• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    Rhett Zane Colt - Cocon
    Nog 2 mannelijke en 5 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Reyna
    Ruby Maeve Valentina - Cocon
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Corallo
    Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 4 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams, Nicole Joy Eastwood en Ruby Maeve Valentina.
    Cell 2: Luca Jones, Davy Ruben Carter en Tye Shade Steele./blue]

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:21 ]

    Nicole Joy Eastwood.
    Quinto knikt goedkeurend als hij mijn kleren ziet. Ik bijt op mijn lip terwijl Ruby arrogant haar wenkbrauw optrekt. 'Ik vertrouw erop dat jullie niet weglopen,' mompelt hij als hij de deur open heeft gedaan en nadat hij mij en Ruby voor heeft laten gaan. 'Bad choice, we zitten hier niet voor niets,' zegt Ruby op een plagende en mysterieuze toon maar Quinto reageert er niet op en loopt verder. 'Loop maar achter mij aan,' zeg hij. Niet veel later komen we bij een deur waar EHBO op staat. 'Dames eerst,' zegt hij. Ruby zucht en slaat haar armen overelkaar. 'Hoe galant van je Quinto, maar ik zou toch echt graag naar het ontbijt gaan. Kan ik niet gewoon in mijn eentje?' vraagt ze ongeduldig. 'Natuurlijk, madame. Alles is eerste klas hier,' zegt Quinto met een sarcastische glimlach. Vervolgens duwt hij me het kamertje in en sluit de deur achter me. Ik zucht zachtjes en laat mijn blik door de kamer glijden. Mijn blik blijft hangen op een tafeltje waar wat dingen op liggen en ik loop er naar toe. Met mijn vingers glij ik over een scherp pincet. Waarschijnlijk bedoelt voor splinters. Net als ik de pincet op pak hoor ik de deur open gaan. Snel prop ik de pincet in mijn broekzak waarna ik me omdraai naar Quinto. 'Oké, laat me eens naar die pols kijken,' zegt hij. Ik knik lichtjes en steek aarzelend mijn pols naar hem uit. 'Quinto,' begin ik op een zachte toon. 'Je hebt toch echt niks gedaan?' vervolg ik nog wat zachter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Drew is een klootzak. ^^)

    Quinto Thomas Reynolds.

    Nicole steekt haar pols aarzelend naar me uit.
    Ik pak haar hand voorzichtig aan en laat mijn vingers over haar pols glijden. Ook beweeg ik haar pols op en neer.
    "Quinto?"
    Ik kijk verbaasd op en veeg een pluk haar uit mijn gezicht.
    "Je hebt toch echt niks gedaan?" vervolgt ze zachtjes.
    "Wat had ik kunnen proberen? Als ik ook maar íets had gedaan, zou je het zeker gemerkt hebben,"
    Dat ik al een lange tijd zonder vrouwelijke liefde of vrouwelijk gezelschap - de vrouwelijke gevangenen noem ik geen vrouwelijk gezelschap - zit, betekend nog niet dat ik gevangenen ga betasten of verkrachten..

    (Nee, dit mag niet doodvallen, hé. Zal ik Drew naar Ruby sturen? (: )

    (Haha lol sure, dat wordt nog wat ;p)


    Cocon schreef:
    (Haha lol sure, dat wordt nog wat ;p)


    (Ja, daarom. Actie en drama. (: )

    [Volgens mij wachtte ik nog op Davy]


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Wat had ik kunnen proberen? Als ik ook maar íets had gedaan, zou je het zeker gemerkt hebben,' zegt Quinto.
    Ik bijt op mijn lip, sla mijn ogen neer en haal mijn schouders op. 'Ik had gedroomd dat je me had verkracht,' mompel ik op een haast onverstaanbare toon. Voor een paar seconden kijk ik vanonder mijn wimpers naar Quinto waarna ik mijn ogen weer neer sla.
    'Is mijn pols in orde?'

    [Ik wist niet D:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zin om nog een mannelijke gevangene aan te maken, maar ik twijfel. Wat vinden jullie? Zo ja; moet het dan een zielepoot zijn of een stoere gast, like Luca? 8D


    [Wie voor Maya? :D

    En een zielepoot, hahahaha!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahaha maak een homo. 8D


    Your make-up is terrible

    Hahaha omg lol.
    Dat zou ik eigenlijk best wel eens kunnen doen.. Alleen dan word het wel een stoere homo (cat) Nee, nee, ik maak hem wel biseksueel of zo.
    Goed. Ik ga er nu aan beginnen.


    Cocon schreef:
    Hahaha omg lol.
    Dat zou ik eigenlijk best wel eens kunnen doen.. Alleen dan word het wel een stoere homo (cat) Nee, nee, ik maak hem wel biseksueel of zo.
    Goed. Ik ga er nu aan beginnen.


    (Oké, ik ben benieuwd. ^^)

    (Nikki, jij mag wel met Luca reageren. Ik kan met Davy verder toch niks..)

    Luca Jones

    Rhett zucht luid om ons hierna iets hardhandiger mee te sleuren richting het ontbijt. Hij doet maar, mij heeft hij er niet mee vandaag. Voor mij staat iets leuks op de agenda wat hem helemaal niets aangaat. Hij zou er nog wel eens een stokje voor kunnen steken. Al betwijfel ik dat, omdat hij gewoon nooit zin in mij heeft. Logisch, ik zou ook geen zin in mij hebben als ik hen was.
    "Wat heb je nu weer gedaan om ze te stangen?" vraagt hij met een verveelde stem. Hier op lach ik zachtjes en trek ik een scheve grijns, waar aan je kan zien hoelaat het was, als je me goed genoeg kent tenminste. "Ah, die vraag willen Ruby en Nicole vast heel graag beantwoorden. Nicole is soms ook zo'n kletskop... Zou je eigenlijk iets aan moeten doen Rhett. Anders doe ik het wel." Al zeg ik dit niet op een serieuze toon, toch meen ik het.
    Haar reactie doet me een plezier. Al denk ik dat Ruby haar vijandigelijke reacties in de toekomst nog veel leuker zullen zijn, waar door het op behoorlijk wat confrontaties uit zal lopen. Ik werp een grijnzende blik op Davy, binnenkort zal het voor hem leuker worden, als Ruby hem ten minste niet te grazen neemt. Hij zier eruit alsof ze hem makkelijk aan zal kunnen.


    Your make-up is terrible