• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik woon in amersfoort)

    (Haha ligt er naast 18 minuten rijden haha. Daarom is het hier net zo erg als bi jjou. xd nu is het hier droog :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ja klopt, ja hier heel zacht regen nu)

    Danny

    Ik kijk Drew aan. "Ja..." zeg ik dan en omhels hem. Ik ben als de doods, ik hààt ziekenhuizen en het liefst ren ik weg. Ik word een kamer in gereden en heb Drew zijn hand nog vast. "We gaan je een kapje voorbrengen." zegt een vrouwelijke arts. Ik krijg een kapje voor mijn mond en neus en raak in paniek. "Drew!" roep ik bang en sla om me heen. "Rustig, het is goed." zegt de vrouw. Ik blijf in paniek.

    (Wat dan?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Kom hierheen jij! hahaha ik wil je ontmoeten! xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'rustig Danny' zeg ik en streel langs zijn wang. ' het is gewoon een smaakje en daarna val je inslaap oke, geen pijn' zeg ik en blijf doorstrelen. Mijn andere hand heeft zijn armen vast gepakt en ik pak nog alleen een hand. Hopelijk gat die niet weer helemaal spartelen.

    (haha, wil jou ook wel is ontmoete)

    Danny

    Ik kijk Drew bang aan en heb tranen. Ik stop met spartelen. "Heel goed, dan gaan we beginnen." zegt de vrouw en ik hoor een geluidje. Er komt een soort gas door het kapje. Ik raak weer in paniek. "Nee!" roep ik waardoor ik een flinke teun inadem. Het is goor, vind ik. Ik hou mijn adem in en kijk naar Drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Kom dan! haha hier adres; Erkemerderweg 73 of zo of 79 xd haha. Kom maar hòr :p)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kijk Danny aan en veeg zijn tranen weg. 'Rustig maar Dann' zeg ik en.kijk hem aan. Het zag er ech zielig uit zo en eigenlijk wist ik ook niet echt wat ikeraan moest doen. 'denk gewoon aan ietd leuks' probeer ik en blijf zachtjes over zijn wang strelen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:23 ]

    (Ooh I comming now! Nee maar ik heb geen idee waar het zit xD)

    Danny

    Ik kijk Drew aan en denk aan hem. Langzaam adem ik in en uit. "Ik hou va...n... j..ou" zeg i kmoeilijk, mijn ogen worden zwaar, ik probeer ze open te houden maar het lukt niet. Al mijn spieren ontspannen. Ik sluit mijn ogen en alles word zwart.

    (Ik heb net in me pa zn auto gereden xd zo leuk!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (oww leuk^^)
    Andrew
    Ik glimlach even. 'ik ook van jou' fluister ik en daarna vallen zijn ogen dicht. De dokter stuurt me weg en ik geef nog gauw een kus op Danny's hoofd. Ik loop rustig terug naar Austin. 'hij slaapt' mompel ik en ga op een stoel zitten.

    (En nou? xd skip?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ja xd)