• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Austin. "Ja hè?" glimlach ik naar hem en pak Drew zijn hand. Ik leg hem om me heen. "Shit, over twee dagen is Alice's herdenking." zeg ik en kijk Austin aan. Hopelijk mag ik morgen weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik knik even en bijt nadenkend op mijn lip. 'Als je nog moet blijven in het ziekenhuis, regel ik wel wat, heb al een idee'zeg ik en glimlach even. 'Moet ik eigenlijk gaan? Ik snap het als je wat rust wil of zo'zeg ik en kijk hem even aan.

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd. "Blijf maar hoor. Kies maar." zeg ik en kijk hem aan. Drew is er ook dus alleen ben ik dan niet. "Misschien dat je de andere beld en zegt dat wie er wil komen mag komen." zeg ik glimlachend en kruip wat tegen Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Oke, ik zal ze zo wel bellen maar wil je niet liever een beetje rust dan nu je zo ziek ben?'vraag ik maar pak mijn mobiel al. Ik kies Isabella's nummer en kijk nog even een keer naar Danny.

    Danny

    "Lieverd, ik en rust?" grinnik ik en kijk Austin aan. "Mij doe je plezier met mijn vrienden." glimlach ik en draai me op mijn rug. Maar wel zo dat Drew er niet afvalt en ik kijk hem aan met een glimlach.
    (Ik ga off mobiel is leeg ik reageer vanavond weer)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en knik. 'Ja je hebt gelijk'zeg ik en druk op een groene hoorntje. Ik hoor het geluid dat die aan het bellen is en wacht geduldig tot Isabella opneemt.

    [Oke, maar ik heb al school, morgen eerste echte dag met gewoon les. Maar blijf wel ff online nog, hoef pa kwart over 1 te beginnen. Kan du zijn dat ik er niet ben]

    quin98 schreef:
    Jayson
    'Jee Ian doe is rustig man'zeg ik en zucht. 'Ik heb jullie net alles verteld wat ik weet, dus dat weet ik ook niet'zeg ik en kijk hem aan. 'Danny had Austin gevraagd maar zou jij het fijn vinden om gelijk drukte aan je bed te hebben terwijl je niet lekker ben en net een operatie heb gehand'zeg ik en kijk Ian aan.


    Ian

    Ik kijk hem aan. 'Weet ik veel!' Ik zucht en laat me in het gras vllen. Ik sluit mijn ogen en blijf liggen, maar na een tijdje sprong ik weer op. 'Ik wil gewoon weten hoe het gaat!' Ik slaak een diepe zucht. 'Waarom eigenlijk Audtin en niet een van ons?' ik kijk Jayson aan. Alsof hij hè weet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'ja weet ik veel, austin zou ze beste vriend wel zijn of zo' zeg ik en kijk naar Isabella. 'je mobiel gaat' zeg ik en kijk er aan. Ik zucht even en ga zelf op de picknicktafel zitten. 'waarom kan je niet gewoon even rustig doen Ian?'

    Isabella

    Ik kijk Jayson voor het eerst recht aan en knik. Ik hoor Isn iets mompelen en zie dat hij Dan rustig gaat zitten. Ik neem op en zicht even. Wie ging me nu weer bellen? Net nu? 'Mst Isabella?' Ik wacht geduldig op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'lekker vrolijke begroeting' zeg ik en grinnik even. 'willen jullie ook komen? Ddanny vindt het goed.' zeg ik en wacht op reactie. Ondertussen kijk ik even rustig de kamer door en kijk daarna weer naar Drew en Danny

    Isabella

    Ik zucht. 'Wat had je dan verwacht? Dat ik vrolijk loop te huppelen en nog steeds aan het zwembad lig? Nee hoor Austin, jouw zo snelle weggaan maakte me zorgen.' Ian staat gelijk naast me. 'Geef hier die telefoon.' 'Ian rot op. Relax even. Je moet ons naar het ziekenhuis rijden.' Voordat ik nog iets kan zeggen loopt hij al weg. 'We komen er aan. Doe de groetjes aan Danny.' Ik wenk naar Jayson dat we gaan en sta met mijn mobiel op en loop achter Ian aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Omg Jordy is zò verleden tijd! Steven is leukk! We hebben handinhand gelopen. En me vriendin met zijn broer :3 omg! We kuste bijna haha! ben zo blij nu!!!!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (haha, leuk vergeet bij deze niet zijn nummer te vragen;)]

    Austin
    ik zucht even, 'doe ik doei' zeg ik en hang op. 'ze komen zo' zeg ik en glimlach even naar Danny. 'ik loop zo wel even naar beneden om ze op te wachten, anders verdwalen ze zo' zeg ik en lach even.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt