• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik lach en zeg ook proost. In een keer giet ik het shotje achterover. Dat doe je met shotjes. Ze zijn klein en meestal is het het lekkers om die in een keer op te drinken. 'Je gaat ook de fout in met deze weddenschap,' zeg ik lachend. Ik voel de alcohol ligt door me heen stromen. Het voelt goed. Ik kan nog wel normaal praten. Normaal lopen. Normaal zien. Maar de drank is in best wel snelle tijd achter elkaar dus werkt het sneller. Ik word iets lacheriger.


    Damon

    'Ik denk het niet' Zeg ik grijnzend waarna ik het voorbeeld van Leslie volg en het schotje in één keer achterover giet, 'Gezellig, dan heeft Lilly vanavond 2 dronken mensen als kamergenoten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Lizz
    ''Hm-'' mompelde ik bedenkelijk, en haalde mijn schouders op.
    ''Jouw vervelen,'' grinnikte ik, en keek Ryan aan. ''Vertel eens iets over jezelf? Wat doe je graag?'' vroeg ik hem toen maar, terwijl ik met éen van mijn gekrulde haarlokken speelde.


    Ryan

    'Dat gaat niet zo snel' Breng ik er grijnzend tegenin, 'Hmm.. Ik kickboks graag, en anders zijn andere vechtsporten ook goed te doen' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen, alweer. 'Wie zegt dat ik dronken word?' zeg ik lachend. 'En Lily moet niet klagen,' vervolg ik. 'Mogen wij ook plezier maken?' en ik bestel nog twee shotjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Het fijt dat je mens bent zecht genoeg, ik word niet zo snel dronken maar jij als mens daarintegen..' Zeg ik grijnzend waarna ik het volgende shotje op dezelfde manier in één keer achterover giet. 'Geen idee, waarschijnlijk blijft zij gewoon plezier hebben zonder aan anderen te denken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. 'Dat is gemeen, je gebruikt het mens-zijn tegen me,' zeg ik giechelend. Ik drink ook mijn shotje. 'En toch zal jij ook dronken worden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Tsja, ik kan alles. Laten we er ook wat vastmaken aan de weddeschap van wie er het eerst dronken word, jij mag weer iets bedenken' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    ''Oké, interessant,'' grijnsde ik.
    ''Nog meer?'' vroeg ik hem. ''Of is dat je enigste hobby?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ryan

    'Hmm.. Geen idee wat nog meer, dus mischien of mischien niet. Vertel eens wat over jou' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach en bestel nog twee shotjes. 'Niet praten, maar drinken,' zeg ik met een lach. 'En waarom moet ik telkens het bedenken?' maar toch ga ik nadenken. 'Degene die de weddenschap verliest.....' en ik denk nog even na. 'die moet de ander een dag bedienen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Waarom? Kun je niet iets beters bedenken? Jij bent hier de mens met een kloppend hard' Zeg ik grijnzend waarna ik ook deze shot achterover giet, ik was nog niet dronken en ik zou het ook niet worden als zei het nog niet was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hee, als je mijn ideeën afkraakt, dan mag je zelf wat bedenken hoor!' zeg ik lachend. Ik bestel nog een shotje voor Damon. Niet voor mezelf, mijn vorige heb ik nog niet gedronken. Zo staat Damon een shotje voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Ik leef niet, ik ben dood en dode mensen kunnen niets bedenken want ze zijn simpelweg dood' Zeg ik grijnzend waarna ik het shotje in mijn hand houd en haar aankijk en wacht tot zij die van haar opdrinkt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie Damon wachten met zijn shotje. 'Als jij een dode bent, en ik was, ben ik nu eigenlijk dus een zombie volgens jou?' zeg ik lachend. 'Ga je je shotje nog nemen?' vraag ik grijnzend. En giet die van mij achterover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    En daar had je die vraag weer.
    ''Eh- 'k weet niet,'' begon ik nonchalant.
    ''Zingen en dansen, maar daar blijft het bij, denk ik,'' zei ik toen maar, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Owhh, cool dan beginnen we ons eigen zombie-leger' Zeg ik grijnzend waarna ik een shotje voor haar bestel en vervolgens die van mij achterover giet. 'Hoe gaat Jakie regeren als je dronken terug komt, krijg ik dan problemen?' Vraag ik grijnzend.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling