• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner[Oké, dit wordt Dialect man, dat wil je niet weten]
    'Vince, jij Dannato Pervertido. Bluft me je poten van Alexi en Nathan af. Smerig wezen da je er ben.' Ik hou Alexi en Nathan achter me, evenals Ty. 'Ga, ma kom nie mee terug. En at je nog ene keer an m'n kinders kom, dan zalk je pijn latn voeln en da zul je wetn!' Met een flits was hij weg. 'Ja, sorry, ik ben nogal Zeeuws. Ik heb een tijd in Zeeland gewoont en daar leer je dit maar al te goed.'

    [Ik ben zelf ook Zeeuws, tis ma da je t weet]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik veeg voorzichtig de haren uit Adora's gezicht weg. Ze ligt lief te slapen en af en toe zou ik willen dat ik in haar hoofd zou kunnen kruipen en zien wat ze denkt of wat ze zegt en doet in haar dromen. Ik zou haar dromen kunnen veranderen maar dat zou ik dan alleen doen, denk ik, als het nachtmerries zijn en nu heeft ze geen nachtmerrie. Ik kijk even door het raam naar buiten. De zon hangt al wat lager en het bos is nu nog veilig. Straks waarschijnlijk niet meer met al die weerwolven en vampiers. Oke andere gedachte Ty.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexander Matt Loghwood
    'Jij bent een stille.' merk ik op en inhaleer nog even de rook. 'School is saai.' mompel ik en zucht weer. 'En nog plannen?' vraag ik dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Nee, nouja een jaar zien door te komen met die kamergenoot van mij.' Ik zuchtte luid en overdreven en keek naar mijn nagels. 'Jij wel plannen?' ik grinnikte even.


    On wednesdays we wear black

    Alexander Jacob Loghwood
    'Behalve me vervelen & mijn schoolwerk van iemand overschrijven?' zeg ik. 'Nee, of wacht misschien uit gaan vanavond. Zo moeilijk is het niet om uit deze school te sluipen.'

    [ga slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'uhm lieverd,' ik wees naar de camera's die aan de muren hingen. 'Hoe wil je dat gaan doen?' ik keek hem nu aan. 'en als het je al lukt om voorbij die dingen te komen, de leraren zijn hier ook niet echt normaal he?' Ik keek hen met pretoogjes aan.

    (oke 'x slaaplekker)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:47 ]


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik veeg voorzichtig de haren uit Adora's gezicht weg. Ze ligt lief te slapen en af en toe zou ik willen dat ik in haar hoofd zou kunnen kruipen en zien wat ze denkt of wat ze zegt en doet in haar dromen. Ik zou haar dromen kunnen veranderen maar dat zou ik dan alleen doen, denk ik, als het nachtmerries zijn en nu heeft ze geen nachtmerrie. Ik kijk even door het raam naar buiten. De zon hangt al wat lager en het bos is nu nog veilig. Straks waarschijnlijk niet meer met al die weerwolven en vampiers. Oke andere gedachte Ty.


    Adora Witchsinner
    Opeens wordt het donker. 'GEEF ME JE EERSTGEBORENE!' 'NOOIT NIET!' gil ik. 'Geef op Adora!' Opeens staat Vince voor me. Hij legt zijn vingers onder mijn kin. Ik geef een klap in zijn gezicht. 'Dat had je niet moeten doen.' Hij trekt Alexi naar zich toe. 'Achteruit,' schreeuw ik bijna. Ik verander en trek mijn zwaard. Ik steek het zwaard in Vince en trek Alexi naar me toe.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexander Matt Loghwood
    'Ehm lieverd' doe ik haar na ' ooit geprobeerd om gewoon het poortje in het bos te gebruiken? Ze denken dat we dat niet kennen.' en ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ze begint te woelen en ik maak haar voorzichtig wakker. 'Ad, Adora!' mompel ik en houd haar dan stevig vast. 'Waarover droomde je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Uh, ik ben hier welgeteld: 2 dagen? Hoe moet ik dat poortje kennen.' Ik lach even, en speel even met een pluk haar.
    'Als je het niet erg vind ga ik graag mee.' Kon ik eindelijk wat aan dat brave gedrag doen, dat ik moest laten zien van mijn moeder, nu kon ze me toch niet controleren.


    On wednesdays we wear black

    Alexander Matt Loghwood
    'Mij best, wanneer wil je gaan? Ik weet niet of jij je wil "opdoffen"' grijns ik en leg een nadruk op het opdoffen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik rol met mijn ogen en kijk hem schuin aan. 'Maakt mij echt niet uit, ik ga toch niet slapen ofzo.' Ik glimlach even humorloos. 'Wat ben jij eigenlijk?'


    On wednesdays we wear black

    Alexander Matt Loghwood
    'Half demon - half mens.' antwoord ik. 'Als je dorst heb mag je wel wat van mijn arm?' vraag ik lachend en hou haar mijn arm voor. 'Ik kan toch niet dood, zo en mijn bloed maakt zich van zelf weer aan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Weet wat je nu zegt he?' Ik slik even en kijk een tijdje naar zijn arm,' Je vind het niet erg?' Ik fluister het bijna en kijk hem recht in zijn ogen aan.
    Niemand had dit ooit gedaan.


    On wednesdays we wear black

    Alexander Matt Loghwood
    'Je hebt dorst en ik vind het niet erg. Liever dat je van mij drinkt dan dat je straks iemand aanvalt en we daar dan problemen mee hebben met uileggen waarom je hem beet.' leg ik uit en glimlach naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'