• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Les? Gaat alles goed?' vraag ik haar bezorgd als ze een fles laat vallen. Ik sta op en loop naar haar toe. Ik pak de shampoofles van de vloer op en kijk haar aan. 'Ga anders zitten, dan pak ik verder in.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Natuurlijk hoort Jake de fles vallen. Hij is gelijk bezorgd en kijkt me aan. Hij stelt voor om het af te maken. Ik glimlach een beetje dommig, 'De fles glipte gewoon uit mijn handen. Het gaat prima met me.' en ik ga verder met de shampoo flessen te pakken. Het zijn er nogal veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik dan zachtjes en leun wat tegen de muur kijkend hoe ze verder inpakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knikt zachtjes en leunt tegen de muur en kijkt toe. Ik kijk even achterom naar hem en glimlach. Dan ga ik verder. De shampoo's zijn ingepakt en ik loop de kamer in om het bij de tas te zetten. Ik loop weer terug naar de badkamer en pak mijn tandenborstel, haar elastieken etc. Het wordt weer even wazig voor mijn ogen wat ik probeer weg te knipperen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Er is blijkbaar iets mis want ze knippert plots veel met haar ogen. 'Les, ga zitten. Ik doe de rest.' zucht ik en duw haar zachtjes terug de kamer in, op haar bed. Ik ga verder met inpakken van elastieken, spelden, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake leidt me terug naar de kamer. 'Er is niets Jake,' zeg ik dan. 'Gewoon een stofje in mijn oog.' hij heeft me neergezet op mijn bed. Jake gaat verder met het inpakken. En ik zucht. Ik kijk om me heen en zien dan de dvd liggen van Jake en Ashley. Ik word nog misselijker en kijk er weg van. De tranen staan me hoog. Ik sta op, te snel, waardoor de duizeligheid me bijna overvalt. Ik wankel even en loop dan verbeten door richting de dvd. Ik heb hem in me handen. Ik wil hem breken, maar ik zak door mijn benen in elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor iemand vallen en zie dan Leslie op de grond zitten. Ik loop naar haar toe. 'Les?' fluister ik en kijk naar wat ze in haar handen heeft. 'Wat is dat?' vraag ik fronsend en sla mijn armen om haar heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt naar me toe. 'Les?' fluistert hij. 'Wat is dat?' vraagt hij. Hij slaat zijn armen om me heen. 'Zegt het genoeg als Ashley het me heeft laten zien?' antwoord ik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik hoop eigenlijk dat zijn aandacht is verplaatst naar de dvd. En niet naar mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ze heeft ons gefilmd?' vraag ik verbaast. Ik zucht en kijk naar haar. 'Kraak hem in 2 Les.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar kruin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt een kus op mijn kruin en ik kraak de dvd in 2. 'Het is slim, dat ze het zo speelde. Anders zou ik haar toch niet geloofd hebben,' zeg ik zacht. Ik sluit mijn ogen weer even tegen de duizeligheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'We gaan je gerief naar Damon brengen en dan ga jij terug naar de schooldokter.' zucht ik 'Klim op mijn rug want ik ga je niet laten lopen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht ook. 'Het gaat oké met me lieve Jake,' zeg ik. Alweer. Ik sta op en pak wat spullen van mezelf. Zoveel als ik kan dragen. En dat is nog redelijk wat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Les-' Ik stop met praten en begin ook dingen te dragen. Ik loop met haar koffers naar de kamer van Damon en zet ze bij een vrij bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Sorry Jake, denk ik in gedachten. We lopen naar mijn nieuwe kamer, ik loop achter Jake. Soms stap ik mis, maar dat heeft Jake niet door. 'Ik denk dat ik het later wel uitpak,' zeg ik tegen Jake. 'Nu ben ik daar te mis-...moedigd voor.' mismoedigd... Is dat überhaupt wel een woord? Ik glimlach naar Jake om te verbergen dat ik eigenlijk misselijk had willen zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ok je wilt niet naar de dokter maar dan ga je gewoon de hele dag rusten. In mijn kamer zou dat ik kan kijken of je wel rust.' zeg ik en til haar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'