• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kom aan bij de juiste afdeling die Drew had gezegt en zie daar ook Danny en Drew. 'Heey gaat ie een beetje?' vraag ik bezorgt als ik bij ze sta en kijk naar Danny. Hij ziet er echt ziek uit.

    Isabella

    'Lekker,' antwoord ik. Ik glimlacvh en kijk naar Ian en Jayson. Ian neemt ook een drankje en ploft naast me neer. 'Áustin is naar het ziekenhuis. Danny ligt daar.' Ik kijk ze aan. 'Ik heb alleen geen idee wat er aan de hand is.' Ik bijt op mijn lip. Dat ik niet weet wat er is frustreert me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik schik even op, Danny in het ziekenhuis.weet je of het iets ergs is?'vraag ik en kijk Isabella even aan. Ik neem een slok van mijn drinken en bijt daarn op mijn lip. Ik hoop echt dat het niks ernstigs is.

    Isabella

    'Ik weet helemaal niks. Austin werd gebeld, zei dat Danny in het ziekenhuis lag en is weggegaan.' Ik zet Austin zijn zonnebril op mijn hoofd en tuur voor me uit. 'Maar als het iets heel ernstigs is zou Austin mij wel bellen toch?' Ik bijt aarzelend op mijn lip en frunnik wat aan de onderkant van mijn jurkje. 'Waar waren jullie de hele tijd, jullie hebben echt veel gemist.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'ja dat denk.ik wel' zeg ik n.kijk der aan. 'we waren op het strand, wat hebben we allemaal gemist dan?' vraag niewsgierig. Ik vraag me wel af hoe het met Danny nu gaat, ik denk dat ik zo even ga bellen.

    Danny

    "Ik voel me kut... En ik moet ook bloed prikken nu." ik kijk Austin even aan. "Ik heb steken in mijn buik en ben misselijk. En koorts kan er ook nog bovenop, ik zweet me rot." zeg ik en knijp in Drew zijn hand.
    De deur van de wachtkamer gaat al snel open en mijn naam word genoemd. "Drew, je ging mee toch?" ik kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en kijk dan naar Jayson. 'Het barmeisje is ontslagen omdat ze me probeerde te verdrinken. Toen was er niemand achter de bar en hebben Austin en ik het overgenomen, totdat Tim kwam. En toen werd Austin gebeld dat Danny in het ziekenhuis lag.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'ja ik ga mee' zeg ik en duw de rolstoel achter de vrouw a. We komrn in een kamer en ik schuif de stoel naast Danny. Ik ga erop zitten en pak zijn hand. 'weet je ik heb wel een hele leuke om je af te leiden' zeg ik en glimlach breed.

    Danny

    Ik kijk Drew aan en knik snel. "Zeg alstublief niet als u prikt." zeg ik en de vrouw knikt. Ze pakt mijn arm vast en doet er een band omheen. Ik kijk Drew bang aan. "Mag ik een vlindernaaldje?" vraag ik dan en ik hoor de vrouw even lachen, ik kijk naar haar en ze glimlacht. "Maak maar een vuist." ik doe wat ze zegt. Ik knijp mijn ogen dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Dann, kus me' zeg ik als ze de naald pakt. 'geloof me dan voel je der niks meer van' zeg ik en kijk naar zijn vuist. 'wil je in mijn hand knijpen?' vraag ik en glimlach lief naar hem.

    Danny

    Ik open mijn ogen en druk mijn lippen op die van Drew. Ik voel de naald door mijn huid gaan en piep. Tegelijk knijp ik in Drew zijn hand.
    "Ontspan je maar." zegt de vrouw en ik laat mijn vuist slap worden. "Heel goed." zegt de vrouw. Ik knijp nog altijd in Drew zijn hand.
    "Nog twee buisjes."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan je reageren met Jayson?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik stop de kus even en glimlach naar hem. 'ontspqn en concetreer je op de kus' zeg ik met ee glimlach en druk mijn lippen op de zijne. Ik streel met mijn duim over zijn handpalm.
    (moet eten )

    Danny

    Ik ontspan me en concentreer me op de kus. Ik voel nog wel het gepruts en dan niets meer. "Heel goed, jullie kunnen terug naar de wachtkamer. Jullie worden zo opgehaalt. Ik kijk Drew aan en glimlach een beetje. "Dank je." zeg ik tegen hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'wow inderdaad veel gemist ja' zeg ik en kijk haar aan. 'zou ik Austin zo even bellen?' vraag en kijk der aan. Ik wou echt graag weten wat er an de hand is