• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ben over vijf minuutjes weer terug^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ga er vandoor. Tot morgen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Tot morgen )


    Happy Birthday my Potter!

    (tot morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Dan laat ik Adelaine wel alleen naar Ginny gaan?)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik vind het goed^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik sta langzaam op. 'Ik ga denk nog even bij Ginny kijken en jij moet maar eens gaan slapen.' Ik druk nog een laatste kus op Freds lippen en loop dan in een opperbeste stemming naar de ziekenzaal. Als ik daar aankom, ga ik naast het bed van Ginny op een stoel zitten.
    'Gin, ben je al uitgeslapen?' fluister ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Zachtjes hoor ik Adelaine's stem. 'Hmm' kreun ik. Ik open slaperig mijn ogen en kijk haar even aan. 'Wow, jij bent vrolijk.' mompel ik. Ze zat hier op een stoel met een enorme glimlach op haar gezicht. 'Wasser gebeurd?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik grijns even. 'Uhm... om een lang verhaal kort te houden, je broertje kan ge-wel-dig zoenen.' Ik lach even zachtjes en kijk haar dan weer serieus aan.
    'Gaat het weer wat beter met je?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik wil net vragen welke broer als het tot me door dringt. Tuurlijk, Fred. Wie anders. Ik grijns even. 'Zijn jullie al een stel?' vraag ik glimlachend. 'Ja, het gaat al weer beter.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Verweg hoorde ik een geeuw en voelde ik hoe Astoria zich omdraaide en bewoog, het was even stil totdat een zachte stem de stilte verbrak "Goedemorgen" de stem klonk heel dichtbij wat ik niet verwacht had, een oog schoot open en zag Astoria vlak voor me neus. Met allebij mijn handen wreef ik over mijn gezicht en vaag gemurmel verliet mijn mond, de hele nacht had ik heel diep liggen slapen en mijn ogen protesteerden ook fel toen ik die open deed "Goedemorgen".

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:23 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik zucht. 'Ik denk het niet. Ik bedoel, hij zei dat hij verliefd op mij was en ik zei dat ik dacht dat ik ook verliefd op hem was, dus toen kuste hij mij om het te testen. Vervolgens zei ik voor de grap dat ik nog steeds niet zeker was en zei dat hij het nog maar eens moest proberen. Daarna hadden we het nog even over het voorval bij Voldemort, omdat toen jij weg was er nogal met de dood gedreigd werd en toen besloot ik dat ik ook maar even bij jou moest gaan kijken en Fred had zijn slaap echt nodig. Niks officieels dus.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grijns en kijk haar aan. 'Jullie krijgen nog wel wat. Zo niet dan zorg ik daar wel voor.' ik lach even. Ik zet mijn kussens rechtop en ga er tegenaan zitten. 'Jullie zouden echt een goed stelletje zijn!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik ben blij dat je mij niet ziet als Zeur 2 of zo,' zeg ik lachend. 'En over stelletjes gesproken, weet je zeker dat Dean echt de persoon is waar je verliefd op bent?' Ik moest het toch een keer vragen. Zeggen dat Harry er problemen mee heeft, voelt niet goed. Ginny de juiste kant op sturen echter wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk haar even verbaast aan. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem dan weer. Ik moet wt zeggen. 'Hoe bedoel je?' vraag ik dan. Mijn gedachen schoten van Dean naar Harry en weer terug.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!