• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[ok xd waar is Francisca? Trouwens zet gewn virgo ergens neer, volgens mij is hij in de kantine ma zeker weet ik het niet. ]

(Francina staat buiten een sigaret te roken net aan de rand van het bos en virgo, daar komen we later op xd)

On wednesdays we wear black

Vigro Dules
    Op een gegeven moment kwam ik aan bij een open plek waar de zon heel fel scheen, ik knielde even bij het licht en stak mijn hand ernaar uit en liet mijn vingers even door het licht spelen, maar trok mijn hand daarna al snel weer terug en hield hem weer in de schaduw. Ja ik zal altijd de schaduw verkiezen boven het licht.
    Ik fronste even waarna ik al snel weer doorliep.

(Nu ga ik die van francina zoeken^^)

Francina Starks
    Als Elena is weggegaan sta ik zelf ook op en loop naar de school toe om me daar op een bankje te laten vallen en niet meer overeind te komen.
    Zwijgend pak ik het verfrommelde pakje sigaretten uit mijn zak en steek er één op, met een diepe zucht inhaleer ik de rook in en blaas de rest weer uit. Ik schop een steentje weg, ik haat het hier.

(kijk maar wat je doet'x)

Alexander Matt Loghwood
    Ik slenter weg van Tyler en Adora nadat Ty Vince zijn eerste kind had belooft. Ik zucht en loop naar het school waar ik een meisje zie roken. Damn ik heb ook zin in zo'n sigaret. 'Mag ik er ook eentje?' vraag ik haar en laat me naast haar vallen.

Francina Starks
    Ik kijk even naar de knappe jongen die nu naast me zit en trek even mijn wenkbrauwen op, gelukkig was het niet weer een mens want anders had ik hem denk ik al lang aangevallen. Ik steek het pakje uit en een aansteker. 'Roken is slecht voor je, he?'

Alexander Matt Loghwood
    Ik grinnik en pak een sigaret en de aansteker. Ik geef haar dan de aansteker terug en ga een beetje onderuit zitten. 'Kijk wie het zegt.'

Francina Starks
    Ik haal mijn schouders op en als bevestiging inhaleer ik de rook diep in en blaas het dan uit. Ik had geen zin om een gesprek te starten, ten eerste: ik was chagerijnig en ten tweede: hij was hier komen zitten.

Alexander Matt Loghwood
    Ze wil niet met me praten dat is duidelijk maar ik verveel me. En als ik me verveel moet ik iets doen ook al is het maar iemand irriteren. 'Ik noem Alex btw.' mompel ik.

Elena Yana Bennett
    Ik sluit mijn gsm aan op de stereo. Niemand is hier dus het kan toch geen kwaad. Ik zoek in mijn afspeellijst naar Shawty got moves en begin te dansen zoals ik vroeger deed met mijn nichtje & neefje. Zij volgde hip-hop en mijn neefje was goed in streetdance.

Francina Starks
    'Nouw, dat is leuk om te weten.' Het sarcasme druipt ervanaf, ik gooi mijn blonde haren naar achter. 'Ik heet de "Kerstman"' mompel ik, maar moet daarna zelf grinniken om mijn eigen grap.

Alexander Matt Loghwood
    'Wel kerstman, je moet niet zo sarcastisch doen. Zo gaan mensen je niet aardig vinden.' grinnik ik en trek nog even aan mijn sigaret. 'En het is belangrijk dat ze je aardig vinden want zo kan je aan gratis bloed komen.' lach ik.

Francina Starks
    'mmmh, misschien moet ik dat maar eens gaan doen ja.' Ik kijk naar mijn nagels. 'Als jij een mens was geweest had ik je dan misschien wel al lang aangevallen alleen dan niet uit liefde of aardigheid.' Ik glimlachte liefjes naar hem. Nee ik wou zeker geen ruzie maken maar ik had net een mens weg laten lopen, en er aardig tegengedaan dus ik moest mijn frustratie kwijt. En hij zat hier, dus tja...

Alexander Matt Loghwood
    'Pissig misschien? Het is niet omdat je vriendje het uitgemaakt heeft dat je het op mij moet afreageren he?' mompel ik met een scheve glimlach. 'Ik heb net al te veel drama gehad en dan nog eens dat stomme bal dat in aantocht is.' Ik grom gefrustreerd.

Francina Starks
    'Een bal?!' Ik krijste het bijna, nee ik haatte jurken, drama en meidengedoe. 'Eerst word ik ingedeeld in een kamer met een stomme weerwolf, dan laat ik mijn middageten door mijn vingers glippen en nu komt er een bal?' Kon mijn lange miezerige leven dan nog erger worden?