• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knik naar Drew. "Het is goed. Als je bij het bloedprikken er maar wel bent." Ik trek Drew naar me toe en druk mijn lippen even op de zijne. De dokter rijd me naar binnen. "Okè, ga maar liggen op het bed." glimlacht de vrouwelijke arts. Ik ga liggen en ze maakt een machine klaar. Ze loopt weg. "Okè, even stil liggen." ik hoor een piepje en ze komt weer terug. Ik mag weer weg. Ze zijn gelukt. Ik kom weer buiten en glimlach naar Drew. Maar het verdwijnt snel. Bloedprikken...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Na een tijdje neemt de drukte af. Ik zucht opgelucht en steun met mijn ellebogen op de bar en kijk naar de vrolijke vakantiegangers. Tim komt de keuken uit. 'Bedankt dat jullie het even hebben overgenomen en mee hebben geholpen.' ik glimlach.'Geen dank. Je kan me altijd roepen als je hulp nodig hebt.' Ik glimlach en kijk naar Austin. 'Het was nog gezellig ook,' lach ik en kijk Tim weer aan. 'Maar Je kwam wel een beetje te laat.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlach even naar Danny en hik gaat de kamer in. Ik leun tegen de muur en ql snel komt Danny weer. 'gelukt?' vraag ik en wordt ondertussen door de arts naar de afdeling gestuurd waar hij moet bloedlaten prikken. Ik druk en kusje op zijn wang en loop er rustig heen.

    Austin
    'ja i.derdaad, jij dacht lekker ook laat hun maar even die drukte doen' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'maar zullen wij weer gaan Isa?' vraag ik en glimlach even naar tim.

    Isabella

    'Ja.' Ik zeg Tim gedag en loop achter de bar vandaan. Ik ren en duik in het water. Glimlachend kom ik boven en zwem naar het trappetje. De duik was verfrissend geweest. Ik glimlach en loop naar mijn ligstoel. 'Wat gaan we doen,' vraag ik Austin en ga zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'geen idee' zeg ik en duik het water in. Ik zwem en stukjse onderwater en ga dan naar de kant. Ik hang eraan zodat ik voor de rest nog wel in het water zit en kijk Isabella aan. 'wat wil jij doen?'

    Danny

    Ik word zenuwachtig. Ik kan niet lopen denken ze dus zit nog altijd in de rolstoel. "Wil je Austin bellen?" vraag ik aan Drew. Ik kijk hem aan. Dan kijk ik naar de borden. Poli tien toch? Ik pak Drew zijn hand vast. Ik hààt naalden. Ik ril. Opnieuw voel ik een steek in mijn buik, die me opnieuw misselijk maakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Met jouw zijn, maar verder maakt het me niet uit,' lach ik. Ik sta op en sta aan de rand. Ik kijk naar Aystin en grinnik. Dan voel ik een duwtje in mijn rug. 'Wow.' Ik beland lachend in het water en kijk om. Een jongetje van ongeveer 6 kijkt me aan. Hij grijnst trots. Ik herken hem als eentje van de groep kinderen. 'Hè,' Roep ik lachend. Hij steekt grijnzend zijn tong uit. Ik lach en klim het zwembad uit. Ik ren lachend achter hem aan en til hem op. Hij begint te lachen. Ik gooi hem grijnzend in het water em duik er achteraan. Shit straks kan hij niet zwemmen. Ik til hem weer op en zet hem op de kant. Hij lacht en springt er zelf weer in en gaat met zijn vrienden verder. Ik zwem naar Austin. 'volgens mij is er besloten dat ik ga zwemmen,' grinnik ik en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'euh oke' zeg ik als die me vraagt Austinte bellen. Waarom die dat vraagt weet ik niet maar ik pak gelijk mijn mobiel en bel hem. Hij neemt naar een tijdje op. Ik vertel het verhaal en vraag hrm dan of die kan komen. Hij verteld dat die zo komt en ik glimlach even. 'hij komt zo ook Dann' zeg ik en pak zijn hand weer. 'gaat het een beetje?'

    Austin
    'nou als jij gaat zwemmen, dan ga ik naar het ziekenhuis voor Danny, ik vertel later wel wat er is oke' zeg ik en geef h er gauw een kusje. Ik klim het water uit en pak gauw mijn spullen. Ik loop naar de tent en kleed me om. Daarna ga ik gauw richting het ziekenhuis.
    (misschien dat ze nu naar Jayson en Ian kan dan komen die ook weer erin xd)

    Danny

    "Nee, ik ben zenuwachtig als hel." zeg ik dan en leg mijn hand op mijn buik als ik weer een steek krijg. "Ze zeggen ook gewoon niet wat het is." ik leg mijn wang tegen Drew zijn hand en sluit mijn ogen weer. "We zijn er." zeg ik bang en wijs naar de klapdeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik knik en kijk hem aan. Ik streel met mijn duim over zijn wang en loop veder. 'het komt wel goed joh' zeg ik en kijk h aan. 'ik zal der bij zitten en je vathoud' zeg ik en geef hem gauw een kusje.

    Isabella

    Verbaasd staar ik Austin na. Ik klim ook het zwembad uit en pak onze spullen bij elkaar. Ik zie dat hij zijn zonnebril is Vergeten en zet die op. Wat was er met Danny? Ik loop richting de tenten en kijk om me heen. Dan pak ik mijn mobiel en sms Jayson met de vraag of hij, Ian en Jasmine terug kunnen komen omdat ik me eenzaam voel. Ik trek een jurkje over mijn bikini aan en neem plaats op de picknicktafel. Gingen ze dit nou menen? Moest ik hier zitten wachten?
    Waarom kon ik niet mee? Ik zucht even verveeld. Misschien dat ik Tim nog kon helpen als Ian en Jayson niet kwamen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'ow Ian kom, Isabella is lonly dus we moeten er even heen' zeg ik en trek hem aan zijn arm mee. 'hrllo' zeg ik vrolijk als we bij haar zijn en ga op de picknicktafrl zitten. Daarna spring ik gelijk weer op en pak wat drinken. 'nog iemand?'

    (ga even douchen)