• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Hoi Madison! Hoi George!' zeg ik. Ik kijk omhoog, de regen is nogsteeds niet opgehouden. Net als de onweer. Ik pak een vreemd soort vrucht en eet hem op. Best lekker eigenlijk. Waarom moest dat verdomde weer nu zo slecht zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Heb jij Fred gezien?' Vraag ik aan Ginny toen ik de afdelingstafel afgezocht had en hem niet had gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ongemakkelijk schuif ik heen en weer. 'Ja, hij was bij Adelaine.' zeg ik zacht. Ik denk aan het moment dat ik mijn bezem ging pakken en ik hun zag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [mijn topics en ik ben Harry en Lavender -ik ga daan ook nog aanmaken, maar deze 2 personages heb ik overgenomen van Moonly.
    Naar wie ag ik toegaan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George Weasley

    'Wat was hij aan het doen?' Vroeg ik haar vervolgens afgeleid door haar ongemakkelijke heen en weer geschuif.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik voel dat mijn wangen rood worden. 'Uhh.... Vraag dt maar aan je broer...' mompel ik en ik kijk naar mijn eten. Plotseling heb ik geen honger meer. 'Het was niks ergs hoor.' mompel ik er nog achteraan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha, ongemakkelijk :') )


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    ''Hmmm.. Nu word ik nieuwschierig Ginny.. Waarom vertel je het niet gewoon?'' Opper ik nieuwschierig waarna ik wat te eten pak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik werp een helpme-blik naar Madison en ik wend me weer naar George. 'Ik denk dat je broer het liever zelf wil vertellen.' zeg ik nerveus. Ik begin te pulken aan mijn bezem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry

    Ik schuif naast de Wemels neer.
    'Wat kijk je bang, Ginny. Gaat George je opeten of zo?' Ik kijk van de ene Wemel naar de andere, met een lichte grijns op mijn gezicht. George vond het zeer waarschijnlijk erg amusant, wat ze ook aan het doen waren en Ginny leek ontzettend verlegen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Moet eten.. Tot zo :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Als ik mijn broodje op heb, stop ik mijn boek weer weg en sta op. Aangezien ik wel netjes blijf mompel ik een 'Bye' en loop naar de tafel van Gryffindor. Harry Potter is daar ondertussen ook gaan zitten.
    'Hey Ginny, is dat één van je broers?' vraag ik vrolijk. 'Ow, het is trouwens toch wel Slytherin geworden.' Ik glimlach treurig naar haar en wijs naar het embleem op mijn borst. Als ik deed alsof ik het niet leuk vond, zou ze mij nog wel mogen, toch? Anders zal ik een andere weg naar binnen moeten zoeken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Yes... Saved. 'Neehoor, Harry.' ik grijns even. Ik prik weer in mijn eten en Averna komt er bij staan. 'Ja, dat is een van mijn broers. De ene helft van die tweeling. Wat jammer dat het toch Zwadderich is geworden.' ik kijk haar even aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry

    'Ik draai me half om naar het meisje van zwadderich. In die afdeling had ik misschien ook gezeten als de sorteerhoed wat eigenwijzer was geweest.
    Mijn ogen dwalen weer af naar Ginny en ik grijns terug. Daarna pak ik ook wat te eten, zonder te weten wat het is en neem een hap. Het is best lekker.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Averna Mortes

    'Oh my god, dan heb ik zojuist voor het eerst een tweeling ontmoet. Al mist er dan een helft,' zeg ik lachend. Ik kijk van Ginny naar de tafel.
    'Mag je eigenlijk gewoon bij een andere afdeling zitten? Ik ken daar niet echt iemand en voelde mij nogal genegeerd.' Ik draai een krul in mijn haar en bijt op mijn lip. Ow, wat ben ik toch weer onschuldig.


    Happy Birthday my Potter!