• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De tranen blijven komen. Mijn vleugels... Weg. Jake is bij me komen liggen. Mijn spieren trekken af en toe samen van de pijn. Waardoor ik een beetje spastisch beweeg. Ik jammer en af en toe schreeuw ik van de pijn. 'Ik ben bang voor naalden Jake,' zeg ik zacht en huilend. Kate had het over een verdovingsspuit. De enige drie dingen waar ik bang voor ben. 'Clowns, Nick en naalden.' en ik huil weer door en haal schokkerig adem. Door het huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het komt allemaal goed, Leslie. Het is beter dat je een prikje krijgt anders moet je 3 dagen aan een stuk pijn voelen.' mompel ik zachtjes en Kate komt de kamer weer binnen met een spuit. 'Moet een verpleegster dat niet doen?' vraag ik haar. 'Ik ben ouder dan jij ook al zie ik er jonger uit.' zegt ze tegen me en ik rol even mijn ogen. 'Sluit je ogen.' zeg ik waarschuwend tegen Leslie als Kate het spuitje klaarmaakt. 'En knijp in mijn hand. Je mag hard knijpen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik huil nog steeds, 'Volgens mij heb ik nog liever pijn dan een prik,' zeg ik zacht jammerend. Maar dat is niet waar. Deze pijn is ondraaglijk. Het is meer om uit te drukken hoeveel angst ik heb voor naalden. Ik sluit mijn ogen. En kruip dicht tegen Jake aan maar lig wel zo dat ze de spuit er nog in kan doen. Ik heb Jake zijn hand beet en slaak weer een kreet van de pijn. Ik knijp als in reflex in Jake zijn hand, 'Sorry,' mompel ik. Ik wil Jake geen pijn doen, ik houd mezelf in om te knijpen en ik schreeuw weer van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik naar Kate en ze zet voorzichtig de naald in Leslie's huid en spuit de verdoving in haar aderen. 'Alles komt goed nu.' fluister ik en merk dat ze minder schreeuwt en na een tijdje is ze stil. 'Zou het werken?' vraag ik Kate en ze knikt en gaat zuchtend zitten. 'Ik denk dat ik haar wel mag, maar wat ga je nu doen nu ze weer mens word?' vraagt ze me. 'Ik blijf bij haar, ik hou van haar Kate. Ik kan haar daar niet voor laten vallen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Alles komt goed nu,' fluistert Jake. De vloeistof gaat mijn aderen in. Richting mijn hart en wordt verspreid over heel mijn lichaam. Als vanzelf voel ik niets meer, kan ik niets meer. Ik val weg. In een soort.. geen idee. In het niets waar toch iets is waardoor ik niet alleen ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Les is nu toch knockout? Niet bij bewustzijn? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ga iets voor te drinken halen.' zegt ze tegen mij. 'Jij ook iets?' 'Een kopje koffie want dit worden een lange 3 dagen.' zucht ik want ik was niet van plan haar een seconde alleen te laten. Ik denk dat mam dat wist en daarom Kate hier gelaten heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja ik denk het wel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik moet gaan, ik ben later weer terug ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me een lappenpop. Of eigenlijk voel ik helemaal niets meer. Overgeleverd aan het niets wat wel iets is maar dat ik niet kan benoemen. Ik vraag me af hoe ik hier kom. Ik heb hier geen herinneringen. Behalve dat ik weet dat ikzelf Leslie ben. Leslie Day. Maar daar houdt het ook op. Ik kijk om me heen. Naar niets, naar alles. En dan voel ik ineens iets. Het begint ergens midden in me. En het sterkt aan en dan merk ik dat het pijn is. Ik begin te kronkelen van de pijn. Er is hier niets, hoe komt die pijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ze begint te kronkelen. De verdoving werkt niet. 'Kate!' roep ik en houd Leslie stevig vast. 'Rustig Leslie, het komt goed. Ik laat je niet los.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens kom ik weer bij, ik merk dat ik beweeg van de pijn die nu in alle hevigheid terug is. Het eerste wat ik merk zijn de armen om me heen. Jake. En dan zijn stem. 'Rustig Leslie, het komt goed. Ik laat je niet los,' fluistert hij zacht. Zijn armen zijn stevig om me heen. 'Pijn,' is het enige wat ik zeg. Mijn kaken strak op elkaar geklemd. Ik wil niet schreeuwen. Dus ik doe het niet. De verdoving heeft heel kort maar gewerkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wat kan ik doen om je pijn te verlichten?' vraag ik haar wanhopig. We kunnen haar moeilijk om de 5 minuten platspuiten met een verdovingsspuit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. Ik kan Jake niet naar me laten kijken. Dat doet hem pijn. 'Je kunt niets doen,' zeg ik met een van pijn vertrokken gezicht. En ik slaak weer een klein kreetje die ik zo goed mogelijk probeer te onderdrukken. 'Je mag weggaan als je wilt. Afleiding voor jezelf zoeken,' zeg ik dan zacht. Een traan rolt over mijn wang van de pijn. 'Ik kan het je niet aan doen pm te moeten kijken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.