeft haar ogen op de grond gericht en bijt op haar lip. Het spijt me, Nicole.
    "De enige die ik straks verwond ben jij," gromt Luca naar me. "Kan je je bek niet even houden? Ik ben bezig,"
    "Bezig, seriously? Met plannen te beramen hoe je nog meer meisjes kunt vermoorden zeker?" zegt Ruby vrijwel direct, met een arrogante ondertoon.
    Ik besluit daar verder geen aandacht aan te besteden, maar richt me op Luca. "Nu ik weer terug ben, zul jij géén enkel meisje meer pijn doen," zeg ik fors. "Op welke manier dan ook,"
    Ik sta op en zet een aantal passen naar Luca toe. "En als je je nu af wilt reageren op mij, ga je gang. Als je maar van Nicole en Morbid afblijft,"
    Ik weet best dat Ruby voor zichzelf kan zorgen, maar aan de andere kant is dit ook een uitdaging richting Luca. Ik wil een revanche.

    Nicole Joy Eastwood
    'De enige die ik straks verwond ben jij,' gromt Luca naar Quinto. 'Kan je je bek niet even houden? Ik ben bezig'.
    Ruby trekt arrogant haar wenkbrauw op. 'Bezig, seriously? Met plannen te beramen hoe je nog meer meisjes kunt vermoorden zeker?' zegt ze spottend.
    'Nu ik weer terug ben, zul jij géén enkel meisje meer pijn doen,' zegt Quinto fors. 'Op welke manier dan ook'. Hij staat op en doet een paar stappen Luca's kant op. 'En als je je nu af wilt reageren op mij, ga je gang. Als je maar van Nicole en Morbid afblijft'.
    Ik kijk van Quinto naar Luca en schud lichtjes mijn hoofd. Ik wil niet dat Luca Quinto pijn doet, dat verdiend hij niet. Niet dat ik denk dat Quinto Luca niet aan kan maar je weet maar nooit. 'Niet doen Quinto,' mompel ik zacht.

    [Wachten we een week op Nikki of gaan we alvast verder?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ik voel hoe ze zachtjes in de huid van mijn borst bijt. Dat vat ik op als een ja, dus begin ik langzaam haar slipje naar beneden te schuiven.
    Ondertussen glijden Maya's vingertoppen over mijn borst, armen en nek. Hier en daar ontstaat kippenvel door haar aanrakingen.
    Wanneer ze lager en lager kusjes begint de geven, voel ik me meer en meer opgewonden worden.
    Mijn vingers beginnen met de lokken van haar haren te spelen en ik geniet van het moment.

    Stiles schreef:
    [Wachten we een week op Nikki of gaan we alvast verder?]


    (Maia mag eerst nog reageren en daarna wachten we wel. Ik vind het jammer om verder te gaan, dan missen we een hoop actie..)

    Maya
    Ik gaf hem zachte, plagerige kusjes langs zijn navel en lies.
    De opwinding groeide met de seconde en ook bij Drew merkte ik dat.
    Ondertussen nam ik zijn lid in mijn hand en bewoog langzaam op en neer, en naarmate ik lager kusjes gaf, hoe meer ik mijn tempo opvoerde.
    Na een tijdje nam mijn mond het van mijn hand over en ik zoog zachtjes aan het topje van zijn eikel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiles --> Lahey


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Wanneer Maya mijn lid in haar handen neemt, vloeit er een groot gevoel van genot door me heen. Come on, baby!
    Ze beweegt mijn lid op en neer en ik kreun zachtjes. Mmm.. heerlijk!
    Terwijl ze het tempo opvoert, voel ik hoe ze kusjes over mijn onderbuik, richting mijn lid geeft. Dan voel ik hoe haar lippen mijn lid raken. Ik kreun iets luider en leg mijn hoofd op het rugleuing van de bank. Ga door..
    Ik leg mijn handen op haar hoofd en laat mijn handen meebewegen met haar ritme.

    Maya
    Zijn gekreun spoorde me aan om door te gaan, en beetje bij beetje nam ik zijn lid dieper in mijn mond. Terwijl ik zoog bewoog ik mij hoofd wat sneller op en neer, en zo af en toe moest ik een haarplukje achter mijn oor vegen.
    Mijn ademhaling werd zelf ook wat heviger; laten we het er op houden dat ik hield van dit soort dingen.

    [UGH ik vind 'lid' zo'n raar woord, hahaha. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''