• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexander Matt Loghwood
    Ik lach humorloos. 'Jep een bal, pakken & opgedofte meisjes. Niets voor mij.' Ik zucht zachtjes. 'Ik denk dat ik gewoon even mijn gezicht toon en dan naar buiten vlucht via de toiletten, ze zullen niet eens weten dat ik weg ben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (10 minuten back'x)


    On wednesdays we wear black

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga slapen... oudrs moeten morgn werkn en ze dwingn me half.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik rolde even met mijn ogen, 'Jij houd niet van opgepofte bimbo meisjes? Had ik nou eigenlijk wel gedacht.' ik haalde nog een sigaret uit het pakje en.stak het op, ja ik was best wel een erge roker. Maar hey! Bij mij veranderde er toch niks aan mijn gezondheid, ik zuchtte even. 'Maar je hebt gelijk, zoiets is dus ook niks voor mij.' En voor de eerste keer in dit gesprek glimlachte ik oprecht en had ik geen chagerijnig gezicht.

    (hahah oke, nouja maakt niks uit ik moet morgen ook weer voor het eerst naar school :c )

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:47 ]


    On wednesdays we wear black

    [Oh-my-god. Ik heb mijn personage verwaarloost. I'm so sorry. Weet iemand misschien wat de laatste post van Tyson & Skyler was? Dan kan ik morgen meteen beginnen met terugreageren. :'$]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    [Oh-my-god. Ik heb mijn personage verwaarloost. I'm so sorry. Weet iemand misschien wat de laatste post van Tyson & Skyler was? Dan kan ik morgen meteen beginnen met terugreageren. :'$]


    [Dat is een héle goede vraag, ik heb echt géén idee :s Volgens mij moet ik nog reageren, ik zal even zoeken]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Wat?' Vroeg ze op verwarde toon. Ik kon genieten van de verbaasde blik op haar gezicht. Ze had geen idee waarom ik dit nu opeens zei en zo abrupt van onderwerp veranderde. 'Nou eh, dankje?'
    'Moet je niet naar je ouders, je leek nogal haast te hebben zo net...' Ze fronst lichtjes.
    'Laat ook maar,' zuchtte ze en ze pakte haar schooltas. 'Ik ga maar eens naar de les.' Ja, doe dat maar – ik denk dat het veel handiger is dan met mij meegaan.
    Ik dacht aan mijn motor, maar kapte de gedachte toen af. Alleen al maar als ik eraan zou denken als hij naar mij toe moest komen rijden, dan zou die dat doen ook. En het was niet echt handig om de school binnen te rijden.
    Al hoorde ik wel enigszins zachtjes wat bekend gegrom te horen, maar waarschijnlijk was dit alleen maar mijn gedachte. Toch?
    “Veel plezier bij de lessen,” knipoogde ik haar


    Skyler Noëlle Haynes
    'Veel plezier bij de lessen,' knipoogt Tyson waarop ik met mijn ogen rol. Ik wil nog wat zeggen maar wordt onderbroken door een zacht gegrom. Een paar seconden later komt er ineens een motor naar binnen gereden. Doordat hij nogal dicht langs me gaat doe ik een stap naar achteren maar door de onhandige persoon die ik ben struikel ik over mijn eigen voeten terwijl de motor voor Tyson stopt. 'Is dat jouw ding?' vraag ik en ik krabbel weer overeind. Motor's horen dat soort dingen niet te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adora Witchsinner
    'Wees gerust Ty, die spreuk is niet nodig,' fluister ik en glimlach zwak. Ik val weer in een droomloze slaap.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach flauwtjes en kijk door het raam. Misschien moet ik Vince vernietigen, dan kan hij niets opeisen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    Francina Starks
    Ik rolde even met mijn ogen, 'Jij houd niet van opgepofte bimbo meisjes? Had ik nou eigenlijk wel gedacht.' ik haalde nog een sigaret uit het pakje en.stak het op, ja ik was best wel een erge roker. Maar hey! Bij mij veranderde er toch niks aan mijn gezondheid, ik zuchtte even. 'Maar je hebt gelijk, zoiets is dus ook niks voor mij.' En voor de eerste keer in dit gesprek glimlachte ik oprecht en had ik geen chagerijnig gezicht.

    (hahah oke, nouja maakt niks uit ik moet morgen ook weer voor het eerst naar school :c )


    Alexander Matt Loghwood
    'Ik vind het alleen aanstellerij.' mompel ik en begin dan met een hoog stemmetje te praten: 'omg! Het bal is al binnen 2 weken en ik heb wel mijn jurk al maar mijn make-up past daar helemaal niet bij! Zo kan ik me toch niet vertonen!' en ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik lach even om zijn stem maar rol dan met mijn ogen en kijk de andere kant op. Ik zal wel weer naar het bos gaan en dan naar het meer, zwemmen, of gewoon kijken naar de maan die dan het water weerspiegeld.


    On wednesdays we wear black

    Alexander Matt Loghwood
    'Jij bent een stille.' merk ik op en inhaleer nog even de rook. 'School is saai.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand die met Elena wil praten????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach flauwtjes en kijk door het raam. Misschien moet ik Vince vernietigen, dan kan hij niets opeisen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'