• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Gelukkig wel. Dat is echt iets waar ik gewoon een hekel aan heb (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Met de juiste muziek vind ik het altijd wel te doen. Al zijn er natuurlijk leukere manieren om je tijd te besteden)

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik schrik even als Fred zijn lippen kort op de mijne drukt. Ik open mijn mond even, maar sluit hem weer als ik niks weet te zeggen. Ik staar even naar de grond en kijk vervolgens Fred weer aan. Ja, ik weet het zeker; Ik ben verliefd op hem.
    'Ik weet niet zeker of die manier wel werkt hoor. Misschien moet je het nog eens proberen,' zeg ik grijnzend.


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topic]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    ( Dat is allebei bij wel waar. Maar het valt wel mee maar dan moet je kaftpapier wel meewerken)

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt opnieuw op mijn gezicht en haal dan schouders op. 'Het valt altijd te proberen. Wie weet misschien werkt die manier deze keer wel en anders moet we toch iets anders verzinnen' zeg ik waarna ik opnieuw mijn lippen op de hare druk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik leg mijn ene hand in zijn nek en de andere op zijn borst. Innig zoen ik hem terug. 'Hmm, ik ben benieuwd wat je zou verzinnen als ik zei dat ik het nog steeds niet wist,' zeg ik, nadat ik mijn lippen weer van de zijne heb gedrukt.


    Happy Birthday my Potter!

    (Jeej^^

    Wilt iemand met Ginny praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Hmmm, eerlijk gezegd heb ik dus echt geen idee' zeg ik, 'Ik had gehoopt dat deze manier zou werken en zo te horen werkte het wel of niet soms?'
    Ik druk snel nog een kus op haar lippen en kijk haar dan vragend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik veeg een lok haar uit zijn gezicht. 'Ja, het heeft wel gewerkt.' Ik druk een kus op zijn neus. 'Maar je moet me wel iets beloven. De volgende keer dat Voldemort mij zo vast heeft en dreigt mij te vermoorden, moet je jezelf en anderen in veiligheid brengen. Die neusloze idioot vergeet dat hij geen spreuken uit kan spreken, als hij een stomp in zijn maag krijgt. Hij heeft echt geen verstand van dreuzel methodes. Bovendien schrok ik mij rot toen hij jou opeens wilde vermoorden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Beetje bij beetje viel ik in slaap. Moeizaam werd ik wakker en voelde dat Astoria nog op me lag, ik glimlachte zwakjes. Ik rekte me uit zo ver als ik kon zonder Astoria wakker te maken, een zucht verliet mijn mond en langzaam sloot ik mijn ogen weer en viel opnieuw in slaap.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Ik kan je niets beloven' zeg ik met een onschuldige grijns. 'Maar de andere in veiligheid brengen moet wel lukken. Volgens mij vergeet die wel meer dingen ook, maar dat is inderdaad wel een van de belangrijkste dingen. Waar heeft die wel verstand van behalve mensen vermoorden? Bovendien dan weet je hoe ik me voelde toen hij jou wilde vermoorden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het lijkt mij vreemd om niet lief te kunnen hebben,' zeg ik, waarna ik Fred weer zoen. Dat Voldemort zich zo nooit zou kunnen voelen. Zo gelukkig, zo veilig. Je zou bijna medelijden met hem krijgen. Helaas valt hij niet te redden.


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (Jeej^^

    Wilt iemand met Ginny praten?)


    (Als Fred dat goed vind, kunnen hij en Adelaine Ginny zo wel even op komen zoeken in de ziekenzaal?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ ik vind het goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( (: jeej)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria werd wakker van de zonnenstraal die precies over haar ogen scheen. Een zacht en slaperig kreuntje verliet haar mond terwijl ze zichzelf op haar zij draaiden, en zich dichter tegen Draco aan nestelden. Helaas was het de irritante straal die won, en Astoria weg hield van haar slaap. Ze opende haar ogen, waarna een geeuw haar mond verliet en ze naar de slapende Draco keek. Een glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze keek hoe zijn borstkast rustig op en neer ging samen met zijn rustgevende ademhaling. Ze drukten een kusje op zijn lippen, en bracht deze vervolgens naar zijn oor om te fluisteren: "Goedemorgen"


    The expert in anything, was once a beginner.