• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[lol zo waar:
    Me, every morning after the alarm goes off

]

LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ze begint te woelen en ik maak haar voorzichtig wakker. 'Ad, Adora!' mompel ik en houd haar dan stevig vast. 'Waarover droomde je?'

'Ik droomde dat Vince onze eerstgeborene wilde meenemen, maar dat ik hem doodde. En wil je me alsjeblieft geen Ad noemen? Dan lijkt het alsof ik ergens in de 100 ben ofzo.' Ik glimlach even en voel me dan erg moe worden. Het wordt zwart voor mijn ogen.

[Snurkstad ^^]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Virgo Dules
    Na de o zo gezonde boswandeling loop ik met mijn zakken in mijn handen terug, ik grinnik. Ik wou nog steeds Olivia afmaken. Ik loop naar de kamer en trek de deur open, waarna ik naar mijn bed loop en mijn laptop van het nachtkastje afgris. Ik open internet en ga er doelloos wat over lopen te surfen.

Francina Starks
    Ik pak mijn sigaret en denk er serieus even over na of ik hem moet aansteken maar toch doe ik het, ik pak mijn aansteker uit mijn tasjes en laat dus de aansteker vallen , ik grom even maar buk dan om hem te pakken. Opeens voel ik twee handen om mijn heupen en nee, niet de zachte van dernet maar ruwe die ik niet kende, met een ruk draaide ik me om en zag daar een onbekende man staan. 'Joh wtf?! Blijf van me af ofzo!'

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:51 ]

On wednesdays we wear black

Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach als ze weer in slaap valt. Ik ga op de vensterbank zitten en kijk naar buiten. Ik nurien zachtjes Breakeven en laat mijn hoofd tegen het glas rusten.

[niet om moeilijk te doen maar ze zitten in de badkamer xd Madeleine zit in bad xd]

LostMagic schreef:
    [niet om moeilijk te doen maar ze zitten in de badkamer xd Madeleine zit in bad xd]

(oww, hahah oke ik pas het even aan xd)

Alex Loghwood
    Ik drink mijn glas weer leeg en kijk even vertwijfelt naar de dansvloer. Ik besluit even nog iets te roken met Francesca. Ze mag dan wel een vampier zijn, deze stad is redelijk gevaarlijk voor meisjes. Ik loop naar buiten en zie hoe ze word lastiggevallen. 'Is er hier een probleem?' vraag ik haar. 'Valt hij je lastig?'

Dashed schreef:
    Virgo Dules
    Na de o zo gezonde boswandeling loop ik met mijn zakken in mijn handen terug, ik grinnik. Ik wou nog steeds Olivia afmaken. Ik loop naar de kamer en trek de deur open, waarna ik naar mijn bed loop en mijn laptop van het nachtkastje afgris. Ik open internet en ga er doelloos wat over lopen te surfen.

Francina Starks
    Ik pak mijn sigaret en denk er serieus even over na of ik hem moet aansteken maar toch doe ik het, ik pak mijn aansteker uit mijn tasjes en laat dus de aansteker vallen , ik grom even maar buk dan om hem te pakken. Opeens voel ik twee handen om mijn heupen en nee, niet de zachte van dernet maar ruwe die ik niet kende, met een ruk draaide ik me om en zag daar een onbekende man staan. 'Joh wtf?! Blijf van me af ofzo!'

(aangepast xd)

Francina Starks
    'Eigenlijk, wel ja!' Snauwend kijk ik naar de man en zie de vermakelijke grijns om zijn lippen spelen.
    Ik grom en doe een stap naar hem toe om hem aan te vallen en die grijns van zijn gezicht te halen.

Adora Witchsinner
    Ik ren door een veld met bloemen. Ik zie Ty aan de andere kant. Ik wil naar hem toerennen, maar een onzichtbare muur houdt me tegen.

Elena Yana Bennett
    'Ik ga kleren voor je halen.' zeg ik en sta op. Ik loop de kamer in en loop naar de kast van Madeleine. 'Wat zo ze willen aandoen?' Ik bijt op mijn lip en pak dan een jeans en een bloesje en ondergoed.

Alex Loghwood
    'Dude laat haar met rust!' grom ik en trekhem van haar weg. Ik bal mijn vuist en tref hem recht in haar gezicht. De man kijkt me woedend aan. 'Rot op en blijf uit haar buurt.' grom ik nog steeds.

Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    Ik ren door een veld met bloemen. Ik zie Ty aan de andere kant. Ik wil naar hem toerennen, maar een onzichtbare muur houdt me tegen.

Tyler Loghwood
    Ik kijk naar Adora als ik haar weer hoor woelen. Kan ze geen gewone dromen hebben? De laatste tijd krijgt ze alleen naxhtmerries. Ik ga naast haar zitten en strijk door haar haren. 'Alles is goed Adora.'

Adora Witchsinner
    Na een tijdje worstelen met de muur kom ik er doorheen. Ik ren naar Ty toe en laat me dan lachend in het gras vallen.

[No inspi]

Virgo Dules
    Ik glimlach als ik Elena voor de ladekast zie staan.
    Geluidloos sluip ik naar haar toe en doe mijn handen voor haar ogen. 'Boe.' Ik geef haar een kusje in haar nek en grinnik even.

Francina Starks
    'Alex! Ik kan echt wel mijn eigen problemen oplossen!' Ik wijs naar dat man geval, maar kijk dan weer naar Alex en pak zijn arm. 'Kom, ik ga mijn eerste vrije avond in weken niet laten verpesten door een vieze dodo.' Ik trek hem mee naar binnen maar kan het niet laten om mijn middelvinger nog even uit te steken naar die ene man.