• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat... wat betekend dat?' vraag ik haar zachtjes en wrijf met mijn duim over haar hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik open mijn ogen en kijk naar Jake. 'Ik weet het niet,' antwoord ik zacht. 'wat is er mis met me?' en een eenzame traan rolt over mijn wang. Mijn spieren nemen de vorm van zeurderige pijn aan. Ik kreun zachtjes van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar traan weg en druk dan zachtjes mijn lippen op de hare. 'Alles komt goed Leslie.' fluister ik zachtjes en pak een pilletje van de tafel. 'Ik.. ik ga mijn moeder even roepen.' zeg ik zachtjes. 'Zij weet misschien wat te doen.' Het kan zwak klinken maar ik wil Leslie niet verliezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust de traan weg en daarna zacht mijn lippen. Hij pakt een pilletje van tafel en ik neem die aan. 'Moet ik even wachten met innemen tot je moeder er is?' vraag ik zacht. Ik weet niet wat er mis met me is. Ik kreun weer zacht van de pijn aan mijn spieren. De pijn wordt pijnlijker, meer aanwezig. En ik wacht af tot Jake zijn moeder geroepen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mam, je moet even komen denk ik. In de kamer verschijnen plots 2 personen. 'Jake? Waarom moest ik komen?' vraagt mijn moeder. 'Ja, Jake.' lacht mijn nichtje Kate. Ik glimlach 'Wat doe jij hier?' lach ik en ze haalt haar schouders op. 'Ik wilde mijn neef weer eens zien.' Ik rol mijn ogen maar kijk dan weer serieus naar mijn moeder. 'Mam & Kate, dit is Leslie. Mijn vriendin.' zeg ik en ga weer zitten. 'Leslie dit is mijn moeder Veronica en mijn nichtje Kate. Mam, er is iets mis met Leslie.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er verschijnen twee mensen in de kamer. En Jake stelt me voor. 'Aangenaam mevrouw en Kate,' zeg ik met een kleine glimlach. Mijn ogen vallen weer dicht, heel even. En ik open ze weer. De pijn wordt heviger en ik rol mezelf op mijn zij en kreun zacht terwijl ik mijn ogen dicht knijp.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Knijp in mijn hand maar, Les.' fluister ik zachtjes en mam komt dichter en gaat op de rand van mijn bed zitten. 'Leslie waar heb je precies pijn?' vraagt ze zachtjes aan Leslie en gaat geruststellend door Leslie's haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even naar de bakkr, zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knijp maar heel zacht in Jake zijn hand , niet in staat om meer kracht te geven. En ik wil Jake geen pijn. Wanneer Veronica geruststellend over mijn haar wrijft zetten de tranen weer op. Zoiets in moedervorm heb ik al zo lang niet meer gevoeld. Ik heb geen demonenfamilie. Ik ben alleen. Door Nick. Maar nu niet meer, dankzij Jake. Er lopen tranen over mijn wangen. 'Overal,' fluister ik. 'Mijn spieren doen pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mijn moeder bijt even op haar lip. 'Ik ga even iets raar doen oke? Niet schrikken.' zegt ze en maakt met haar scherpe nagel een klein sneetje in Leslie's pols. Mijn moeder drinkt een beetje van Leslie's pols. 'Dat is raar.' mompelt ze zachtjes. 'Je zei dat Leslie een demon was, Jake.' Ik knik. 'Het is net of Leslie terug in een mens verandert.' Ik kan het niet direct bevatten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat haar haar gang gaan, en ineens voel ik haar mond aan mijn pols. Ze proeft mijn bloed... Waarom? Ik ben niet In staat om iets te zeggen. Behalve nu wat harder te kreunen van de pijn en te jammeren zachtjes. Dan hoor ik wat Veronica zegt. 'Dat is toch onmogelijk?' vraag ik zwak. Dan voel ik een brandende pijn van binnen. En ik schreeuw het uit maar bijt daarna meteen op mijn lip om niet te schreeuwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik krimp ineen als ze begint te schreeuwen en tranen komen in mijn ogen. Mam kijkt me medelijdend aan en Kate knijpt bemoedigend in haar schouder. 'Niets is onmogelijk meisje.' zucht mam. Ik kijk haar gepijnigd aan. 'Wat kan ik doen zodat ze geen pijn heeft?' vraag ik haar. Ze kijkt me aan. 'Ik weet het niet.' Ze grijpt naar haar hoofd. 'Ik moet terug Jake. Kate blijft hier.' en ze verdwijnt. Kate gaat op de plaats van mam zitten. 'Het komt allemaal goed Leslie, je bent niet alleen.' fluistert ze bemoedigend tegen Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De tranen lopen over mijn wangen, en ik huil en jammer en slaak kreetjes van pijn. Kate fluistert geruststellende woorden. Dit voelt precies zoals toen ik veranderde naar demon. Alleen had Nick me toen drie dagen alleen gelaten. 'Laat het stoppen,' huil ik zachtjes. Ik maak mijn rug hol van de pijn. Er verdwijnt iets. 'Jake... Mijn vleugels..' zeg ik zacht en wanhopig. 'Zijn ze weg?' ik trek mijn shirt een stuk omhoog. Jet maakt me niets uit dat Kate erbij zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even douchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk naar haar rug en knik zachtjes. 'Ja Leslie.' fluister ik zachtjes. 'Schuif wat op.' fluister ik en ga naast haar liggen zodat ik haar kan vasthouden. 'Ik ga een verdovingsspuit of zo gaan halen.' zegt Kate die het waarschijnlijk ook niet meer kan aanzien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'