• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Ik dacht dat je een shot wel goed vond.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Ik had ook wel gewooon cola voor je kunnen bestellen? En dan kreeg je er door mijn hulp vast ook nog wel een parasolletje bij.' Ik lachte even.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:10 ]


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    'Nee dank je. Ik heb dan toch liever dit.' grinnik ik en drink het nu in één keer leeg. 'Oke let's dance.' lach ik en pak haar hand vast. Ik loop met haar naar het midden van de menigte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    "Nee hoor, dankjewel voor alles." zeg ik tegen Elena. "Hoelang ben ik weggeweest? Heb ik het openingsbal gemist?" Mijn ogen vullen zich weer met tranen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Yana Bennett
    'Nee al zou ik het willen missen.' zucht ik 'Je bent 4 a 5 dagen weggeweest.' zeg ik haar. 'Ik wil niet naar dat stomme bal maar ik moet wel door die stomme weddenschap met Virgo. Nu moet ik een date vinden; Fantastisch.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Al snel laat ik de muziek door mijn lichaam heen gaan en ga al snel helemaal los. Ik schud mijn haren los en ga tegen Alex aan dansen. Misschien dat het aan de muziek lag, of aan mijn gezelschap die overigens niet lelijk was, maar ik voelde me beter dan in weken.


    On wednesdays we wear black

    Alexander Matt Loghwood
    Ik dans mee met haar op de maat van de muziek en leg mijn handen op haar heupen zodat ik haar nog dichter naar me toe kan trekken. De alcohol baant zich een weg in mijn lichaam maar is nog niet genoeg om me dronken te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    Het voelde eeuwen geleden dat ik een glimlach op mijn gezicht had gehad. "Een weddenschap met Virgo? Wat heb je jezelf aangedaan?" Ik grinnikte. "Maar ik ben wel blij dat ik het niet gemist heb. Het is bijna het hoogtepunt van het jaar."


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Yana Bennett
    Ik ga op een stoel zitten. 'Waarschijnlijk zal de school ook nog een bal organiseren op het einde van het jaar.' merk ik op en lach. 'Maar nu ga je wel Virgo in pak zien.' lach ik 'Dat was de weddenschap, hij ging een kostuum aandoen als ik in een jurk, hakken en met make-up naar het bal ga. Lord, help me. Ik haat het om me op te dirken. Gelukkig moet ik me daar geen zorgen voor maken. Iemand anders regelt dat voor me. Die date is iets anders.' ratel ik maar door. 'Ik praat te veel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik glimlach als ik zijn handen om mijn heupen voel, ik draai me om zodat ik nu tegen hem aangedrukt sta, vederlicht plaats ik mijn lippen in zijn hals en ga zo door totdat ik bij zijn oor ben aangekomen. 'Ik ga even naar buiten.' Ik maak me los en loop naar buiten, om alweer. Een sigaret te roken.


    On wednesdays we wear black

    (moet ik virgo naar de kamer laten komen? xd)


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik lach als ze wegloopt en loop dan naar de bar. 'Een shot.' zeg ik en de barman komt terug. 'Zeg, is dat je vriendin?' Ik kijk hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Wie?' 'Dat meisje met wie je aan het dansen bent.' Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [is goed vor mij]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    "Je praat helemaal niet te veel. Ik ben juist blij dat je dat doet." Ik was even stil. "Ik heb je echt gemist. Iedereen hier. Behalve Virgo, misschien." Ik grinnikte weer. "Ik hoop dat ik nog een date kan krijgen. In geval van nood manifesteer ik er nog wel een, maar dat is triest. En dan mag niemand daar achter komen, natuurlijk. Wie heb jij in gedachten?" Zei ik tegen Elena.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Is goed hoor.]


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Yana Bennett
    Ik kreun 'Ik weet niet, ik ben niet goed met jongens. Ik weet nooit echt wat te zeggen. Behalve bij Nathaniel dan, maar ik zie hem meer als een broer.' Ik zucht en leun wat achterover. 'Waarom zijn alle andere jongen eikels of al bezet? Het is niet eerlijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'