• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach eventjes. 'Ik heb nog niet iets specifieks in gedachten,' zeg ik dan. En ik kleed me toch snel aan. En druk dan een kusje in zijn nek. Het maakt me niets uit dat hij nog bezig is met afdrogen. En dan breng ik mijn lippen naar zijn oor en fluister: 'Misschien dat je me wel op ideeën brengt.' en ik bijt zachtjes even op zijn oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben weer actief. Klaar met serie kijken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Nee ik ga braaf zijn vandaag.' zeg ik en droog me verder af. Ik kleed me aan en pak haar hand. Kom we gaan spullen versleuren.' zeg ik quasi- enthousiant.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht. 'Ik mag toch hopen voor Ashley dat ze niet op de kamer is,' zeg ik dan. Ik begrijp niet waarom Jake nu ineens braaf doet. We lopen hand in hand naar mijn kamer. Ik begin nu serieus over mezelf te twijfelen. Waarom ineens niet? Normaal houdt Jake zich gewoon in, maar nu kapt hij het gewoon af. Misschien voelt hij toch iets voor Ashley. Ik ben in gedachten. Ik voel me nog steeds misselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie dat ze in gedachten verzonken is en denk te weten waarom. Ik duw haar een lege kamer binnen en laat haar neerzitten. 'Het is niet dat ik het niet wil Les, maar ik wil op ons gemak doen om je te bewijzen dat je niet hetzelfde bent als Ashley en al de anderen. Je bent speciaal en lief en ik hou van je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens duwt Jake me een lege kamer in waardoor ik als het ware opschrik uit mijn gedachten. Kan hij mijn gedachten lezen ofzo? Ik glimlach. 'Daar dacht ik niet aan hoor,' lieg ik dan. 'Ik dacht aan welke spullen waar van me lagen die ik moet meenemen naar Damon.' de leugen is overtuigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Nou je weet nu toch tenminste waarom plus je bent nog altijd misselijk zeker?' Ik druk even teder mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt even teder zijn lippen op die van mij. Als ik de kus verbreek sla ik mijn ogen neer. Ik lieg tegen Jake, en dat voelt fout. Maar anders denkt hij dadelijk dat ik net zoals Ashley ofzo ben die alleen maar seks wil. Ik slik even. 'Een beetje maar,' zwak ik het af. Ik kijk naar onze handen. Mijn hand is kleiner dan die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kom op princess dan gaan we je spullen verslepen.' lach ik en laat haar een rondje draaien. Dan loop ik naar haar kamer waar Ashley is. Mijn glimlach verstrakt. 'Ash, als je leven je lief is. Buiten.' zeg ik en ze loopt met haar neus is de lucht om me heen. 'Ok kamer is vrij.' glimlach ik naar Leslie en loop de kamer in voor haar zak te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Een andere leugen die hij gelooft. Ik ben meer misselijk dan ik toegeef. Jake loopt de kamer voor me in en ik volg hem. Ik begin mijn spullen in een snel tempo te pakken. Jake heeft Ashley de kamer uit gezet. Ik vraag me af waarom Ashley luistert naar hem. Ik ben bezig met mijn spullen te pakken als het even wazig voor mijn ogen wordt. Ik laat niets merken aan Jake en ga weer verder met mijn spullen te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik houd haar goed in de gaten en help met inpakken. 'Waar mogen deze?' vraag ik grijzend als ik een paar van haar bh's vast heb. 'Ze mogen ook in mijn kamer liggen hoor.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als Jake wat vraagt. Ik zie hem grijnzend met wat bh's van mij staan. Een kleine glimlach siert mijn gezicht. En die wordt iets groter om Jake's laatste woorden. 'Als jij wilt dat ik zonder bh in de buurt van Damon loop vind ik het best,' zeg ik licht grijnzend en plagerig. Ik ga verder met inpakken. Het valt me nu pas op hoeveel paar sneakers ik heb. Redelijk veel. Het wordt weer even wazig maar met een paar keer knipperen is het weer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    { D: 3 uur lang in de auto erheen en dan weer 3 uur terug.. Ik ga gewoon nog een keer bye zeggen :Y) Bye guys}

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 7:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade Sadler
    Ik bijt even op mijn lip en leg ze dan toch in haar tas.
    'Ik ben klaar.' lach ik en ga op haar bed zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben klaar,' lacht Jake en jk zie hem op mijn bed gaan zitten. 'Ik bijna, nog even badkamerspullen pakken.' ik druk een kus op zijn lippen en loop dan door naar de badkamer. Ik ben bezig met mijn shampoo's in te pakken. Het wordt weer wazig voor mijn ogen en ok laat de fles uit mijn handen vallen. 'Shit,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.