• Ik beet altijd nagels en ben nu al een tijdje gestopt. Eindelijk zijn ze langer voor mij en heb ik witte randen. Alleen nu scheuren ze telkens. Eerst mijn wijsvinger, toen mijn duim en net mijn middelvinger. Ik baal hier echt van wat eindelijk waren ze mooi en da scheuren ze en moet ik het eraf knippen/vijlen zodat ik niet ga bijten. WEet iemadn hoe dit komt en wat ik er tegen kan oen
    Nep nagels plakken ga ik nog doen maar ik zit met sport enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eet je genoeg groentes met ijzer? ^^


    You are beautiful, you are love.

    Misschien kun je ze steviger maken door er transparante nagellak op te doen?
    Ik heb bijna altijd nagellak op en ze breken/scheuren nooit.

    Ik heb ook last van gescheurde nagels D:


    Pretty is just a pretty word.

    Omnivium schreef:
    Eet je genoeg groentes met ijzer? ^^

    Dit, en misschien moet je er een laagje doorzichtige, verharde nagellak op doen.


    The odds are néver in our favor.

    Lioncourt schreef:
    Misschien kun je ze steviger maken door er transparante nagellak op te doen?
    Ik heb bijna altijd nagellak op en ze breken/scheuren nooit.


    Wat is transparante nagellak?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat is transparante nagellak?


    Nagellak zonder kleur. Zoals water.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat is transparante nagellak?

    Dit bijvoorbeeld. Gewoon een basecoat.

    Vijlen i.p.v. knippen.
    Koop nagellak verharder of verzorgende olie iets in die richting.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dit bijvoorbeeld. Gewoon een basecoat.


    Is dat gewoon een laagje of is dat verharding?


    Pretty is just a pretty word.

    Topictitel aangepast, alleen help mag niet.


    Life is hard and then we die

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb ook last van gescheurde nagels D:


    + ik probeer het te negeren en er gewoon nagellak op te doen


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nagelverhardener, nagellak, nagels knippen als ze wat langer worden. :3


    Destroy what destroys you.

    Lioncourt schreef:
    Misschien kun je ze steviger maken door er transparante nagellak op te doen?
    Ik heb bijna altijd nagellak op en ze breken/scheuren nooit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb ook last van gescheurde nagels D:


    26 - 02 - '16

    Door het bijten van je nagels zijn ze heel zwak geworden, dit is heel logisch!

    Je moet bedenken dat er door het bijten nog allemaal zwakke plekken in je nagels zitten. Die moeten er eerst gewoon uitgroeien. Om het ontstaan van nieuwe zwakke plekken te verkomen moet je vooral rustig 1 kant op vijlen, en zeker niet knippen.
    Ook een goede nagelverzorging helpt voor sterke nagels. Duw altijd je nagelriemen terug(met een bokkepootje) en gebruik voldoende nagelriemolie. Ook een fijne verzorgende handcreme werkt versterkend!
    Ook is je voeding belangrijk: Zorg voor ervoor dat je veel melkproducten binnenkrijgt en genoeg vitamine B eet.
    Ook kun je zoals hierboven is gezegd een nagelharder gebruiken. Die van de Hema is erg fijn, maar als je liever voor iets transparants gaat, zou je die van essence kunnen proberen, maar met lakjes moet je wel goed oppassen, want als je zwakke nagels hebt en de lak gaat chippen (stukjes die eraf brokkelen) stukjes nagel mee nemen.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als je nog vragen hebt kun je terecht in mijn gastenboek=]


    The night is dark and full of terrors.